Nakupovat a prodávat firmy? Proč ne!
Společnost National Business Brokers (NBB) působí v oblasti zprostředkování nákupu a prodeje firem, jejich oceňování a také v poradenství pro firemní ekonomiku. Prostřednictvím svého webu nabízí propracovaný systém prodeje firem po celém světě, včetně několika českých podniků.
V ČR byla založena prozatím první pobočka NBB, kterou vlastní master franšízant pro Českou republiku pan Richard Skyva. Jelikož jde o velmi specifickou záležitost, u zájemců se předpokládá výrazná osobnost, znalosti z oborů ekonomie a finance, jazyková vybavenost a znalost místního prostředí. „Výběr osobnosti franšízanta je důležitý pro celou naši síť, a proto nemůže být franšíza udělena jakémukoliv zájemci. O to je pak celý proces náboru nových franchisantů náročnější a zdlouhavější,“ upřesňuje přísná kritéria výběru potencionálních zájemců o licenci Richard Skyva. V horizontu několika let společnost plánuje otevřít 7 – 10 nových franchisových poboček v celé ČR. V příštím roce chystá expanzi do Prahy a Brna.
Společnost franšízanta podpoří v zaškolení včetně umožnění školení v zahraničí. Letos se stejně jako v minulých letech konalo setkání všech franchisantů v portugalském Portu, kdy součástí programu byla také návštěva tamního fotbalového stadionu. Kromě zaškolení získá franchisant také přístup do celosvětové databáze firmy, kvalitní marketingovou podporu a zařadí se mezi brokery z 25 zemí světa.
Češi mnoho let budovali, nyní nastává doba prodeje, slučování, kupování konkurence, vzniká prostor pro nové začátky nebo naopak čas zaslouženého odpočinku. „Nakupovat a prodávat firmy by měli především Češi, protože oni rozumí specifikům českého trhu i české mentalitě. Většina klientů prodává svoji společnost jednou za život, to je důvod k tomu vybrat si pro tento účel správného partnera. Díky své celosvětové síti naopak nabízíme investorům z České republiky nekonečné množství mezinárodních investičních příležitostí,“ vysvětluje Richard Skyva široké možnosti uplatnění franchisantů.
Více informací získáte v katalogu níže.
PŘEČTI ČLÁNKY

Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Logistika, přeprava, tisk a marketing na jednom místě. Franšízová síť s touto kombinací uspěla už v 50 zemích světa. Nyní hledá franšízanty také pro český trh.
„Chceme zvýšit dosah našich programů a přinést novinky, které podnikatelům usnadní nejen řízení firem, ale i jejich osobní rozvoj,“ říká Šimon Mastný, ředitel franšízy TAB Board.
Franšízová síť Extéria Market řeší u podnikatelů a institucí otázky BOZP a PO. Formu spolupráce nám přiblížil Jaroslav Mesarčík, regionální manažer společnosti.
Irská franšíza Synergy Stocktaking založila svůj byznys na inventarizaci v gastronomii. Spolupráci s franšízanty nám představil master-franšízant Filip Cvrček.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?