Franšízy na ochranu podnikání

Pobočky franšízové sítě ostravské značky Extéria lze nalézt po celé České republice. Rozrůstá se i na Slovensku, kde zákonná povinnost BOZP a PO také postihuje jak malé podnikatele, tak velké průmyslové koncerny i státní správu. Expandovat ale plánuje také do Rakouska, Německa, nebo Polska. Podle ředitelky sítě Lucie Eliášové klienti na službách Extéria oceňují především fakt, že v případě kontroly ze strany úřadů, či jiné nečekané mimořádné události, nejsou na problémy sami.
"Naším cílem je mít kanceláře Extéria pro poradenství v oblasti BOZP a PO v každém koutu republiky, aby byla služba dostupná pro všechny. Umíme klienty ochránit před neohlášenou kontrolou a případnou pokutou ze strany státních kontrolních úřadů,“ říká Lucie Eliášová. Franšízanti Extérie se přitom nemusejí v problematice BOZP či PO plně orientovat. Centrála Extérie jim poskytne veškerá potřebná školení, a v případě potřeby podle Eliášové vždy poradí. K dispozici mají franšízanti vždy zkušený tým techniků a odborníků.
Zisky po ročním provozu
Co nesmí franšízantům značky Extéria chybět? Především zájem a odhodlání. Vítané jsou zkušenosti a praxe v oblasti obchodu, v obchodním jednání a vedení týmu lidí. Velkou výhodou konceptu je, že franšízanti nemusí budovat velké provozovny ani sklady. Pro provozování franšízy stačí jedna kancelář. Investice do založení pobočky Extéria je tak skutečně minimální, návratnost rychlá. Dobře vedená pobočka dosahuje zisku již rok po svém otevření, a do 5 let představuje pro majitele pasivní zisk.
V ČR je k dispozici řada regionů, ve kterých je nyní možné otevřít poradenskou kancelář Extéria tak, aby byla zachována územní exkluzivita pro jednotlivé pobočky. "Pokud vás již nebaví dělat tzv. pro druhé a chcete se osamostatnit, ale máte strach z výše investice a rizika, které s sebou podnikání přináší, s konceptem Extéria máte zajímavou příležitost si zřídit vlastní poradenskou agenturu a pomáhat s problematikou BOZP a PO dalším subjektům," dodává Lucie Eliášová.
PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová síť Extéria Market řeší u podnikatelů a institucí otázky BOZP a PO. Formu spolupráce nám přiblížil Jaroslav Mesarčík, regionální manažer společnosti.
Franšízová obchodní síť Extéria Market se stará o BOZP, požární ochranu a další zákonné povinnosti klientů. Firmy, které je nemají splněné, jsou příležitostí k růstu na trhu.
„V nejbližších dvou letech chystáme otevřít až 10 nových franšízových poboček Extéria Market. Na řadě je i vstup na nový trh," prozrazuje zakladatel sítě Miloslav Ramach.
Franšízanti Extéria se nemusí obávat nedostatku práce, mají ji i díky legislativním pravidlům. Na jaké klienty cílí?
„Nároky na dodržování bezpečnosti práce a hygienických předpisů vlivem pandemie vzrostly. Franšízanti z toho těží,“ říká ředitelka sítě Extéria Market Lucie Šimíková.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.