Dietplus® členem ČAF

Společnost Dietplus® se zabývá vývojem a prodejem nutričně vyvážených jídel vhodných především pro redukci hmotnosti. International Diet a.s., která provozuje společnost Dietplus® na území České republiky, je součástí potravinářské skupiny United Bakeries, jejímiž členy jsou také Odkolek a Delta pekárny. V současné době firma působí kromě České republiky také ve Francii, Belgii, Lucembursku a na Slovensku.
V Praze jsou již otevřena dvě centra Dietplus®, která pomáhají svým klientům nejen zhubnout, ale váhu si i dlouhodobě udržet. Důraz je kladen především na změnu a osvojení si nových stravovacích návyků. Toto vše se děje za podpory specialistů na výživu, kteří provázejí klienta celým komplexním redukčním programem. V budoucnu se společnost chystá expandovat do dalších větších měst, která mají více než 40.000 obyvatel. „Je to příležitost pro všechny, kteří touží podnikat v oboru dietetického poradenství a současně chtějí mít za zády spolehlivého partnera,“ vysvětluje Iveta Berkovičová, kontaktní osoba pro zájemce o licenci.
Jak dále Iveta Berkovičová uvedla, společnost franchisanty podpoří vlastním know-how, proškolí franchisanta i personál, dodá logistiku a IT na klíč. Součástí podpory je také zajištění marketingových aktivit. Do začátku spolupráce musí partner počítat s počáteční investicí do 1 mil Kč, která závisí na velikosti, stavu a lokalitě obchodu.
Česká asociace franchisingu má v současné době 22 členů a sdružuje 25 značek.
PŘEČTI ČLÁNKY

Nespěchat a franšízové partnery si důkladně prověřit. Taková je strategie konceptu DietaFit při rozšiřování sítě.
Většinu gastronomických konceptů ovlivnila současná situace negativně, výrazně omezila jejich provoz. Jsou však i takové, kterým krize přivedla zákazníky i franšízanty.
Franšízový koncept DietaFit usiluje o rozvoj v okresních městech. Vidí v nich skrytý velký potenciál.
„Zastoupení bychom chtěli mít v každém krajském městě. Vzniknout by však mohly i pobočky v těch menších,“ říká Robert Šefraný, majitel franšízy DietaFit - krabičková dieta.
Franšíza Fitness Food Menu rozšiřuje svou síť i nabídku pro zákazníky. Uspět chce i v zahraničí.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Opustila kancelář, aby se naplno věnovala vzdělávání. Dnes Veronika Bubeníková vede úspěšnou pobočku Školy Populo v Olomouci a pomáhá dětem i dospělým k lepším výsledkům.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Populární na fóru
Hubnutí bez námahy
O tomto jsem neslyšela, ale evidentně vše je o jídle.
Naturhouse a hubnutí
Dakujem Vam za odpoved. Dufam, ze mi to pomoze pri chudnuti.
Naturhouse a hubnutí
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Dávkování je možné buď: 1.) do 1,5 litru vody dát 4 polévkové lžíce CINARKI a popíjet po celý den nebo 2.) přibližně 1,5 polévkové...
Naturhouse a hubnutí
Dobry den ... ake mate skusenosti s CINARKI? Ako sa ma uzivat? Dakujem za odpoved.
Naturhouse a hubnutí
Ahoj, posílám dobrý odkaz na podporu hubnutí. (xxxxxxxxxxxxx). *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí FranchisingINFO.cz odstraněna
Naturhouse a hubnutí
Každý nutriční speicalista se bude věnovat svému klientovi. Hlavně je to studovaný odborník, doplňky si koupíš všude.
Naturhouse a hubnutí
ahoj Kláro, nevím.Nutriční specialista se mi asi nebude věnovat tak jako v Naturhouse.Jsem zatím s Naturhousem velmi spokojená.Co se mi na nich líbí,že se mi přizpůsobují...
Naturhouse a hubnutí
To jsi měla asi štěstí. Jinak si myslím, že je lepší jít k nutričním specialistům. To je jistota.