Vzhůru za oceán
Propagovat svůj franšízový systém se vedení původem české značky Extéria Market rozhodlo prostřednictvím účasti na mezinárodních franšízových veletrzích a výstavách. Po prezentování nabídky spolupráce na akcích v Budapešti, Vídni a Londýně, se Extéria chystá ještě dál. Jako jediná česká franšíza bude vystavovat na Mezinárodní franšízové výstavě v New Yorku.
Důkazem toho, že představení franšízové nabídky „naživo“ přímo potenciálním zájemcům o franšízové licence funguje, je fakt, že z již absolvovaných franšízových výstav v evropských metropolích vzešlo hned několik zájemců o koupi master-franšízové licence pro celou zemi. „S těmito zájemci a investory z Maďarska, Rakouska a Velké Británie nadále probíhají individuální jednání o udělení Master licencí v jejich státě,“ prozrazuje ředitelka franšízové sítě Extéria Market Lucie Eliášová s tím, že jedním z faktorů, který vzbudil v zahraničí mezi investory zájem je i to, že se jedná o jedinou franšízu na bezpečnost práce a požární ochranu v EU.
Franšízový koncept, který se zabývá poskytováním zákonných služeb v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci a požární ochrany, má na domácím trhu v současnosti 14 poboček a svými službami pokrývá téměř celé území naší republiky. Stále je zde však prostor k podnikání i pro další franšízanty. Aktivně působí i na sousedním Slovensku, kde momentálně fungují 3 Extéria Markety.
Ing. Lucie Eliášová: / Investice do založení obchodního místa Extéria Market činí 250 tisíc korun. Dobře vedená pobočka dosahuje zisku již rok po svém otevření, a do 5 let představuje pro majitele pasivní příjem. PŘEČTI ČLÁNKY
Franšíza založená na zákonné povinnosti
/27.01.2025
Franšízová síť Extéria Market řeší u podnikatelů a institucí otázky BOZP a PO. Formu spolupráce nám přiblížil Jaroslav Mesarčík, regionální manažer společnosti.
Franšízová obchodní síť Extéria Market se stará o BOZP, požární ochranu a další zákonné povinnosti klientů. Firmy, které je nemají splněné, jsou příležitostí k růstu na trhu.
„V nejbližších dvou letech chystáme otevřít až 10 nových franšízových poboček Extéria Market. Na řadě je i vstup na nový trh," prozrazuje zakladatel sítě Miloslav Ramach.
Franšízanti Extéria se nemusí obávat nedostatku práce, mají ji i díky legislativním pravidlům. Na jaké klienty cílí?
„Nároky na dodržování bezpečnosti práce a hygienických předpisů vlivem pandemie vzrostly. Franšízanti z toho těží,“ říká ředitelka sítě Extéria Market Lucie Šimíková.
Nejčtenější
Vůně kvalitní kávy a úspěchu
/10.01.2017
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Známý chorvatský fast-casual řetězec Koykan hledá franšízanty s vášní pro světovou gastronomii. Po otevření dvou pražských restaurací chce expandovat i do krajských měst.
Master-franšízanti Andrea Kunešová a její otec Otakar Konečný vedou v Česku síť prémiových švédských krmiv Husse již 15 let. Jaké franšízanty aktuálně hledají?
Barefoot obuv se těší stále většímu zájmu. Značka Be Lenka na to reaguje novým franšízovým modelem a otevírá cestu k podnikání ve větších městech.