Ve světě je již 50 nových Yves Rocher
Jaký je posun v novém konceptu obchodů?
Nová identita značky je součástí dlouhodobého plánu naší společnosti. Nový koncept obchodu, stejně jako nové logo, efektivněji komunikuje historické kořeny naší značky a její hodnoty. Chceme například zdůraznit originalitu naší značky, tedy to, že jsme francouzská kosmetická značka a stále rodinná firma či že plníme přísné ekologické standardy a závazky.
Co by tato změna měla přinést majitelům obchodů?
Cíle jsou pro naše obchody stejné jako pro obchody ve franchise. Hlavním cílem konceptu Ateliéru Rostlinné kosmetiky je lepší komunikace hodnot značky a jejích historických kořenů.
Týká se změna všech stávajících obchodů, nebo pouze vybraných?
V současné době jsou otevřeny dva obchody v novém konceptu v Praze. Letos budeme otevírat další tři zcela nové obchody v novém konceptu, v říjnu v Brně v Olympii, v listopadu ve Fóru Ústí nad Labem a ve Futuru v Kolíně. Stávající obchody budou postupně rekonstruovány a měněny. Vše bude ale probíhat v závislosti na perspektivě nájemních smluv u jednotlivých obchodů. Ve světě je v současné době otevřeno 50 obchodů v novém konceptu Ateliéru Rostlinné kosmetiky.
Jak velká je investice do změny a kdy by měla být změna ukončena?
Náklady na změnu identity značky jsou obrovské. Jsou v nich zahrnuty ty nejmenší náklady spojené se změnou loga, až po ty větší investované do rekonstrukce obchodů. Investice jsou ale dle dlouhodobého plánu rozloženy na delší časové období.
PŘEČTI ČLÁNKY

„Díky silné databázi zákazníků umíme generovat návštěvnost do obchodů. Marketing zajišťujeme centrálně, franšízant na to není sám," říká retail director Yves Rocher Jérôme Poussin.
Franšízová síť Yves Rocher patří k nejstarším konceptům na našem trhu. Jak franšízor pracuje na udržení pozice na trhu a co nabízí franšízantům?
„Rostli jsme i v době pandemie, ani nám se ale nevyhnulo uzavírání prodejen," říká Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Franšízovou síť Yves Rocher čeká v letošním roce optimalizace a modernizace. Značka chce ještě více podpořit svůj ekologický přístup.
„Franšízantům jsme v době „covidové“ pomohli i finančně," říká Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
„Nejcennější, co nabízíme, je prověřený franšízový koncept, díky kterému jsme pomohli mnoha lidem stát se úspěšnými podnikateli,“ říká v rozhovoru ředitel společnosti Martin Kupka.
Umělá inteligence, jako ChatGPT, začíná měnit zaběhlé způsoby fungování franšíz, provozní procesy, zákaznický servis i systémy školení. Franšízorům otevírá zcela nové možnosti.
Populární na fóru
Hubnutí bez námahy
O tomto jsem neslyšela, ale evidentně vše je o jídle.
Naturhouse a hubnutí
Dakujem Vam za odpoved. Dufam, ze mi to pomoze pri chudnuti.
Naturhouse a hubnutí
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Dávkování je možné buď: 1.) do 1,5 litru vody dát 4 polévkové lžíce CINARKI a popíjet po celý den nebo 2.) přibližně 1,5 polévkové...
Naturhouse a hubnutí
Dobry den ... ake mate skusenosti s CINARKI? Ako sa ma uzivat? Dakujem za odpoved.
Naturhouse a hubnutí
Ahoj, posílám dobrý odkaz na podporu hubnutí. (xxxxxxxxxxxxx). *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí FranchisingINFO.cz odstraněna
Naturhouse a hubnutí
Každý nutriční speicalista se bude věnovat svému klientovi. Hlavně je to studovaný odborník, doplňky si koupíš všude.
Naturhouse a hubnutí
ahoj Kláro, nevím.Nutriční specialista se mi asi nebude věnovat tak jako v Naturhouse.Jsem zatím s Naturhousem velmi spokojená.Co se mi na nich líbí,že se mi přizpůsobují...
Naturhouse a hubnutí
To jsi měla asi štěstí. Jinak si myslím, že je lepší jít k nutričním specialistům. To je jistota.