Online byznys s partnerem
Obchodní duch a vize, vlastnosti, které by měli mít ideální zájemci o franšízové licence této sítě, která působí ve zhruba 25 zemích světa. Podle Jána Pazderaka z oddělení technických služeb a podpory zákazníků Eazi-Apps není třeba, aby měli budoucí franšízanti nějaké větší zkušenosti s působením v IT oblasti. „Technická část projektu je u nás jednoduchá a dá se naučit bez problémů. Základem je tedy daný produkt, vytvořenou aplikaci umět nabídnout a prodat. A to je právě úkol franšízanta," upřesňuje Ján Pazderak.
A čím se Eazi-Apps zabývá? Koncoví zákazníky jsou zejména firmy a podnikatelé, kterým prostřednictvím speciálních aplikací pomáhá zvyšovat jejich obchodní obrat a také zisky. Franšízanti sítě jsou schopni nabídnout a také následně nastavit vše na míru klienta, podle branže, ve které podniká. Využití aplikace najdou například v gastronomii, obchodu s realitami, či u dalších obchodníků nebo poskytovatelů služeb. Systém se specializuje také na všemožné pokročilé věrnostní programy, umí zajistit individuální komunikaci se zákazníky a cílovou skupinou, umožnit svým zákazníkům například snadno najít směr trasy skrze GPS, nebo dokonce naplnit restauraci pomocí integrované tabulkové rezervace.
Rozjezd podnikání pod hlavičkou je poměrně rychlý. Po podepsání smlouvy absolvuje budou partner Eazi-Apps školení, na kterém se dozví veškeré podrobnosti o fungování sítě a celé spolupráci. Hned po zaškolení a seznámení se s celým konceptem může franšízant zahájit své vlastní podnikání. „Výsledky franšízantů jsou závislé na šikovnosti franšízantů. Neměli by být však překvapeni, když první prodeje přijdou opravdu rychle, což umožní brzkou návratnost investice. Důvodem je fakt, že produkt, který franšízant zákazníkům nabízí, je pro ně zajímavý, moderní, a navíc za příznivou cenu. Stačí být tedy jen aktivní a zákazníky oslovovat,“ doplňuje Ján Pazderak.
Při vstupu do franšízové sítě Eazi-Apps je třeba počítat se základním jednorázovým poplatkem ve výši 230 tisíc Kč bez DPH. Franšízant sítě získá mimo kompletního know-how, jak podnikat pod touto značkou, také telefonickou a emailovou podporu, díky čemuž se může na vedení obrátit nejen v případě jakýchkoli technických problémů, ale také při řešení otázek týkajících se nastavování aplikací, grafiky, prodeje školení nebo publikace aplikací.

PŘEČTI ČLÁNKY

Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Logistika, přeprava, tisk a marketing na jednom místě. Franšízová síť s touto kombinací uspěla už v 50 zemích světa. Nyní hledá franšízanty také pro český trh.
„Chceme zvýšit dosah našich programů a přinést novinky, které podnikatelům usnadní nejen řízení firem, ale i jejich osobní rozvoj,“ říká Šimon Mastný, ředitel franšízy TAB Board.
Franšízová síť Extéria Market řeší u podnikatelů a institucí otázky BOZP a PO. Formu spolupráce nám přiblížil Jaroslav Mesarčík, regionální manažer společnosti.
Irská franšíza Synergy Stocktaking založila svůj byznys na inventarizaci v gastronomii. Spolupráci s franšízanty nám představil master-franšízant Filip Cvrček.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?