Franchisa o páté

OXALIS je ryze česká společnost, která vznikla v roce 1993. Své pobočky rozvíjí také pomocí franchisingu. Franchising jako svůj obchodní model zvolila v roce 1995. V současné době má uzavřených 32 franchisových smluv a fungujících 38 franchisových prodejen. Kromě toho dále provozuje 22 firemních obchodů a s jedním vlastním expandovala také na Slovensko. Firma vyváží své produkty do 28 zemí světa, například na Ukrajinu, do Finska, Itálie a na Kanárské ostrovy. Každým rokem prodá na 300 tun kávy a čaje.
Společnost zájemcům o licenci zaručí, že neplatí žádné licenční poplatky ani neodvádí procenta z obratu. S čím je nutné počítat, je počáteční investice do vybavení provozovny, která činí 15.000 až 35.000 Kč na m2 prodejní plochy, první objednávka stojí od 50.000,- Kč a smlouva se uzavírá na 5 let.
Franchisanti získají podporu v oblasti marketingu, asistenci při otevírání pobočky a příspěvek na zařízení prodejny. Pobočka nalezne uplatnění ve všech městech s minimálně 20.000 obyvateli na rušné ulici nebo v nákupních centrech.
Pavlína Křivánková, obchodní managerka, uvádí: „Primárně bychom rádi pokryli některá města jako např. Sokolov, Karlovy Vary, Jihlavu a další. V některých vybraných městech bychom rádi partnerům nabídli možnost otevření čajovny.“
Od roku 1994, kdy byl zprovozněn vůbec 1. obchod značky OXALIS v České republice, ušla kultura „čajování“ značný kus cesty. Právě tato značka byla jedna z těch, která dokázala na českém trhu prosadit zcela nový produkt – sypaný čaj.

PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová síť prochází vizuální proměnou, rozšiřuje služby a digitalizuje. Konkurenceschopnost tak posílí všechny pobočky.
Franšízová síť retailového zboží Relay nabízí kombinaci klasické „trafiky“, občerstvení a hojně využívaných služeb. Podnikání lze začít i bez kapitálu.
Prodejny PONT to go neboli Pohodlný Obchod Na Trase potkáváte na mnoha frekventovaných místech. Čím novým chce franšízová síť zaujmout zákazníky?
Prodejna novin a tabáku Relay je možností, jak podnikat pod známou značkou s minimálními nároky na počáteční investice. Jak se jim u nás daří a čím mohou oslovit zájemce?
Franšízový prodejce sypaného čaje a výběrové kávy letos získal podíl na čajové továrně přímo v Indii. Nové obchodní cíle nyní zaměřují především na zahraničí
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
„Díky propracovanému vzdělávacímu systému dokážeme na podnikání v realitách připravit i franšízanta bez předchozích zkušeností,“ říká Petr Zelenka, ředitel sítě Next Reality.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.
Populární na fóru
Fornetti se mění v Minit
Zdravím,no někde je asi problém.Co myslíte?Petr
Pont zamířil na Florenc
0:38, pondělí, obchod PONT na Florenci: Přijel jsem z cesty, mám chuť na jedno plzeňské pivo. Pivo se zde prodává pouze po čtyřech půllitrech. První kopanec....
Fornetti se mění v Minit
Dokud se nezmění i ceny tak se nic moc neděje. Fornetti obchod jsem otevřel v Ostravě a držel jsem bez to bez zisku 3 měsíce. Krásně jsem jim naletěl na jejich...
Fornetti se mění v Minit
Zajímavé, docela ráda bych se dověděla více. Bude nějaký rozhovor?
Tesco na odchodu?
Co myslíte, je odchod Tesca z ČR reálný?
Má šanci na úspěch?
Do České republiky míří rakouský koncept Tiroler provozující obchůdky s alpskými delikatesami. Jeho zakladatel Wolfgang Obermüller prozradil jeho plány. Co...
Výhodou je důraz na kvalitu
Ani bych nečekal, že české čaje takto uspějí ve světě. Výborně!
Konkurenční boj začíná
Já bych je hnal, dyť jim to ukradli!