Polská Žabka začíná nabízet vlastní výrobky

Polská maloobchodní síť Žabka, kterou vlastní fond Penta Investments, přichází po vzoru britského Teska nebo francouzského Carrefouru na polský trh s vlastní produktovou nabídkou, uvedl deník E15.
Pod vlastní značkou nabízí Žabka především mléčné výrobky, nápoje, pivo, slané krekry, rybí konzervy, sladkosti a uzeniny zastřešujících brandů Mleczny Dwór, Max Snack, Top Fish nebo Tradycyjne Smaki.
Podle PR manažera maloobchodní sítě Jacka Spychała je Žabka vůbec první sítí tohoto typu v Polsku, která se odhodlala nabídnout zákazníkům vlastní, navíc cenově výhodnější řadu potravin. Nákupem privátního zboží Žabky ušetří polský zákazník oproti běžnému produktu až třetinu ceny. Žabka svým rozhodnutím logicky reaguje na změnu chování Poláků v obchodech. Podle zjištění firmy Nielsen jen v loňském roce vzrostl prodej vlastních značek, zejména v segmentu potravin, téměř o 30%.
Zda se privátní produktová řada Žabky dostane i do Česka, bude jasnější za měsíc. „Zatím je to ve fázi jednání,“ řekla Kateřina Rašková z marketingu Žabky.
PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová síť prochází vizuální proměnou, rozšiřuje služby a digitalizuje. Konkurenceschopnost tak posílí všechny pobočky.
Franšízová síť retailového zboží Relay nabízí kombinaci klasické „trafiky“, občerstvení a hojně využívaných služeb. Podnikání lze začít i bez kapitálu.
Prodejny PONT to go neboli Pohodlný Obchod Na Trase potkáváte na mnoha frekventovaných místech. Čím novým chce franšízová síť zaujmout zákazníky?
Prodejna novin a tabáku Relay je možností, jak podnikat pod známou značkou s minimálními nároky na počáteční investice. Jak se jim u nás daří a čím mohou oslovit zájemce?
Franšízový prodejce sypaného čaje a výběrové kávy letos získal podíl na čajové továrně přímo v Indii. Nové obchodní cíle nyní zaměřují především na zahraničí
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
„Díky propracovanému vzdělávacímu systému dokážeme na podnikání v realitách připravit i franšízanta bez předchozích zkušeností,“ říká Petr Zelenka, ředitel sítě Next Reality.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.
Populární na fóru
Fornetti se mění v Minit
Zdravím,no někde je asi problém.Co myslíte?Petr
Pont zamířil na Florenc
0:38, pondělí, obchod PONT na Florenci: Přijel jsem z cesty, mám chuť na jedno plzeňské pivo. Pivo se zde prodává pouze po čtyřech půllitrech. První kopanec....
Fornetti se mění v Minit
Dokud se nezmění i ceny tak se nic moc neděje. Fornetti obchod jsem otevřel v Ostravě a držel jsem bez to bez zisku 3 měsíce. Krásně jsem jim naletěl na jejich...
Fornetti se mění v Minit
Zajímavé, docela ráda bych se dověděla více. Bude nějaký rozhovor?
Tesco na odchodu?
Co myslíte, je odchod Tesca z ČR reálný?
Má šanci na úspěch?
Do České republiky míří rakouský koncept Tiroler provozující obchůdky s alpskými delikatesami. Jeho zakladatel Wolfgang Obermüller prozradil jeho plány. Co...
Výhodou je důraz na kvalitu
Ani bych nečekal, že české čaje takto uspějí ve světě. Výborně!
Konkurenční boj začíná
Já bych je hnal, dyť jim to ukradli!