Franšíza založená na zákonné povinnosti

Zákonná povinnost v balíčku / Franšízanti Exteria Market nabízejí profesionální řešení BOZP, PO a nově i legislativní povinnosti v oblasti ekologie.
pondělí
27.01.2025
Franšízová síť Extéria Market řeší u podnikatelů a institucí otázky BOZP a PO. Formu spolupráce nám přiblížil Jaroslav Mesarčík, regionální manažer společnosti.
 

Jak hodnotíte letošní růst franšízy? Představíte nám své plány máte na příští rok, pokud jde o například počet nových poboček?

Letošní rok je pro nás velkým úspěchem. Otevřeme celkem pět nových poboček Extéria Market, což je skvělý základ pro další rozvoj. Na příští rok máme ambiciózní plán: otevřít sedm nových poboček. Abychom tohoto cíle dosáhli, zefektivníme proces výběru franšízantů, což nám umožní ještě rychleji a kvalitněji expandovat.

 V čem vidíte hlavní výhody franšízové spolupráce s vámi?

Hlavní výhodou je, že nabízíme službu, která je pro všechny firmy zákonnou povinností. BOZP a PO jsou nezbytné pro každého podnikatele, což znamená stabilní a rostoucí poptávku po našich službách. Franšízanti tak mají jistotu, že nabízejí produkt, který je pro firmy nezbytný a chrání je před pokutami a sankcemi. Naše franšízová spolupráce je také výhodná díky podpoře, kterou jim poskytujeme – od školení a marketingových kampaní až po financování náboru nových zaměstnanců.

Které služby z vaší nabídky jsou v současnosti nejvíce žádané?

V současné době nabízíme balíček BOZP a PO, který je speciálně navržen pro potřeby soukromých firem. Tento produkt zahrnuje komplexní služby v oblasti bezpečnosti práce a požární ochrany a pomáhá firmám zajistit plnou legislativní shodu a bezpečné pracovní prostředí.

Jaké nové služby nebo balíčky jste nedávno zařadili do vaší nabídky a jak pomáhají firmám řešit aktuální výzvy v jejich oboru?

Nejvýznamnější novinkou v naší nabídce služeb je balíček zaměřený na ochranu životního prostředí, který reaguje na rostoucí potřebu firem zajistit ekologickou odpovědnost a splnit legislativní požadavky v této oblasti.

Představíte nám, co jako franšízor děláte pro podporu franšízantů v oblasti inovací a změn v oboru?

Inovace a přizpůsobení se novým trendům je klíčové. Proto pravidelně organizujeme školení, která našim franšízantům pomáhají držet krok s nejnovějšími změnami v oboru BOZP a PO. Naší prioritou je, aby franšízanti nebyli nikdy pozadu, ale byli připraveni na nové výzvy a změny ve své profesi. Tím jim zajišťujeme potřebnou podporu, aby byli na nové výzvy včas připraveni a mohli se plně soustředit na svůj byznys.

Jak vypadá spolupráce pro franšízanta, který má zájem o pobočku jako pasivní příjem? Jaké kroky musí podniknout na začátku a co ho čeká poté?

Franšízant musí mít především chuť a odhodlání k samostatnému podnikání. Dále je potřeba najít vhodný prostor pro provozování pobočky. Výběr vhodných kolegů probíhá ve spolupráci s námi – společnost Extéria totiž zajišťuje a financuje kompletní kampaň na nábor nových zaměstnanců. Jakmile franšízant splní všechny podmínky, slavnostně otevřeme pobočku a začne se budovat byznys. Samozřejmě, pasivní příjem neznamená, že franšízant nic nedělá – jde o vytrvalou a tvrdou práci na dlouhodobém růstu a úspěchu.

Přiblížíte nám proces náboru nových franšízantů? Jaké kroky musí potenciální zájemci podniknout, aby se stali součástí vaší franšízové sítě?

Nábor nových franšízantů není jednoduchý – naopak, dáváme si na něm opravdu záležet. Hledáme opravdu kvalitní partnery, kteří sdílejí naši vizi a jsou připraveni na náročnou, ale výnosnou cestu podnikání. Potenciální zájemci nás mohou kontaktovat prostřednictvím našich webových stránek, sociálních médií nebo přímo. Po prvním kontaktu následuje podrobné osobní setkání, na kterém si vzájemně vyjasníme všechny podmínky a očekávání. V tomto kroku pečlivě hodnotíme, zda má zájemce správné dovednosti, motivaci a podnikatelský přístup. Pokud obě strany zjistí, že jsme si vzájemně „na stejné vlně“, dojde k podpisu franšízové smlouvy. Naše franšízová síť je uzavřená a zaměřujeme se na kvalitní, zodpovědné partnery, kteří mají ambici uspět a podpořit růst značky Extéria v dlouhodobém horizontu.


Jaroslav Mesarčík, regionální manažer Exteria Market / „Naší prioritou je, aby franšízanti nebyli nikdy pozadu, ale byli připraveni na nové výzvy a změny ve své profesi.“