Byznys snídaně nově členy ČAF
Franchisový systém Business for Breakfast, který pochází z Velké Británie, na podzim nově vstoupil na český trh. Je založen na vytváření neformálních sítí podnikatelů při společných setkáních a tím posilování jejich byznysu. Franšízová síť, která se poprvé v Česku představila na říjnovém Franchising Forum 2009, se na konci října stala řádným členem České asociace franchisingu. ČAF to uvedla na svém webu.
Nepolíbený český trh
Český trh je podobným podnikáním nepolíbený, proto se systém podle držitelky master-franchisové licence Kamily Zárychtové bude snažit rozvíjet po celém území. „Již jednáme s některými zájemci o spolupráci,“ řekla portálu FranchisingINFO.cz Zárychtová.
Investice ve stovkách tisíc
Počáteční investice do se v Česku pohybuje v řádu stovek tisíc korun. Ve Velké Británii je to například 20.000 liber (asi 600.000,- Kč). „Franchisa Business for Breakfast má oproti jiným obrovskou výhodu v tom, že nemusíte mít žádné zboží, sklad ani prostory. Máte především know-how,“ uvedla Zárychtová. Systém vznikl v roce 2001 ve Velké Británii, kde má 40 poboček a 160 klubů s přibližně 2300 členy.
PŘEČTI ČLÁNKY

Business Network International (BNI) funguje už 37 let a patří k největším networkingovým sítím na světě. Jak vypadá spolupráce s franšízanty?
TAB Board chce růst do dalších regionů Česka. Jaké franšízanty hledá a proč roste poptávka po sdílení zkušeností a koučinku i v době umělé inteligence?
Synergy Stocktaking nabízí franšízovou příležitost v oblasti inventarizace zásob. Zájemci získají kompletní technologické vybavení, podporu centrály i první klienty.
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Slovenská síť Mr. Kebab hledá master-franšízanta pro český trh. Detaily spolupráce a plány expanze přibližuje zakladatel značky Ľubor Lelovits.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.