Dobrý obchod s Bon Bonem

Do světa čokolády, marcipánu, nugátu a ručně vyráběných pralinek zve originální česká franšízová síť Bon Bon. Ve stálé nabídce má značka společnosti Kovandovi s.r.o. přibližně 110 druhů pralinek vlastní výroby, vyrábí také marcipánové a čokoládové figurky, a další originální speciality. Strategií konceptu je nabídnout zákazníkovi netradiční zážitek, zaujmout ho kvalitou produktů a originálním vzhledem obchodů. V letošním roce Bon Bon otevřel jednu novou franšízu v Praze, a další dvě na Slovensku (Banská Bystrica, Humenné).
"Daří se nám dobře, ale stále máme spoustu práce. V tuto chvíli chystáme na příští rok především jako novinku menší velikost pralinek, které by měly být levnější a tedy i lépe prodejné v případě, kdy zákazník chce ochutnat více našich výrobků najednou," říká majitelka značky Petra Kovandová. Bon Bon průměrně vyprodukuje ročně na 36 tun pralinek, které prodává právě skrze vlastní i franšízové prodejny i skrze stánkový prodej (především v obchodních centrech).
Odhodlání, pozitivní přístup, a organizační schopnosti
Pro uchazeče o nové franšízy má vytipované prostory a OC po celé zemi, kde jsou volná vhodná místa. Konečný výběr prostor je ale vždy na franšízantovi, stejně jako třeba nákup chladící vitríny pro uskladnění zboží na provozu. Vzhled pobočky vždy navrhuje značka za spolupráce se specialisty na design, počáteční investice na uzpůsobení prodejny dle standardů značky se odhaduje na čtvrt milionu korun. Obchod musí mít minimálně 20 čtverečních metrů pro provoz obchodu s čokoládou, a asi 40 metrů pro čokolatérii
Za jednorázovou licenci za obchod Bon Bon zájemci zaplatí 50 tisíc korun, vhodná jsou pro pralinkárnu podle Kovandové především města nad 35 tisíc obyvatel. Zkušenosti v oboru a ni v podnikání nejsou třeba. Bon Bon vyžaduje ale podnikatelské odhodlání, pozitivní přístup, a organizační schopnosti. Kovandovi nabízejí také licenci pro prodej v typizovaném obchodním stánku, jehož příprava před zahájením provozu trvá asi jeden měsíc. Stojí celkem necelých 320 tisíc bez DPH.
PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová síť prochází vizuální proměnou, rozšiřuje služby a digitalizuje. Konkurenceschopnost tak posílí všechny pobočky.
Franšízová síť retailového zboží Relay nabízí kombinaci klasické „trafiky“, občerstvení a hojně využívaných služeb. Podnikání lze začít i bez kapitálu.
Prodejny PONT to go neboli Pohodlný Obchod Na Trase potkáváte na mnoha frekventovaných místech. Čím novým chce franšízová síť zaujmout zákazníky?
Prodejna novin a tabáku Relay je možností, jak podnikat pod známou značkou s minimálními nároky na počáteční investice. Jak se jim u nás daří a čím mohou oslovit zájemce?
Franšízový prodejce sypaného čaje a výběrové kávy letos získal podíl na čajové továrně přímo v Indii. Nové obchodní cíle nyní zaměřují především na zahraničí
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
„Díky propracovanému vzdělávacímu systému dokážeme na podnikání v realitách připravit i franšízanta bez předchozích zkušeností,“ říká Petr Zelenka, ředitel sítě Next Reality.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.
Populární na fóru
Fornetti se mění v Minit
Zdravím,no někde je asi problém.Co myslíte?Petr
Pont zamířil na Florenc
0:38, pondělí, obchod PONT na Florenci: Přijel jsem z cesty, mám chuť na jedno plzeňské pivo. Pivo se zde prodává pouze po čtyřech půllitrech. První kopanec....
Fornetti se mění v Minit
Dokud se nezmění i ceny tak se nic moc neděje. Fornetti obchod jsem otevřel v Ostravě a držel jsem bez to bez zisku 3 měsíce. Krásně jsem jim naletěl na jejich...
Fornetti se mění v Minit
Zajímavé, docela ráda bych se dověděla více. Bude nějaký rozhovor?
Tesco na odchodu?
Co myslíte, je odchod Tesca z ČR reálný?
Má šanci na úspěch?
Do České republiky míří rakouský koncept Tiroler provozující obchůdky s alpskými delikatesami. Jeho zakladatel Wolfgang Obermüller prozradil jeho plány. Co...
Výhodou je důraz na kvalitu
Ani bych nečekal, že české čaje takto uspějí ve světě. Výborně!
Konkurenční boj začíná
Já bych je hnal, dyť jim to ukradli!