Svět propagace a reklamy se zajímavými možnostmi
Reklama má silný přesvědčovací vliv, je vnímána jako seriózní komunikační nástroj a zároveň dobrý pomocník. Pokud se správně používá, lze jejím prostřednictvím dosáhnout požadovaných výsledků. Společnost Grupo Overnews k reklamě přistupuje kreativně a svým klientům nabízí klasickou i neotřelou možnost, jak na sebe upoutat žádanou pozornost. Díky úspěšnému nápadu má již v rodném Španělsku 2 vlastní provozovny včetně centrály v přístavním městě Alicante, na 25 franšízantů a plány na expanzi do zahraničí v podobě franšízových provozoven. První z nich, na principu master-franšízingu již funguje ve Velké Británii.
Více než 20leté zkušenosti v oboru vedly k vytvoření základního principu nabízených služeb – španělského konceptu reklamního systému Overnews zaměřeného na tzv. přímý marketing. Ten spočívá ve využití titulní strany, přebalu periodika nebo pohledové strany obalu produktu jakožto reklamního nosiče. Pro přehlednost je systém rozčleněn do šesti základních oblastí působnosti, kde lze uplatnit reklamu a propagační potisk, jako je například periodický tisk, sektor pohostinství, obaly výrobků či akcidenční tisk jako jsou například oblíbená firemní novoroční přání, papírové tašky nebo nejrůznější pozvánky.
Franšízové pakety
A právě tento systém je nyní v podobě komplexního franšízového balíčku nabízen potenciálním franšízantům i na našem trhu, přičemž franšízantovi dovoluje se specializovat. Stále je zde však základní požadavek na aktivní činnost, rozvoj podnikání, vyhledávání nových klientů. Jak společnost uvádí, jedná se o franšízový balíček výnosných produktů s vysokou ziskovostí (min. 100 %), v závislosti na výši zvolené vstupní jednorázové roční investice. Ta je v rozmezí od 4 do 7 tisíce Eur + DPH. „Franšízant si vždy sám zvolí, jakou výši investice uplatní. Vždy však obdrží dostatek produktů na celý rok, které jsou potřebné k dosažení návratnosti investice a vytvoření až 5násobného zisku,“ říká Mario Brondani, majitel společnosti Grupo Overnews s tím, že samozřejmostí je vstupní zaškolení, buď dvoudenní v centrále společnosti, nebo přímo u franšízanta.

PŘEČTI ČLÁNKY

Business Network International (BNI) funguje už 37 let a patří k největším networkingovým sítím na světě. Jak vypadá spolupráce s franšízanty?
TAB Board chce růst do dalších regionů Česka. Jaké franšízanty hledá a proč roste poptávka po sdílení zkušeností a koučinku i v době umělé inteligence?
Synergy Stocktaking nabízí franšízovou příležitost v oblasti inventarizace zásob. Zájemci získají kompletní technologické vybavení, podporu centrály i první klienty.
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Do regionu míří americké řetězce, Vodafone řeší spor a EG Group prodává část sítě čerpacích stanic. Franšízing potvrzuje svou sílu napříč obory.
Opustila kancelář, aby se naplno věnovala vzdělávání. Dnes Veronika Bubeníková vede úspěšnou pobočku Školy Populo v Olomouci a pomáhá dětem i dospělým k lepším výsledkům.
VPO Protivanov nabízí rozjet byznys bez licenčních poplatků. Partneři těží z podpory, know-how i exkluzivity v regionu.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?