Na špičce díky franšíze
V oblasti gastronomie, maloobchodu či realitních služeb je franšízový způsob v dnešní době poměrně běžná. Méně častý je však v oboru mobilních technologií. Avšak i zde můžeme takové koncepty najít, a to i u nás. Příkladem je společnost Eazi Apps, která poskytuje firemním zákazníkům služby v oblasti firemního marketingu.
Za vytvořením franšízového konceptu stojí snaha společnosti pomoci místním firmám a podnikatelům zvýšit jejich tržby prostřednictvím nejmodernějších mobilních technologií. S rozšířením služeb EaziApps do regionů mají firmě pomoci i franšízoví partneři. Podle Latziho Gubelinyho, CEO EaziApps Slovakia, je na českém trhu prostor pro fungování 10 aktivních partnerů.
Příležitost pro připravené
Nedostatku potenciálních zákazníků se franšízanti Eaziapps bát nemusí. Příležitostí jim český trh nabízí celou řadu. „Většina lidí vlastní smartphony, ale jen 15 procent místních podniků a firem má vypracovanou mobilní marketingovou strategii. My vytváříme aplikace, které přináší velkou komerční hodnotu za dostupné ceny,“ říká Latzi Gubeliny.
Franšízantem EaziApps se mohou stát ti, jejichž zájmem je nejen poskytování profesionálních služeb, ale také pomoc podnikatelům v jejich regionu. Při vstupu do franšízové sítě je třeba počítat se základním jednorázovým poplatkem ve výši 230 tisíc korun bez DPH. Svým partnerům poskytovatel licence dodává technologii, marketingové materiály a další podporu nezbytnou pro úspěšné podnikání ve světe mobilních aplikací. Zajištění potřebných školení je samozřejmostí.
Pomoc podnikatelům / Využíváním mobilního webu pomáhá EaziApps klientům získávat nové zákazníky, zvyšovat podíl tržeb a také odlišit se od konkurence. Navrhuje a spravuje mobilní aplikace pro iPhone, Android nebo mobilní web. PŘEČTI ČLÁNKY
Networking mění kontakty v kontrakty
/15.09.2025
Business Network International (BNI) funguje už 37 let a patří k největším networkingovým sítím na světě. Jak vypadá spolupráce s franšízanty?
Franšíza Mail Boxes Etc. (MBE) plánuje v Česku až 50 poboček. O expanzi, zájmu o logistické i tiskové služby a podpoře franšízantů hovoří master-franšízant pro ČR Vít Mázdra.
TAB Board chce růst do dalších regionů Česka. Jaké franšízanty hledá a proč roste poptávka po sdílení zkušeností a koučinku i v době umělé inteligence?
Synergy Stocktaking nabízí franšízovou příležitost v oblasti inventarizace zásob. Zájemci získají kompletní technologické vybavení, podporu centrály i první klienty.
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Nejčtenější
Jak vydělat peníze na YouTube?
/16.07.2021
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Stále více firem se rozvíjí na základě modelu franchisingové spolupráce. Zjistěte, zda již nastal čas, abyste „franšízovali“ vlastní podnikání.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Udržet konzistentní vizuální styl u desítek poboček není snadné. Digitální nástroje pomáhají franšízám s tvorbou a správou marketingových materiálů.
McDonald’s stále rozšiřuje síť restaurací. V lednu otevřela dveře zákazníkům nová pobočka v pražském Karlíně. Jak těžké je stát se franšízantem této značky?