Svět propagace a reklamy se zajímavými možnostmi
Reklama má silný přesvědčovací vliv, je vnímána jako seriózní komunikační nástroj a zároveň dobrý pomocník. Pokud se správně používá, lze jejím prostřednictvím dosáhnout požadovaných výsledků. Společnost Grupo Overnews k reklamě přistupuje kreativně a svým klientům nabízí klasickou i neotřelou možnost, jak na sebe upoutat žádanou pozornost. Díky úspěšnému nápadu má již v rodném Španělsku 2 vlastní provozovny včetně centrály v přístavním městě Alicante, na 25 franšízantů a plány na expanzi do zahraničí v podobě franšízových provozoven. První z nich, na principu master-franšízingu již funguje ve Velké Británii.
Více než 20leté zkušenosti v oboru vedly k vytvoření základního principu nabízených služeb – španělského konceptu reklamního systému Overnews zaměřeného na tzv. přímý marketing. Ten spočívá ve využití titulní strany, přebalu periodika nebo pohledové strany obalu produktu jakožto reklamního nosiče. Pro přehlednost je systém rozčleněn do šesti základních oblastí působnosti, kde lze uplatnit reklamu a propagační potisk, jako je například periodický tisk, sektor pohostinství, obaly výrobků či akcidenční tisk jako jsou například oblíbená firemní novoroční přání, papírové tašky nebo nejrůznější pozvánky.
Franšízové pakety
A právě tento systém je nyní v podobě komplexního franšízového balíčku nabízen potenciálním franšízantům i na našem trhu, přičemž franšízantovi dovoluje se specializovat. Stále je zde však základní požadavek na aktivní činnost, rozvoj podnikání, vyhledávání nových klientů. Jak společnost uvádí, jedná se o franšízový balíček výnosných produktů s vysokou ziskovostí (min. 100 %), v závislosti na výši zvolené vstupní jednorázové roční investice. Ta je v rozmezí od 4 do 7 tisíce Eur + DPH. „Franšízant si vždy sám zvolí, jakou výši investice uplatní. Vždy však obdrží dostatek produktů na celý rok, které jsou potřebné k dosažení návratnosti investice a vytvoření až 5násobného zisku,“ říká Mario Brondani, majitel společnosti Grupo Overnews s tím, že samozřejmostí je vstupní zaškolení, buď dvoudenní v centrále společnosti, nebo přímo u franšízanta.

PŘEČTI ČLÁNKY

Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Logistika, přeprava, tisk a marketing na jednom místě. Franšízová síť s touto kombinací uspěla už v 50 zemích světa. Nyní hledá franšízanty také pro český trh.
„Chceme zvýšit dosah našich programů a přinést novinky, které podnikatelům usnadní nejen řízení firem, ale i jejich osobní rozvoj,“ říká Šimon Mastný, ředitel franšízy TAB Board.
Franšízová síť Extéria Market řeší u podnikatelů a institucí otázky BOZP a PO. Formu spolupráce nám přiblížil Jaroslav Mesarčík, regionální manažer společnosti.
Irská franšíza Synergy Stocktaking založila svůj byznys na inventarizaci v gastronomii. Spolupráci s franšízanty nám představil master-franšízant Filip Cvrček.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.