„Všechno, co opravdu potřebuju znát, jsem se naučil v mateřské školce.“
Jednou z předností Maxíkovy jazykové školky je spolupráce s Dětskou Mensou ČR a Centrem Nádání, o.s. Znamená to, že je jen pro nadprůměrné děti?
Spolupráce započala v roce 2008. Cílem bylo vyškolit naše pedagogy a využít nejnovější poznatky v oboru předškolní výchovy a vzdělávání. Metoda kombinuje různé techniky - motorická cvičení, učení symbolů, využití hudby a další tak, aby stimuloval zvyšování počtu neuronových spojení (synapsí) v mozku. Nejedná se o zvýšení inteligence, která je do značné míry vrozená, ale o zvyšování využitelné kapacity mozku dětí. Tato speciální aktivita není pouze pro nadané děti, je pro všechny děti. Naším cílem je nabídnout dostupnou a kvalitní předškolní výchovu všem dětem bez rozdílu. Jsme toho schopni pouze v okamžiku, kdy si rodiče dítěte dostatečně uvědomí důležitost kvalitní předškolní výchovy a vzdělávání.
Investice do vzdělání se vyplatí možná jako žádná jiná. Pro nadstandardní vzdělání to platí dvojnásob. Jaká je Vaše vize do budoucna?
Naší vizí je zkvalitnit péči o děti a jejich rodiče ve stávajících provozovnách. V těch, které teprve budou vznikat, vytvořit dobré zázemí pro další rozvoj. Spokojené dítě ve franchisové pobočce, znamená spokojený rodič. Spokojený rodič pak znamená spokojený franchisant. A pokud je spokojený franchisant, bude jistě spokojený i franchisor.
Franchisa Maxíkova jazyková školka a jesle bude prezentována na Franchising foru 2010 dne 13.10.2010. Zájemci se mohou přihlásit zde.
PŘEČTI ČLÁNKY

Příprava na praktický život dnes vyžaduje dobrou znalost technologií. Franšíza EDU3D přichází s konceptem volnočasových aktivit, které s nimi nejen děti naučí pracovat.
Děti ve škole tráví většinou minimálně 12 let. Mnozí z nich potřebují pomoc s učením. Franšíza Škola Populo nabízí profesionální řešení jako podnikatelskou příležitost.
„Rodiče si čím dál více uvědomují, že je třeba děti vzdělávat v této oblasti už odmala,“ říká Michaela Jelínková z franšízové sítě vzdělávacích IT kurzů pro děti Logiscool.
Makedonská franšízová síť IQ UP! Rozvíjí inteligenční kompetence dětí. Model vzdělávacích programů nyní nabízí i na našem trhu.
„Každý, kdo rozpozná krásu našeho vzdělávacího poslání, je způsobilý stát se franšízantem Young Engineers,“ říká zakladatel tohoto amerického vzdělávacího konceptu Amir Asor.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické