Firemní školky „ušijeme“ na míru každé společnosti
Jaký byl pro Vaše školky předešlý rok?
Rok 2010 hodnotíme velice pozitivně. Podařilo se nám dodržet stanovený plán, získat 4 nové franšízanty a otevřít tak 4 nové franšízové pobočky.
Jakým způsobem získáváte franšízanty?
Partneři se nám ozývají sami. Rekrutují se z řad investorů i rodičů především v regionu Prahy a blízkého okolí, v němž máme zatím největší zastoupení. Mimopražské franšízanty získáváme většinou přes náš web, kterému věnujeme hodně času a prostředků.
Kolik nyní provozujete poboček?
Franšízových poboček máme celkem 7 a další 2 jsou v přípravě - Kladno a Rudná u Prahy. Vlastních poboček provozujeme 5, z nichž jsou 4 anglické a 1 firemní.
Proč zrovna firemní školky?
Firemní školky „ušijeme“ na míru každé společnosti. V současné době je plně zprovozněna firemní školka Raiffeisen Bank - ŽIRAiFKA. Na březen chystáme otevření další školky pro firmy. Zvlášť velkým společnostem se školka vyplatí. Je to vlastně firemní benefit pro zaměstnance. Nejen, že si tím dané firmy budu dobré jméno „společností přátelských k rodině“, ale jejich zaměstnankyně se mohou díky tomu vrátit dřív do své práce.
Jaké máte vyhlídky pro tento rok?
Cíle pro rok 2011 máme následující: expanzi mimo Prahu formou franšízy, v přípravě je již několik lokalit, a budování firemních školek.
PŘEČTI ČLÁNKY

Educenter – Edu3D reaguje na rostoucí zájem o mimoškolní vzdělávání rozvojem franšízové sítě. Jaké podmínky partnerům nabízí přibližuje jednatelka Nichole Trumpichová.
Franšízová síť Helen Doron English představuje příležitost pro ty, kteří chtějí spojit výuku jazyků s podnikáním. A to i v menších městech.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.
Příprava na praktický život dnes vyžaduje dobrou znalost technologií. Franšíza EDU3D přichází s konceptem volnočasových aktivit, které s nimi nejen děti naučí pracovat.
„IQ UP! nabízí franšízantům řešení na klíč s osvědčeným modelem, nízkou počáteční investicí a více toky příjmů," říká Valentina Dino, spoluzakladatelka IQ UP!.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Češi zakládají živnosti a firmy rekordním tempem. První pololetí roku 2025 přineslo nejvíc podnikatelských startů za poslední roky. Jaký dopad má tento trend na franšízing v Česku?
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické