Motivace a odhodlání je základem úspěchu v podnikání
Společnost ATLANTIS MARSHAL, a.s. se pohybuje již od 90. let v oblasti maloplošné reklamy a doplňkových marketingových služeb. Kromě vlastních poboček v Liberci, Praze, Teplicích a Olomouci chystá otevřít další provozovny, které budou založeny na principu franšízingu. První nová franšízová pobočka bude působit ve Východních Čechách. Společnost plánuje díky síti franšízových poboček pokrýt celou republiku.
„Naše společnost franšízanta podpoří v kompletním zaškolení, metodickém vedení, konzultačních a marketingových aktivitách, službách grafického studia a tiskárny za velkoobchodní ceny,“ vyjmenovává hlavní oblasti podpory franšízantů Jiří Procházka, kontaktní osoba pro zájemce o licenci.
Licenční poplatek, který hradí franšízant společnosti jako vstupní investici, se odvíjí od typu produktu a pohybuje se v rozmezí 50 a 100 tisíc Kč za jeden produkt. Produkty jsou rozděleny do 3 typů a to na reklamní informační tabule, průvodce občana a podnikatele a krajský lexikon zdraví. Franšízant si může zvolit libovolnou kombinaci z těchto produktů, které následně prodává. Veškerý výdělek z obchodní činnosti pak zůstává franšízantovi.
Od franšízantů společnost očekává zejména vysokou míru motivace, výborné komunikační a organizační schopnosti a detailní znalost regionu. „Jelikož nás lákají nové výzvy a příležitosti, rozhodli jsme se již zaběhnutý systém klientely předat stabilnímu partnerovi za jasně definovaných podmínek. Úkolem franšízanta bude budovat a rozšiřovat dobré obchodní vztahy ve zvoleném regionu,“ vysvětluje Jiří Procházka náplň činnosti franšízantů.
Více informací, jak získat franšízu ATLANTIS MARSHAL, a.s. naleznete níže v katalogu.
PŘEČTI ČLÁNKY
Networking mění kontakty v kontrakty
/15.09.2025
Business Network International (BNI) funguje už 37 let a patří k největším networkingovým sítím na světě. Jak vypadá spolupráce s franšízanty?
Franšíza Mail Boxes Etc. (MBE) plánuje v Česku až 50 poboček. O expanzi, zájmu o logistické i tiskové služby a podpoře franšízantů hovoří master-franšízant pro ČR Vít Mázdra.
TAB Board chce růst do dalších regionů Česka. Jaké franšízanty hledá a proč roste poptávka po sdílení zkušeností a koučinku i v době umělé inteligence?
Synergy Stocktaking nabízí franšízovou příležitost v oblasti inventarizace zásob. Zájemci získají kompletní technologické vybavení, podporu centrály i první klienty.
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Nejčtenější
Jak vydělat peníze na YouTube?
/16.07.2021
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Stále více firem se rozvíjí na základě modelu franchisingové spolupráce. Zjistěte, zda již nastal čas, abyste „franšízovali“ vlastní podnikání.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Udržet konzistentní vizuální styl u desítek poboček není snadné. Digitální nástroje pomáhají franšízám s tvorbou a správou marketingových materiálů.
McDonald’s stále rozšiřuje síť restaurací. V lednu otevřela dveře zákazníkům nová pobočka v pražském Karlíně. Jak těžké je stát se franšízantem této značky?