Na špičce díky franšíze
V oblasti gastronomie, maloobchodu či realitních služeb je franšízový způsob v dnešní době poměrně běžná. Méně častý je však v oboru mobilních technologií. Avšak i zde můžeme takové koncepty najít, a to i u nás. Příkladem je společnost Eazi Apps, která poskytuje firemním zákazníkům služby v oblasti firemního marketingu.
Za vytvořením franšízového konceptu stojí snaha společnosti pomoci místním firmám a podnikatelům zvýšit jejich tržby prostřednictvím nejmodernějších mobilních technologií. S rozšířením služeb EaziApps do regionů mají firmě pomoci i franšízoví partneři. Podle Latziho Gubelinyho, CEO EaziApps Slovakia, je na českém trhu prostor pro fungování 10 aktivních partnerů.
Příležitost pro připravené
Nedostatku potenciálních zákazníků se franšízanti Eaziapps bát nemusí. Příležitostí jim český trh nabízí celou řadu. „Většina lidí vlastní smartphony, ale jen 15 procent místních podniků a firem má vypracovanou mobilní marketingovou strategii. My vytváříme aplikace, které přináší velkou komerční hodnotu za dostupné ceny,“ říká Latzi Gubeliny.
Franšízantem EaziApps se mohou stát ti, jejichž zájmem je nejen poskytování profesionálních služeb, ale také pomoc podnikatelům v jejich regionu. Při vstupu do franšízové sítě je třeba počítat se základním jednorázovým poplatkem ve výši 230 tisíc korun bez DPH. Svým partnerům poskytovatel licence dodává technologii, marketingové materiály a další podporu nezbytnou pro úspěšné podnikání ve světe mobilních aplikací. Zajištění potřebných školení je samozřejmostí.

PŘEČTI ČLÁNKY

Business Network International (BNI) funguje už 37 let a patří k největším networkingovým sítím na světě. Jak vypadá spolupráce s franšízanty?
TAB Board chce růst do dalších regionů Česka. Jaké franšízanty hledá a proč roste poptávka po sdílení zkušeností a koučinku i v době umělé inteligence?
Synergy Stocktaking nabízí franšízovou příležitost v oblasti inventarizace zásob. Zájemci získají kompletní technologické vybavení, podporu centrály i první klienty.
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Opustila kancelář, aby se naplno věnovala vzdělávání. Dnes Veronika Bubeníková vede úspěšnou pobočku Školy Populo v Olomouci a pomáhá dětem i dospělým k lepším výsledkům.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.