Partnerství bez vstupního kapitálu
Jak jste se dostal na post generálního ředitele?
V roce 1991, kdy jsem končil studia na vysoké škole, jsem reagoval na inzerát a zúčastnil se náboru do společnosti Zepter. V září téhož roku jsem začínal jako obchodní reprezentant a postupně se vypracoval na funkci generálního ředitele, kterou zastávám rok a půl.
Jaká je obchodní strategie společnosti?
V 90. letech byla obchodní strategie postavena na přímém prodeji zákazníkům. Stejně jako se mění trh a spotřební chování zákazníků, reagujeme na tyto trendy a měníme naši prodejní strategii. Proto je v současné době stanovena tak, že kromě přímého prodeje a akcí/festivalů se navyšuje podíl regionálních obchodních kanceláří (ROK). V každém městě s více než 30.000 obyvatel se uplatní 3 ROK – Home ART, Home CARE a MEDICAL. Na čtvrtém brandu COSMETICS&LUXURY mohou participovat všichni partneři. Nemáme e-shop a zákazník nemůže koupit produkty nikde jinde než u nás. Pro obchodníka je to zárukou, že když přesvědčí zákazníka ke koupi, provize zůstane právě jemu.
Co nabízíte zájemcům v rámci partnerství?
Partnerem se může stát kdokoliv, rozhodující je motivace a chuť uspět. K podnikání nepotřebuje žádný kapitál, naopak my platíme reprezentantovi, poskytujeme příspěvky na nájem, vybavení kanceláře, telefon, marketingovou podporu a reklamu. Každého partnera proškolíme praktickým tréninkem prodejních dovedností, podpoříme ho manuálem, prodejními postupy a know-how. Cílem je, aby prodeji porozuměl a své dovednosti mohl předávat dál.
PŘEČTI ČLÁNKY
Restart gastroprovozů díky novému směru
/31.01.2022
Nespěchat a franšízové partnery si důkladně prověřit. Taková je strategie konceptu DietaFit při rozšiřování sítě.
Většinu gastronomických konceptů ovlivnila současná situace negativně, výrazně omezila jejich provoz. Jsou však i takové, kterým krize přivedla zákazníky i franšízanty.
Franšízový koncept DietaFit usiluje o rozvoj v okresních městech. Vidí v nich skrytý velký potenciál.
„Zastoupení bychom chtěli mít v každém krajském městě. Vzniknout by však mohly i pobočky v těch menších,“ říká Robert Šefraný, majitel franšízy DietaFit - krabičková dieta.
Franšíza Fitness Food Menu rozšiřuje svou síť i nabídku pro zákazníky. Uspět chce i v zahraničí.
Nejčtenější
Jak vydělat peníze na YouTube?
/16.07.2021
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Stále více firem se rozvíjí na základě modelu franchisingové spolupráce. Zjistěte, zda již nastal čas, abyste „franšízovali“ vlastní podnikání.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Udržet konzistentní vizuální styl u desítek poboček není snadné. Digitální nástroje pomáhají franšízám s tvorbou a správou marketingových materiálů.
Karel Kotrba se rozhodl své manažerské zkušenosti přetavit do práce s podnikateli. Dnes vede regionální boardy franšízové sítě TAB Board. Co ho v této roli nejvíc naplňuje?
Populární na fóru
Hubnutí bez námahy
O tomto jsem neslyšela, ale evidentně vše je o jídle.
Naturhouse a hubnutí
Dakujem Vam za odpoved. Dufam, ze mi to pomoze pri chudnuti.
Naturhouse a hubnutí
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Dávkování je možné buď: 1.) do 1,5 litru vody dát 4 polévkové lžíce CINARKI a popíjet po celý den nebo 2.) přibližně 1,5 polévkové...
Naturhouse a hubnutí
Dobry den ... ake mate skusenosti s CINARKI? Ako sa ma uzivat? Dakujem za odpoved.
Naturhouse a hubnutí
Ahoj, posílám dobrý odkaz na podporu hubnutí. (xxxxxxxxxxxxx). *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí FranchisingINFO.cz odstraněna
Naturhouse a hubnutí
Každý nutriční speicalista se bude věnovat svému klientovi. Hlavně je to studovaný odborník, doplňky si koupíš všude.
Naturhouse a hubnutí
ahoj Kláro, nevím.Nutriční specialista se mi asi nebude věnovat tak jako v Naturhouse.Jsem zatím s Naturhousem velmi spokojená.Co se mi na nich líbí,že se mi přizpůsobují...
Naturhouse a hubnutí
To jsi měla asi štěstí. Jinak si myslím, že je lepší jít k nutričním specialistům. To je jistota.