„Byznys“ snídaně míří do regionů

Příští týden Liberec a v březnu Hradec Králové. To jsou zatím dvě města, do kterých se chystá z Prahy rozvíjet svůj byznys franšízový koncept Business for Breakfast. „Jde prozatím o založení vlastních klubů. Pro některé další regiony však již vyjednáváme s potenciálními franšízovými zájemci,“ řekla portálu FranchisingINFO.cz šéfka franšízové sítě pro Česko Kamila Zárychtová.
Byznys se dělá při snídani
Franchisový systém Business for Breakfast, který pochází z Velké Británie, vstoupil na český trh loni na podzim. Je založen na vytváření neformálních sítí podnikatelů (business networking) při společných setkáních a tím dokáže posilovat jejich byznys. Český trh je zatím podobným podnikáním nepolíbený. Zárychtová proto vidí možnost pro rozvoj na celém území.
Investice ve stovkách tisíc
Počáteční investice do se v Česku pohybuje v řádu stovek tisíc korun. Ve Velké Británii je to například 20.000 liber (asi 600.000,- Kč). Franchisa má oproti jiným obrovskou výhodu v tom, že franšízant nemusí mít žádné zboží, sklad ani prostory, pouze know-how. Systém vznikl v roce 2001 ve Velké Británii, kde má 40 poboček a 160 klubů s přibližně 2300 členy.

PŘEČTI ČLÁNKY

Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Franšízový koncept networkingových setkání Business for Breakfast slouží k navazování kontaktů při neformální příležitosti snídaní. Jak se mu u nás daří?
S franšízovou sítí Business for Breakfast se Regina Vondrová setkala před sedmi lety. Co ji přimělo stát se její součástí a rozjet vlastní podnikání?
Rok 2021 osobnímu setkávání příliš nepřál. I přesto si ale podnikatelé v Business for Breakfast zprostředkovali zakázky v hodnotě 64,8 milionu Kč.
Centrála franšízové sítě Business for Breakfast založila první online podnikatelský klub. Jak z toho mohou těžit franšízanti?
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Slovenská síť Mr. Kebab hledá master-franšízanta pro český trh. Detaily spolupráce a plány expanze přibližuje zakladatel značky Ľubor Lelovits.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.