Franšízy na ochranu podnikání

Pobočky franšízové sítě ostravské značky Extéria lze nalézt po celé České republice. Rozrůstá se i na Slovensku, kde zákonná povinnost BOZP a PO také postihuje jak malé podnikatele, tak velké průmyslové koncerny i státní správu. Expandovat ale plánuje také do Rakouska, Německa, nebo Polska. Podle ředitelky sítě Lucie Eliášové klienti na službách Extéria oceňují především fakt, že v případě kontroly ze strany úřadů, či jiné nečekané mimořádné události, nejsou na problémy sami.
"Naším cílem je mít kanceláře Extéria pro poradenství v oblasti BOZP a PO v každém koutu republiky, aby byla služba dostupná pro všechny. Umíme klienty ochránit před neohlášenou kontrolou a případnou pokutou ze strany státních kontrolních úřadů,“ říká Lucie Eliášová. Franšízanti Extérie se přitom nemusejí v problematice BOZP či PO plně orientovat. Centrála Extérie jim poskytne veškerá potřebná školení, a v případě potřeby podle Eliášové vždy poradí. K dispozici mají franšízanti vždy zkušený tým techniků a odborníků.
Zisky po ročním provozu
Co nesmí franšízantům značky Extéria chybět? Především zájem a odhodlání. Vítané jsou zkušenosti a praxe v oblasti obchodu, v obchodním jednání a vedení týmu lidí. Velkou výhodou konceptu je, že franšízanti nemusí budovat velké provozovny ani sklady. Pro provozování franšízy stačí jedna kancelář. Investice do založení pobočky Extéria je tak skutečně minimální, návratnost rychlá. Dobře vedená pobočka dosahuje zisku již rok po svém otevření, a do 5 let představuje pro majitele pasivní zisk.
V ČR je k dispozici řada regionů, ve kterých je nyní možné otevřít poradenskou kancelář Extéria tak, aby byla zachována územní exkluzivita pro jednotlivé pobočky. "Pokud vás již nebaví dělat tzv. pro druhé a chcete se osamostatnit, ale máte strach z výše investice a rizika, které s sebou podnikání přináší, s konceptem Extéria máte zajímavou příležitost si zřídit vlastní poradenskou agenturu a pomáhat s problematikou BOZP a PO dalším subjektům," dodává Lucie Eliášová.
PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová obchodní síť Extéria Market se stará o BOZP, požární ochranu a další zákonné povinnosti klientů. Firmy, které je nemají splněné, jsou příležitostí k růstu na trhu.
„V nejbližších dvou letech chystáme otevřít až 10 nových franšízových poboček Extéria Market. Na řadě je i vstup na nový trh," prozrazuje zakladatel sítě Miloslav Ramach.
Franšízanti Extéria se nemusí obávat nedostatku práce, mají ji i díky legislativním pravidlům. Na jaké klienty cílí?
„Nároky na dodržování bezpečnosti práce a hygienických předpisů vlivem pandemie vzrostly. Franšízanti z toho těží,“ říká ředitelka sítě Extéria Market Lucie Šimíková.
Miroslav Beneš začal s franšízovým konceptem Extéria Market podnikat před necelým rokem. Co ho přivedlo k myšlence stát se franšízantem?
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Radka Vajo vede úspěšnou pražskou pobočku Century21 ve Zlatnické ulici v Praze. Jak se jí povedlo rozjet vlastní franšízu?
Tak trochu jiná točená je franšízová síť s kompletním vybavením pro točenou zmrzlinu. Plány pro blížící se sezónu prozradila Markéty Fréharová, manažerka pro rozvoj franšíz.
Světová franšízová síť do roku 2025 vstupuje s technologickými novinkami a pokračuje v růstu sítě.