Partnerství s Manufakturou

Vznikla v roce 1991 a do dnešní doby se rozrostla o 14 vlastních a 5 partnerských obchodů. Expandovala také na Slovensko, kde provozuje 3 partnerské pobočky. Rozvíjí se také na zahraničních trzích v Maďarsku, Rusku, Portugalsku a Španělsku. V Japonsku znají značku déle než 15 let. Petr Plazzer, kontaktní osoba pro zájemce o licenci k tomu uvádí: „Japonci oceňují českou lázeňskou tradici a relaxace jim cizí rozhodně není.“
Partnerský systém funguje od roku 2008. Společnost Český národní podnik s.r.o., která spravuje značku Manufaktura, se řídí strategií postupných kroků, než velkých skoků, proto přistoupila zatím na partnerský způsob spolupráce. Petr Plazzer vysvětluje k firemní strategii: „Cílem je úplná franšíza. Partnerství má ale také své výhody, určitý sortiment v našich obchodech může pocházet i od jiných dodavatelů. Tím jsou prodejny ozvláštněny, protože v každé najdou naši zákazníci trochu něco jiného.“
Pobočky naleznou uplatnění ve všech městech nad 20.000 obyvatel. Počáteční investice na otevření se pohybují v rozmezí 45.000 – 150.000 Kč a odvíjí se od velikosti a umístění obchodu. Nejvhodnější je kamenná provozovna s 25 až 40 m2 umístěná na frekventovaném místě obchodní zóny nebo v obchodním centru.
Pro značku Manufaktura byl rok 2010 úspěšný. Rozšířila síť nejen o vlastní obchody, ale také o nové partnerské prodejny. V Praze otvírala již 12. obchod a mimo Prahu zprovoznila 2 prodejny, stejně tak se rozrostlo portfolio o nové zákazníky. Jako každý rok uvedla na trh novou řadu výrobků. Pro letošek chystá rozšiřování partnerských obchodů a podporu značky. „Přidaná hodnota Manufaktury tkví v tom, že přináší návod na domácí lázně relaxaci. Navíc od našich zákazníků víme, že se cítí v našich obchodech příjemně, nejen díky originálnímu sortimentu a designu prodejen, ale také příjemnému personálu, který dokáže zákazníky seznámit s receptem na domácí lázně,“ dodává Petr Plazzer.
Další podrobnosti, jak se stát partnerem Manufaktury, získáte v katalogu franšíz.

PŘEČTI ČLÁNKY

Nespěchat a franšízové partnery si důkladně prověřit. Taková je strategie konceptu DietaFit při rozšiřování sítě.
Většinu gastronomických konceptů ovlivnila současná situace negativně, výrazně omezila jejich provoz. Jsou však i takové, kterým krize přivedla zákazníky i franšízanty.
Franšízový koncept DietaFit usiluje o rozvoj v okresních městech. Vidí v nich skrytý velký potenciál.
„Zastoupení bychom chtěli mít v každém krajském městě. Vzniknout by však mohly i pobočky v těch menších,“ říká Robert Šefraný, majitel franšízy DietaFit - krabičková dieta.
Franšíza Fitness Food Menu rozšiřuje svou síť i nabídku pro zákazníky. Uspět chce i v zahraničí.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
„Díky propracovanému vzdělávacímu systému dokážeme na podnikání v realitách připravit i franšízanta bez předchozích zkušeností,“ říká Petr Zelenka, ředitel sítě Next Reality.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.
Populární na fóru
Hubnutí bez námahy
O tomto jsem neslyšela, ale evidentně vše je o jídle.
Naturhouse a hubnutí
Dakujem Vam za odpoved. Dufam, ze mi to pomoze pri chudnuti.
Naturhouse a hubnutí
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Dávkování je možné buď: 1.) do 1,5 litru vody dát 4 polévkové lžíce CINARKI a popíjet po celý den nebo 2.) přibližně 1,5 polévkové...
Naturhouse a hubnutí
Dobry den ... ake mate skusenosti s CINARKI? Ako sa ma uzivat? Dakujem za odpoved.
Naturhouse a hubnutí
Ahoj, posílám dobrý odkaz na podporu hubnutí. (xxxxxxxxxxxxx). *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí FranchisingINFO.cz odstraněna
Naturhouse a hubnutí
Každý nutriční speicalista se bude věnovat svému klientovi. Hlavně je to studovaný odborník, doplňky si koupíš všude.
Naturhouse a hubnutí
ahoj Kláro, nevím.Nutriční specialista se mi asi nebude věnovat tak jako v Naturhouse.Jsem zatím s Naturhousem velmi spokojená.Co se mi na nich líbí,že se mi přizpůsobují...
Naturhouse a hubnutí
To jsi měla asi štěstí. Jinak si myslím, že je lepší jít k nutričním specialistům. To je jistota.