Otevíráme vzdělávací kroužky pro děti
Aktuálně má tento síť Bricks4Kidz v Česku 9 poboček, které se zaměřují na vzdělávací aktivity pro děti. Jednotlivé programy pracují se stavebnicemi LEGO, ze kterých děti staví speciálně navržené modely, což jim přináší vzdělání formou hry, a navíc rozvíjejí svou tvořivost a jemnou motoriku. Pobočky najdeme například v Praze, Olomouci, Ostravě nebo v Hradci Králové. Cílem značky je koncept v Česku i nadále rozšiřovat, a to prostřednictvím franšízových licencí.
Pro podnikání s Bricks 4 Kidz není potřeba mít dlouholeté zkušeností nebo nějaké speciální dovednosti. Poskytovatel licence totiž zajišťuje kompletní vzdělávací program. Nejdůležitější jsou tak pro franšízanta jeho organizační schopnosti a vůle věnovat dostatek času svému podnikání. Vedení konceptu totiž do svého týmu hledá franšízanty, kteří mají kladný vztah k dětem, jsou organizačně schopní, nebojí se jít do podnikání naplno a přicházet s vlastními nápady. Franšízantem se může stát například i jazyková škola, která díky programům Bricks 4 Kidz může rozšířit nabídku svých služeb.
Kroužky, oslavy i teambuildingy
Investice do rozjetí podnikání pod hlavičkou této značky začíná na 240 tisících Kč. Výhodou pro franšízanty je fakt, že k provozování činnosti nepotřebují vlastní prostory. Je možné si je pronajmout například ve školních zařízeních nebo domovech dětí a mládeže. Aby byl zajištěn bezproblémový chod franšíz, požaduje poskytovatel licence, aby se franšízant zavázal k tomu, že se bude rozvoji svého podnikání s Bricks4Kidz věnovat alespoň 30 hodin týdně. Pokud by majitel franšízy nemohl tuto časovou dotaci zajistit, musí si najmout manažera, který absolvuje veškerá potřebná školení Bricks4Kidz.
Podnikání franšízantů není omezeno jen na organizaci již zmíněných kroužků pro děti, které probíhají zejména během školního roku. Aktivní franšízanti Bricks4Kidz totiž nabízí i další aktivity jako jsou například narozeninové oslavy nebo příměstské tábory. Svými programy oslovují i firemní klienty. Nabízí jim totiž možnost absolvovat teambuildingy, které mohou pomoci při stmelování týmů, a to zejména při plnění úkolů a realizací projektů, to vše s využitím stavebnic LEGO.
Vizitka Bricks4Kidz
- Počet poboček: 9
- Počáteční investice: od 240 tisíc Kč
- Lokalita: oblast s více jak 60 tis. obyvatel
PŘEČTI ČLÁNKY
Makedonská franšízová síť IQ UP! Rozvíjí inteligenční kompetence dětí. Model vzdělávacích programů nyní nabízí i na našem trhu.
„Naše franšízy vedou většinou ženy, které jsou aktivní a motivované dosahovat výsledků vlastními silami,“ říká manažerka Helen Doron English Barbora Tošenovská.
Máte podnikavého ducha a talent pro práci s dětmi? Seznamte se Helen Doron English.
Originální vzdělávací franšízový program pracuje s oblíbenou dětskou stavebnicí. Čím by mohly jejich kurzy zaujmout u nás?
„Každý, kdo rozpozná krásu našeho vzdělávacího poslání, je způsobilý stát se franšízantem Young Engineers,“ říká zakladatel tohoto amerického vzdělávacího konceptu Amir Asor.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Na Českém trhu se objevila nová ukrajinská franšíza se zajímavým konceptem fast foodu. Co může nabídnout v silně konkurenčním prostředí gastronomie?
Franšízant Honza Stopek vede dvě úspěšné pobočky s pizzou Vosíme. Na počátku stála debata u piva na téma vlastní podnikání.
Poptávka po konopných produktech roste, stejně tak i zákonné regulace. Jak je na novelu připravena franšízová síť Cbweed?
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické