Zepter staví na partnerství
Společnost Zepter International vyrábí, prodává a distribuuje spotřební zboží. Obchodní aktivity, resp. přímý prodej, jsou v současné době v České republice založeny na třech pilířích: domácí prezentace, akce/festivaly a regionální obchodní kanceláře (ROK). Od roku 2004 se projevuje trend zejména v obchodním potenciálu 3. pilíře - kancelářském prodeji prostřednictvím ROK. Regionální obchodní kanceláře jsou budovány v rámci firemní obchodní strategie s názvem Zepter – partner podnikání, který definuje pravidla zakládání regionálních obchodních kanceláří prakticky na principech partnerství.
Do konce roku 2012 by tak mělo vzniknout a fungovat v České republice přibližně 100 ROK, které by z dlouhodobého hlediska měly tvořit více jak 50 % z celkového ročního obratu společnosti. „Regionální obchodní kancelář Zepter představuje jedinečnou příležitost a především jistotu ověřeného podnikatelského konceptu pro každého, kdo chce začít samostatně podnikat. Program Zepter – partner podnikání přináší zajímavý zisk s minimem rizik, tedy nižší náklady a menší rizika než při klasické franšíze,“ popisuje Jana Rechlíková, manažerka marketingu.
Společnost disponuje v současné době 62 regionálními obchodními kancelářemi po celé České republice. Počet kanceláří není nijak omezen, stejně jako lokalita, primárně se však zaměřuje na spádová města s více než 20.000 obyvateli.
Obchodní model na principech partnerství je uplatňován také v dalších zemích, např. v Maďarsku, Polsku, Rusku, Srbsku a Itálii.
Více informací získáte v redakci.
PŘEČTI ČLÁNKY
S aktivním přístupem se výsledky dostaví
/06.10.2025
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Tyrolské tradiční pochoutky Tiroler expandují v Česku. Franšízový model umožňuje stánkový i kamenný prodej a slibuje rychlou návratnost.
Franšízová síť prochází vizuální proměnou, rozšiřuje služby a digitalizuje. Konkurenceschopnost tak posílí všechny pobočky.
Franšízová síť retailového zboží Relay nabízí kombinaci klasické „trafiky“, občerstvení a hojně využívaných služeb. Podnikání lze začít i bez kapitálu.
Prodejny PONT to go neboli Pohodlný Obchod Na Trase potkáváte na mnoha frekventovaných místech. Čím novým chce franšízová síť zaujmout zákazníky?
Nejčtenější
Jak vydělat peníze na YouTube?
/16.07.2021
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Stále více firem se rozvíjí na základě modelu franchisingové spolupráce. Zjistěte, zda již nastal čas, abyste „franšízovali“ vlastní podnikání.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Karel Kotrba se rozhodl své manažerské zkušenosti přetavit do práce s podnikateli. Dnes vede regionální boardy franšízové sítě TAB Board. Co ho v této roli nejvíc naplňuje?
Udržet konzistentní vizuální styl u desítek poboček není snadné. Digitální nástroje pomáhají franšízám s tvorbou a správou marketingových materiálů.
Populární na fóru
Fornetti se mění v Minit
Zdravím,no někde je asi problém.Co myslíte?Petr
Pont zamířil na Florenc
0:38, pondělí, obchod PONT na Florenci: Přijel jsem z cesty, mám chuť na jedno plzeňské pivo. Pivo se zde prodává pouze po čtyřech půllitrech. První kopanec....
Fornetti se mění v Minit
Dokud se nezmění i ceny tak se nic moc neděje. Fornetti obchod jsem otevřel v Ostravě a držel jsem bez to bez zisku 3 měsíce. Krásně jsem jim naletěl na jejich...
Fornetti se mění v Minit
Zajímavé, docela ráda bych se dověděla více. Bude nějaký rozhovor?
Tesco na odchodu?
Co myslíte, je odchod Tesca z ČR reálný?
Má šanci na úspěch?
Do České republiky míří rakouský koncept Tiroler provozující obchůdky s alpskými delikatesami. Jeho zakladatel Wolfgang Obermüller prozradil jeho plány. Co...
Výhodou je důraz na kvalitu
Ani bych nečekal, že české čaje takto uspějí ve světě. Výborně!
Konkurenční boj začíná
Já bych je hnal, dyť jim to ukradli!