Motivace a odhodlání je základem úspěchu v podnikání

Společnost ATLANTIS MARSHAL, a.s. se pohybuje již od 90. let v oblasti maloplošné reklamy a doplňkových marketingových služeb. Kromě vlastních poboček v Liberci, Praze, Teplicích a Olomouci chystá otevřít další provozovny, které budou založeny na principu franšízingu. První nová franšízová pobočka bude působit ve Východních Čechách. Společnost plánuje díky síti franšízových poboček pokrýt celou republiku.
„Naše společnost franšízanta podpoří v kompletním zaškolení, metodickém vedení, konzultačních a marketingových aktivitách, službách grafického studia a tiskárny za velkoobchodní ceny,“ vyjmenovává hlavní oblasti podpory franšízantů Jiří Procházka, kontaktní osoba pro zájemce o licenci.
Licenční poplatek, který hradí franšízant společnosti jako vstupní investici, se odvíjí od typu produktu a pohybuje se v rozmezí 50 a 100 tisíc Kč za jeden produkt. Produkty jsou rozděleny do 3 typů a to na reklamní informační tabule, průvodce občana a podnikatele a krajský lexikon zdraví. Franšízant si může zvolit libovolnou kombinaci z těchto produktů, které následně prodává. Veškerý výdělek z obchodní činnosti pak zůstává franšízantovi.
Od franšízantů společnost očekává zejména vysokou míru motivace, výborné komunikační a organizační schopnosti a detailní znalost regionu. „Jelikož nás lákají nové výzvy a příležitosti, rozhodli jsme se již zaběhnutý systém klientely předat stabilnímu partnerovi za jasně definovaných podmínek. Úkolem franšízanta bude budovat a rozšiřovat dobré obchodní vztahy ve zvoleném regionu,“ vysvětluje Jiří Procházka náplň činnosti franšízantů.
Více informací, jak získat franšízu ATLANTIS MARSHAL, a.s. naleznete níže v katalogu.
PŘEČTI ČLÁNKY

Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Logistika, přeprava, tisk a marketing na jednom místě. Franšízová síť s touto kombinací uspěla už v 50 zemích světa. Nyní hledá franšízanty také pro český trh.
„Chceme zvýšit dosah našich programů a přinést novinky, které podnikatelům usnadní nejen řízení firem, ale i jejich osobní rozvoj,“ říká Šimon Mastný, ředitel franšízy TAB Board.
Franšízová síť Extéria Market řeší u podnikatelů a institucí otázky BOZP a PO. Formu spolupráce nám přiblížil Jaroslav Mesarčík, regionální manažer společnosti.
Irská franšíza Synergy Stocktaking založila svůj byznys na inventarizaci v gastronomii. Spolupráci s franšízanty nám představil master-franšízant Filip Cvrček.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.