Příležitost pro jednotlivce či firmu

Expense Reduction Analysts (ERA) je největší světová poradenská společnost zabývající se snižováním nestrategických provozních nákladů svých klientů. Konzultanti společnosti řeší více než 100 různých typů výdajů jako např. kurýrní, úklidové a poštovní služby, nákup tiskovin, pojišťovnictví, logistiku, energetiku, nakládání s odpady a další. ERA spolupracuje s více než 900 partnery ve 40 zemích světa. Nyní hledá partnera, který ji bude na základě licence exkluzivně zastupovat také v ČR.
Studie Expense Reduction Analysts ukázala, že 90 % společností na celém světě tvoří zbytečné nestrategické náklady, které zaujímají průměrně 10 – 20 %. „Víme, jak lze tyto náklady snížit, a jsme připraveni sdílet své znalosti a zkušenosti s partnery z České republiky,“ říká Fred Marfleet, generální ředitel Expense Reduction Analysts.
Jak dále prozradil Fred Marfleet master franchisant v ČR bude mít možnost nejen za tímto účelem poskytovat služby klientům, ale také získá vlastní výhradní práva k zapojení jednotlivých franchisantů v zemi, včetně úroků z jejich příjmů. Smlouva s Expense Reduction Analysts se uzavírá na dobu nejméně 10 let, s možností prodloužení na 30 let, případně déle.
Společnost byla založena v roce 1992 ve Velké Británii. Dnes mezi její klienty patří velké a střední společnosti po celém světě, jako například IKEA, Unilever, Volkswagen, Hewlett Packard, Siemens, Pfizer, Adidas, TNT, SAP, Dell, i takové poradenské firmy jako Deloitte nebo Ernst & Young.
Samotný koncept funguje v mnoha evropských zemích. Před rokem a půl vstoupila společnost prostřednictvím master licence do sousedního Polska a od roku 2010 přilákala další franšízanty.
PŘEČTI ČLÁNKY

Business Network International (BNI) funguje už 37 let a patří k největším networkingovým sítím na světě. Jak vypadá spolupráce s franšízanty?
TAB Board chce růst do dalších regionů Česka. Jaké franšízanty hledá a proč roste poptávka po sdílení zkušeností a koučinku i v době umělé inteligence?
Synergy Stocktaking nabízí franšízovou příležitost v oblasti inventarizace zásob. Zájemci získají kompletní technologické vybavení, podporu centrály i první klienty.
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Slovenská síť Mr. Kebab hledá master-franšízanta pro český trh. Detaily spolupráce a plány expanze přibližuje zakladatel značky Ľubor Lelovits.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.