Helen doron se stala největší jazykovou školou pro děti v České Republice.
V současné době máme přes 60 poboček a dále se rozšiřujeme. Našim cílem se stala menší města s počtem asi 15 000 obyvatel, říká Marek Halfar, master franchisant pro Českou republiku.
Helen Doron představila svou inovativní metodu výuky cizího jazyka veřejnosti poprvé v roce 1985. Rodiče si rychle všimli vynikajících výsledků, kterých jejich děti dosahovaly, a zájem o zábavné a účinné kurzy Helen Doron, učební materiály a speciální písně rychle rostl. Helen Doron začala poskytovat své profesionální materiály a školit další učitele. V roce 1997 založila celosvětovou franšízu, která se začala rozrůstat na stovky výukových center v různých zemích.
Dnes podle její metodiky učí angličtinu přes 3 000 učitelů, více než 85 000 dětí ve třiceti zemích světa. Za 25 let prošlo kurzy více než milion dětí.
Doba 25 let zkušeností s výukou dětí a tvorbou výukových materiálů vedla mimo jiné k vytvoření tzv. Development Team – týmu zkušených pedagogů, lingvistů a psychologů, kteří se zabývají jak vývojem nových materiálů a tvorbou kurzů, tak vývojem nových učebních technik pro učitele Helen Doron.
Více informací o franšíze Helen Doron získáte v Katalogu franšíz.
PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová síť Helen Doron English představuje příležitost pro ty, kteří chtějí spojit výuku jazyků s podnikáním. A to i v menších městech.
„Naše franšízy vedou většinou ženy, které jsou aktivní a motivované dosahovat výsledků vlastními silami,“ říká manažerka Helen Doron English Barbora Tošenovská.
Marta Toulová je majitelkou jednoho z nejvíce rostoucích franšízových center Helen Doron English v Českých Budějovicích. Zeptali jsme se jí, jaký je její recept na úspěch.
Franšízových příležitostí pro podnikatele vidící budoucnost v oblasti školního i mimoškolního vzdělávání, je v Česku celá řada. Tady jsou si některé z nich.
Do turecké Antalye se sjeli master-franšízanti Helen Doron English z celého světa. Chybět tak nemohl ani ten z Česka.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Slovenská síť Mr. Kebab hledá master-franšízanta pro český trh. Detaily spolupráce a plány expanze přibližuje zakladatel značky Ľubor Lelovits.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické