Na špičce díky franšíze
V oblasti gastronomie, maloobchodu či realitních služeb je franšízový způsob v dnešní době poměrně běžná. Méně častý je však v oboru mobilních technologií. Avšak i zde můžeme takové koncepty najít, a to i u nás. Příkladem je společnost Eazi Apps, která poskytuje firemním zákazníkům služby v oblasti firemního marketingu.
Za vytvořením franšízového konceptu stojí snaha společnosti pomoci místním firmám a podnikatelům zvýšit jejich tržby prostřednictvím nejmodernějších mobilních technologií. S rozšířením služeb EaziApps do regionů mají firmě pomoci i franšízoví partneři. Podle Latziho Gubelinyho, CEO EaziApps Slovakia, je na českém trhu prostor pro fungování 10 aktivních partnerů.
Příležitost pro připravené
Nedostatku potenciálních zákazníků se franšízanti Eaziapps bát nemusí. Příležitostí jim český trh nabízí celou řadu. „Většina lidí vlastní smartphony, ale jen 15 procent místních podniků a firem má vypracovanou mobilní marketingovou strategii. My vytváříme aplikace, které přináší velkou komerční hodnotu za dostupné ceny,“ říká Latzi Gubeliny.
Franšízantem EaziApps se mohou stát ti, jejichž zájmem je nejen poskytování profesionálních služeb, ale také pomoc podnikatelům v jejich regionu. Při vstupu do franšízové sítě je třeba počítat se základním jednorázovým poplatkem ve výši 230 tisíc korun bez DPH. Svým partnerům poskytovatel licence dodává technologii, marketingové materiály a další podporu nezbytnou pro úspěšné podnikání ve světe mobilních aplikací. Zajištění potřebných školení je samozřejmostí.

PŘEČTI ČLÁNKY

Synergy Stocktaking nabízí franšízovou příležitost v oblasti inventarizace zásob. Zájemci získají kompletní technologické vybavení, podporu centrály i první klienty.
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Logistika, přeprava, tisk a marketing na jednom místě. Franšízová síť s touto kombinací uspěla už v 50 zemích světa. Nyní hledá franšízanty také pro český trh.
„Chceme zvýšit dosah našich programů a přinést novinky, které podnikatelům usnadní nejen řízení firem, ale i jejich osobní rozvoj,“ říká Šimon Mastný, ředitel franšízy TAB Board.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
„Díky propracovanému vzdělávacímu systému dokážeme na podnikání v realitách připravit i franšízanta bez předchozích zkušeností,“ říká Petr Zelenka, ředitel sítě Next Reality.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.