Online byznys s partnerem
Obchodní duch a vize, vlastnosti, které by měli mít ideální zájemci o franšízové licence této sítě, která působí ve zhruba 25 zemích světa. Podle Jána Pazderaka z oddělení technických služeb a podpory zákazníků Eazi-Apps není třeba, aby měli budoucí franšízanti nějaké větší zkušenosti s působením v IT oblasti. „Technická část projektu je u nás jednoduchá a dá se naučit bez problémů. Základem je tedy daný produkt, vytvořenou aplikaci umět nabídnout a prodat. A to je právě úkol franšízanta," upřesňuje Ján Pazderak.
A čím se Eazi-Apps zabývá? Koncoví zákazníky jsou zejména firmy a podnikatelé, kterým prostřednictvím speciálních aplikací pomáhá zvyšovat jejich obchodní obrat a také zisky. Franšízanti sítě jsou schopni nabídnout a také následně nastavit vše na míru klienta, podle branže, ve které podniká. Využití aplikace najdou například v gastronomii, obchodu s realitami, či u dalších obchodníků nebo poskytovatelů služeb. Systém se specializuje také na všemožné pokročilé věrnostní programy, umí zajistit individuální komunikaci se zákazníky a cílovou skupinou, umožnit svým zákazníkům například snadno najít směr trasy skrze GPS, nebo dokonce naplnit restauraci pomocí integrované tabulkové rezervace.
Rozjezd podnikání pod hlavičkou je poměrně rychlý. Po podepsání smlouvy absolvuje budou partner Eazi-Apps školení, na kterém se dozví veškeré podrobnosti o fungování sítě a celé spolupráci. Hned po zaškolení a seznámení se s celým konceptem může franšízant zahájit své vlastní podnikání. „Výsledky franšízantů jsou závislé na šikovnosti franšízantů. Neměli by být však překvapeni, když první prodeje přijdou opravdu rychle, což umožní brzkou návratnost investice. Důvodem je fakt, že produkt, který franšízant zákazníkům nabízí, je pro ně zajímavý, moderní, a navíc za příznivou cenu. Stačí být tedy jen aktivní a zákazníky oslovovat,“ doplňuje Ján Pazderak.
Při vstupu do franšízové sítě Eazi-Apps je třeba počítat se základním jednorázovým poplatkem ve výši 230 tisíc Kč bez DPH. Franšízant sítě získá mimo kompletního know-how, jak podnikat pod touto značkou, také telefonickou a emailovou podporu, díky čemuž se může na vedení obrátit nejen v případě jakýchkoli technických problémů, ale také při řešení otázek týkajících se nastavování aplikací, grafiky, prodeje školení nebo publikace aplikací.

PŘEČTI ČLÁNKY

Business Network International (BNI) funguje už 37 let a patří k největším networkingovým sítím na světě. Jak vypadá spolupráce s franšízanty?
TAB Board chce růst do dalších regionů Česka. Jaké franšízanty hledá a proč roste poptávka po sdílení zkušeností a koučinku i v době umělé inteligence?
Synergy Stocktaking nabízí franšízovou příležitost v oblasti inventarizace zásob. Zájemci získají kompletní technologické vybavení, podporu centrály i první klienty.
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Nejčtenější

Bez energie a úsilí by nebylo úspěšného podnikání ani v případě franšízingu. Před finálním rozhodnutím byste se měli zamyslet. Na co vše si dát pozor?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Češi zakládají živnosti a firmy rekordním tempem. První pololetí roku 2025 přineslo nejvíc podnikatelských startů za poslední roky. Jaký dopad má tento trend na franšízing v Česku?
Nejsilnější značky v oblasti franšízingu pro rok 2017 jsou KFC, Dunkin’ Donuts a McDonald’s.