Brněnka je franšíza s minimálním poplatkem

V jihomoravském kraji je brněnský drak známý i jako logo prodejen Brněnka, které původně v Brně začínaly, drak symbolizoval místní patriotizmus.
Za 15 let působení se do franšízové sítě zachytilo 230 dráčků, nepatrné množství jsou vlastní prodejny, firma tak patří k největším provozovatelům maloobchodní sítě potravinových řetězců.
Prozatím je zavedená v jihomoravském kraji, má na 60 základních dodavatelů, se kterými má exkluzivní podmínky a prodejny tak dokážou prodávat zboží za přijatelnou cenu a vydělávat. Propočty ukazují, že prodejna, která byla provozovaná jako samostatná prodejna po zařazení do tohoto franšízového systému získá až 7%, což je v tomto podnikání opravdu hodně.
Franšíza je určená nejen stávajícím majitelům menších potravinových prodejen ale i novým franšízantům, kteří chtějí potraviny prodávat. Po vyhodnocení situace se nastaví takový model, aby vyhovoval franšízantovi, jednotlivé franšízy jsou rozděleny do kategorií a každá zahrnuje jiný servis, v té nejméně náročné variantě je možné odebírat zboží od zajímavých dodavatelů, za výhodné ceny až po kompletní servis se zavedením prodejny, nastavením sortimentu, pořízení zařízení atd.
Kromě zvýhodněných nákupů od dodavatelů se slevami 3-14%, delších dob splatnosti získá franšízant ještě podrobný manuál poskytující rady, návody a informace, jak co nejlépe provozovat prodejnu, kromě toho školení, semináře, odbornou pomoc, vzdělávání personálu, zařazení do letákových akcí, které pravidelně nabízí cca 120 položek v sortimentu za výhodné ceny.
Firma nemá nastavené přesné hranice pro podnikání, i když zatím operuje jen v Jihomoravském kraji, jak říká jednatel společnosti Miloš Škrdlík, vše záleží na nabídce, nebrání se jít do dalších regionů, které sousedí s Jihomoravským krajem a zhodnotit tak prodejny v dalších krajích, využít dosavadní zkušenosti a dodavatelské vztahy.
Zájemci o tento franšízový systém se mohou přihlásit v redakci.
PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová síť prochází vizuální proměnou, rozšiřuje služby a digitalizuje. Konkurenceschopnost tak posílí všechny pobočky.
Franšízová síť retailového zboží Relay nabízí kombinaci klasické „trafiky“, občerstvení a hojně využívaných služeb. Podnikání lze začít i bez kapitálu.
Prodejny PONT to go neboli Pohodlný Obchod Na Trase potkáváte na mnoha frekventovaných místech. Čím novým chce franšízová síť zaujmout zákazníky?
Prodejna novin a tabáku Relay je možností, jak podnikat pod známou značkou s minimálními nároky na počáteční investice. Jak se jim u nás daří a čím mohou oslovit zájemce?
Franšízový prodejce sypaného čaje a výběrové kávy letos získal podíl na čajové továrně přímo v Indii. Nové obchodní cíle nyní zaměřují především na zahraničí
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
„Díky propracovanému vzdělávacímu systému dokážeme na podnikání v realitách připravit i franšízanta bez předchozích zkušeností,“ říká Petr Zelenka, ředitel sítě Next Reality.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.
Populární na fóru
Fornetti se mění v Minit
Zdravím,no někde je asi problém.Co myslíte?Petr
Pont zamířil na Florenc
0:38, pondělí, obchod PONT na Florenci: Přijel jsem z cesty, mám chuť na jedno plzeňské pivo. Pivo se zde prodává pouze po čtyřech půllitrech. První kopanec....
Fornetti se mění v Minit
Dokud se nezmění i ceny tak se nic moc neděje. Fornetti obchod jsem otevřel v Ostravě a držel jsem bez to bez zisku 3 měsíce. Krásně jsem jim naletěl na jejich...
Fornetti se mění v Minit
Zajímavé, docela ráda bych se dověděla více. Bude nějaký rozhovor?
Tesco na odchodu?
Co myslíte, je odchod Tesca z ČR reálný?
Má šanci na úspěch?
Do České republiky míří rakouský koncept Tiroler provozující obchůdky s alpskými delikatesami. Jeho zakladatel Wolfgang Obermüller prozradil jeho plány. Co...
Výhodou je důraz na kvalitu
Ani bych nečekal, že české čaje takto uspějí ve světě. Výborně!
Konkurenční boj začíná
Já bych je hnal, dyť jim to ukradli!