Franšízový systém Spanish Doughnuts patří do rodiny drobného podnikání a rychlého občerstvení. Historie této lahůdky sahá do 16. století, s oblibou si ji připravovali pastevci dobytka, časem se vylepšila o typicky hustou španělskou čokoládu, karamel a jiné dobroty, migrace obyvatel (a pastevců) ji pomohla zdomácnět i v Austrálii.
Franšízový koncept, který přichází z Austrálie a bude představen 13.5. v Kongresovém centru u Hájků na pražském Poříčí se vyznačuje tím, že je vše absolutně čerstvé a připravené pro konkrétního zákazníka. Kromě čerstvých španělských koblih – churros je sortiment doplněn i o další menší jídla, jak sladké, tak slané, nápoje, ovocné a mléčné koktejly, ale i kávu.
Vysoká kvalita občerstvení je zaručená tím, že se připravuje jen z čerstvých surovin, které se rychle zpracovávají, nic mraženého, žádné náhražky a vše na objednávku.
Koncept Spanish Doughnuts je možné provozovat jak na velmi malém prostoru (do 20 m2) - formou kiosků, tak formou kavárny, což otevírá příležitosti obsadit nejlepší lokality v jakémkoli městě. Budoucí master franšízant má příležitost vybudovat poměrně velkou síť a zajistit slušný zisk sobě i svým franšízantům. O úspěchu vypovídá množství poskytnutých franšíz a těch je na 78 000.
PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová síť retailového zboží Relay nabízí kombinaci klasické „trafiky“, občerstvení a hojně využívaných služeb. Podnikání lze začít i bez kapitálu.
Prodejny PONT to go neboli Pohodlný Obchod Na Trase potkáváte na mnoha frekventovaných místech. Čím novým chce franšízová síť zaujmout zákazníky?
Prodejna novin a tabáku Relay je možností, jak podnikat pod známou značkou s minimálními nároky na počáteční investice. Jak se jim u nás daří a čím mohou oslovit zájemce?
Franšízový prodejce sypaného čaje a výběrové kávy letos získal podíl na čajové továrně přímo v Indii. Nové obchodní cíle nyní zaměřují především na zahraničí
„Celý náš byznys je postavený na lidech, jsou to nejcennější, co máme," říká Petr Adámek, franšízový specialista značky Náš chléb Vaše pekárna.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Populární na fóru
Fornetti se mění v Minit
Zdravím,no někde je asi problém.Co myslíte?Petr
Pont zamířil na Florenc
0:38, pondělí, obchod PONT na Florenci: Přijel jsem z cesty, mám chuť na jedno plzeňské pivo. Pivo se zde prodává pouze po čtyřech půllitrech. První kopanec....
Fornetti se mění v Minit
Dokud se nezmění i ceny tak se nic moc neděje. Fornetti obchod jsem otevřel v Ostravě a držel jsem bez to bez zisku 3 měsíce. Krásně jsem jim naletěl na jejich...
Fornetti se mění v Minit
Zajímavé, docela ráda bych se dověděla více. Bude nějaký rozhovor?
Tesco na odchodu?
Co myslíte, je odchod Tesca z ČR reálný?
Má šanci na úspěch?
Do České republiky míří rakouský koncept Tiroler provozující obchůdky s alpskými delikatesami. Jeho zakladatel Wolfgang Obermüller prozradil jeho plány. Co...
Výhodou je důraz na kvalitu
Ani bych nečekal, že české čaje takto uspějí ve světě. Výborně!
Konkurenční boj začíná
Já bych je hnal, dyť jim to ukradli!