BforB slaví 15 let v Česku
Značka Business for Breakfast (BforB) působí ve světě již několik desetiletí. U nás s konceptem přišla před 15 lety Kamila Zárychtová, která je v čele franšízové sítě jako držitelka master-licence pro Českou republiku stále. Smyslem těchto networkingových setkání Business for Breakfast je poskytnout malým a středním podnikatelům efektivní nástroj k získávání nových zakázek prostřednictvím doporučení. Osobní kontakt a doporučení totiž v tomto segmentu podnikání má stále zásadní váhu. Členství v klubu pomůže obnovit vztahy s bývalými zákazníky, utuží obchodní partnerství se stávajícími a podpoří produkty firmy. Podnikatelé zde také najdou nové zdroje doporučení a nadstandardní informace z trhu. Novinkou poslední doby je aplikace NetworkingPlus, která umožňuje vzájemně propojit podnikatele, které již potkali nebo mají možnost potkat v rámci klubů.
Potvrzením toho, že koncept je životaschopný, je letošní 15. výročí od založení prvního klubu v republice. Oslavy se zúčastnila osobně i Mel Fischer, zakladatelka BforB z Velké Británie, odkud tento franšízový koncept pochází. Při této příležitosti se také sešlo celkem na 100 podnikatelů z nejrůznějších oborů, jejichž společným zájmem je účast na networkingu BforB.
V současné době má síť 32 klubů v deseti městech a prostor je i pro další. Zájemci o toto podnikání mohou začít se třemi kluby a poté v případě zájmu si zakoupenou licenci rozšířit do různých lokalit dle svého podnikatelského působení. Franšíza BforB je také vhodná jako další podnikatelská aktivita, která rozšíří stávající podnikání či zaměstnání franšízanta. Franšízor poskytuje franšízantovi veškerou podporu při začátcích i během podnikání.

PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízový koncept networkingových setkání Business for Breakfast slouží k navazování kontaktů při neformální příležitosti snídaní. Jak se mu u nás daří?
S franšízovou sítí Business for Breakfast se Regina Vondrová setkala před sedmi lety. Co ji přimělo stát se její součástí a rozjet vlastní podnikání?
Rok 2021 osobnímu setkávání příliš nepřál. I přesto si ale podnikatelé v Business for Breakfast zprostředkovali zakázky v hodnotě 64,8 milionu Kč.
Centrála franšízové sítě Business for Breakfast založila první online podnikatelský klub. Jak z toho mohou těžit franšízanti?
Vládní nařízení omezují fungování konceptu Business for Breakfast již přes rok. Nyní vzniká první online networkingový klub. V budoucnu se zapojí i franšízanti.
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Umělá inteligence, jako ChatGPT, začíná měnit zaběhlé způsoby fungování franšíz, provozní procesy, zákaznický servis i systémy školení. Franšízorům otevírá zcela nové možnosti.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
Franšízant Honza Stopek vede dvě úspěšné pobočky s pizzou Vosíme. Na počátku stála debata u piva na téma vlastní podnikání.