ERA sníží náklady také firmám v ČR

Tisková zpráva - Praha 17. ledna 2011 - Klienti ERA průměrně uspoří na nestrategických nákladech 19,7 %. Společnost hledá partnera pro exkluzivní zastoupení v České republice.
Expense Reduction Analysts (ERA) je největší konzultační společnost zabývající se snižováním nestrategických nákladů svých klientů. Konzultanti společnosti řeší více než 100 různých typů výdajů jako např. kurýrní, úklidové a poštovní služby, nákup tiskovin, pojišťovnictví, logistiku, energetiku, nakládání s odpady a další. ERA spolupracuje s více než 900 partnery ve 40 zemích světa. Nyní hledá partnera, který ji bude na základě licence exkluzivně zastupovat také v ČR.
Studie Expense Reduction Analysts ukázala, že 90 % společností na celém světě tvoří zbytečné nestrategické náklady, které zaujímají průměrně 10 – 20 %. „Víme, jak lze tyto náklady snížit, a jsme připraveni sdílet své znalosti a zkušenosti s partnery z České republiky,“ říká Fred Marfleet, generální ředitel Expense Reduction Analysts.
Společnost byla založena v roce 1992 ve Velké Británii. Dnes mezi její klienty patří velké a střední společnosti po celém světě, jako například IKEA, Unilever, Volkswagen, Hewlett Packard, Siemens, Pfizer, Adidas, TNT, SAP, Dell, i takové poradenské firmy jako Deloitte nebo Ernst&Young.
Franšízový koncept funguje v mnoha evropských zemích. Před rokem a půl vstoupila společnost do sousedního Polska. Kromě České republiky hledá výhradní zastoupení také na Ukrajině a v Rusku. V současné době funguje na českém franšízovém trhu více než 150 systémů, jak uvedla poradenská společnost PROFIT system franchise service s.r.o. v Reportu o franchisingu 2010. Dalších minimálně 70 zamýšlí fungovat jako franšízová síť. „Dá se očekávat, že v nejbližších letech v ČR bude působit na 200 franchisových systémů. To poukazuje na rostoucí atraktivitu celého českého trhu a franšízového trhu v České republice pro zahraniční investory,” vysvětluje Lenka Nováková, ředitelka portálu FranchisingINFO.cz.

PŘEČTI ČLÁNKY

Synergy Stocktaking nabízí franšízovou příležitost v oblasti inventarizace zásob. Zájemci získají kompletní technologické vybavení, podporu centrály i první klienty.
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Logistika, přeprava, tisk a marketing na jednom místě. Franšízová síť s touto kombinací uspěla už v 50 zemích světa. Nyní hledá franšízanty také pro český trh.
„Chceme zvýšit dosah našich programů a přinést novinky, které podnikatelům usnadní nejen řízení firem, ale i jejich osobní rozvoj,“ říká Šimon Mastný, ředitel franšízy TAB Board.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
„Díky propracovanému vzdělávacímu systému dokážeme na podnikání v realitách připravit i franšízanta bez předchozích zkušeností,“ říká Petr Zelenka, ředitel sítě Next Reality.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.