Partnerství bez vstupního kapitálu
Jak jste se dostal na post generálního ředitele?
V roce 1991, kdy jsem končil studia na vysoké škole, jsem reagoval na inzerát a zúčastnil se náboru do společnosti Zepter. V září téhož roku jsem začínal jako obchodní reprezentant a postupně se vypracoval na funkci generálního ředitele, kterou zastávám rok a půl.
Jaká je obchodní strategie společnosti?
V 90. letech byla obchodní strategie postavena na přímém prodeji zákazníkům. Stejně jako se mění trh a spotřební chování zákazníků, reagujeme na tyto trendy a měníme naši prodejní strategii. Proto je v současné době stanovena tak, že kromě přímého prodeje a akcí/festivalů se navyšuje podíl regionálních obchodních kanceláří (ROK). V každém městě s více než 30.000 obyvatel se uplatní 3 ROK – Home ART, Home CARE a MEDICAL. Na čtvrtém brandu COSMETICS&LUXURY mohou participovat všichni partneři. Nemáme e-shop a zákazník nemůže koupit produkty nikde jinde než u nás. Pro obchodníka je to zárukou, že když přesvědčí zákazníka ke koupi, provize zůstane právě jemu.
Co nabízíte zájemcům v rámci partnerství?
Partnerem se může stát kdokoliv, rozhodující je motivace a chuť uspět. K podnikání nepotřebuje žádný kapitál, naopak my platíme reprezentantovi, poskytujeme příspěvky na nájem, vybavení kanceláře, telefon, marketingovou podporu a reklamu. Každého partnera proškolíme praktickým tréninkem prodejních dovedností, podpoříme ho manuálem, prodejními postupy a know-how. Cílem je, aby prodeji porozuměl a své dovednosti mohl předávat dál.
PŘEČTI ČLÁNKY

Nespěchat a franšízové partnery si důkladně prověřit. Taková je strategie konceptu DietaFit při rozšiřování sítě.
Většinu gastronomických konceptů ovlivnila současná situace negativně, výrazně omezila jejich provoz. Jsou však i takové, kterým krize přivedla zákazníky i franšízanty.
Franšízový koncept DietaFit usiluje o rozvoj v okresních městech. Vidí v nich skrytý velký potenciál.
„Zastoupení bychom chtěli mít v každém krajském městě. Vzniknout by však mohly i pobočky v těch menších,“ říká Robert Šefraný, majitel franšízy DietaFit - krabičková dieta.
Franšíza Fitness Food Menu rozšiřuje svou síť i nabídku pro zákazníky. Uspět chce i v zahraničí.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Populární na fóru
Hubnutí bez námahy
O tomto jsem neslyšela, ale evidentně vše je o jídle.
Naturhouse a hubnutí
Dakujem Vam za odpoved. Dufam, ze mi to pomoze pri chudnuti.
Naturhouse a hubnutí
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Dávkování je možné buď: 1.) do 1,5 litru vody dát 4 polévkové lžíce CINARKI a popíjet po celý den nebo 2.) přibližně 1,5 polévkové...
Naturhouse a hubnutí
Dobry den ... ake mate skusenosti s CINARKI? Ako sa ma uzivat? Dakujem za odpoved.
Naturhouse a hubnutí
Ahoj, posílám dobrý odkaz na podporu hubnutí. (xxxxxxxxxxxxx). *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí FranchisingINFO.cz odstraněna
Naturhouse a hubnutí
Každý nutriční speicalista se bude věnovat svému klientovi. Hlavně je to studovaný odborník, doplňky si koupíš všude.
Naturhouse a hubnutí
ahoj Kláro, nevím.Nutriční specialista se mi asi nebude věnovat tak jako v Naturhouse.Jsem zatím s Naturhousem velmi spokojená.Co se mi na nich líbí,že se mi přizpůsobují...
Naturhouse a hubnutí
To jsi měla asi štěstí. Jinak si myslím, že je lepší jít k nutričním specialistům. To je jistota.