Byznys snídaně nově členy ČAF
Franchisový systém Business for Breakfast, který pochází z Velké Británie, na podzim nově vstoupil na český trh. Je založen na vytváření neformálních sítí podnikatelů při společných setkáních a tím posilování jejich byznysu. Franšízová síť, která se poprvé v Česku představila na říjnovém Franchising Forum 2009, se na konci října stala řádným členem České asociace franchisingu. ČAF to uvedla na svém webu.
Nepolíbený český trh
Český trh je podobným podnikáním nepolíbený, proto se systém podle držitelky master-franchisové licence Kamily Zárychtové bude snažit rozvíjet po celém území. „Již jednáme s některými zájemci o spolupráci,“ řekla portálu FranchisingINFO.cz Zárychtová.
Investice ve stovkách tisíc
Počáteční investice do se v Česku pohybuje v řádu stovek tisíc korun. Ve Velké Británii je to například 20.000 liber (asi 600.000,- Kč). „Franchisa Business for Breakfast má oproti jiným obrovskou výhodu v tom, že nemusíte mít žádné zboží, sklad ani prostory. Máte především know-how,“ uvedla Zárychtová. Systém vznikl v roce 2001 ve Velké Británii, kde má 40 poboček a 160 klubů s přibližně 2300 členy.
PŘEČTI ČLÁNKY

Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Logistika, přeprava, tisk a marketing na jednom místě. Franšízová síť s touto kombinací uspěla už v 50 zemích světa. Nyní hledá franšízanty také pro český trh.
„Chceme zvýšit dosah našich programů a přinést novinky, které podnikatelům usnadní nejen řízení firem, ale i jejich osobní rozvoj,“ říká Šimon Mastný, ředitel franšízy TAB Board.
Franšízová síť Extéria Market řeší u podnikatelů a institucí otázky BOZP a PO. Formu spolupráce nám přiblížil Jaroslav Mesarčík, regionální manažer společnosti.
Irská franšíza Synergy Stocktaking založila svůj byznys na inventarizaci v gastronomii. Spolupráci s franšízanty nám představil master-franšízant Filip Cvrček.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.