Nasnídat se byznysu i v regionech
Business for Breakfast (B4B) se zabývá předáváním doporučení a referencí, které nabízí firmám všech druhů a velikostí. Vytváří strukturované a podporující networkingové prostředí, ve kterém mohou firmy zaujmout nové klienty, dodavatele a obchodní partnery. Je dobře známým faktem, že obchodní doporučení a reference generují o 80 % více kladných výsledků než neosobní telefonát nebo návštěva.
Kluby, které si B4B zatím vede jako vlastní, se nacházejí v Praze, Liberci a Plzni a v září k nim přibudou také České Budějovice. Kamila Zárychtová, ředitelka franchisové sítě Business for Breakfast pro Českou republiku, k firemním pobočkám upřesňuje: „Některé kluby rozjíždíme vlastními silami. Ale v plánu máme, že až je zavedeme a ony si získají stálou klientelu, tak je přenecháme našim obchodním partnerům, kteří v daných klubech působí od začátku a starají se o jejich rozvoj. Z nich se poté mohou stát naši další franchisanti.“
Franchisanti v současné chvíli provozují kluby B4B v Praze, Brně, Ostravě a Hradci Králové. Nový partner, který se nyní ke konceptu připojil, chystá otevření několika klubů na podzim ve městech jako je Zlín a Olomouc.
Kromě regionálních měst se Zárychtová soustředí také na rozvoj klubů v Praze. V průběhu léta se ředitelka sítě chystá otevřít další vlastní pobočky, které se budou nacházet přímo v centru Prahy. Přibudou tak k již šesti pražským klubům, které v současné chvíli spravuje tamní franchisant.
„Registrujeme zvýšený zájem ze strany podnikatelů o tento způsob získávání nových zakázek a kontaktů pro firmu. Podnikatelé pro svůj byznys hledají doporučení, přistupují k tomu jako k novému způsobu růstu jejich firem. Proto obnovují svá členství a současně s tím nám přinášejí nové klienty, se kterými oni sami mají ty nejlepší obchodní zkušenosti,“ pochvaluje si fungování doporučení Kamila Zárychtová.
PŘEČTI ČLÁNKY
Franšízový koncept networkingových setkání Business for Breakfast slouží k navazování kontaktů při neformální příležitosti snídaní. Jak se mu u nás daří?
S franšízovou sítí Business for Breakfast se Regina Vondrová setkala před sedmi lety. Co ji přimělo stát se její součástí a rozjet vlastní podnikání?
Rok 2021 osobnímu setkávání příliš nepřál. I přesto si ale podnikatelé v Business for Breakfast zprostředkovali zakázky v hodnotě 64,8 milionu Kč.
Centrála franšízové sítě Business for Breakfast založila první online podnikatelský klub. Jak z toho mohou těžit franšízanti?
Vládní nařízení omezují fungování konceptu Business for Breakfast již přes rok. Nyní vzniká první online networkingový klub. V budoucnu se zapojí i franšízanti.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Roste počet značek, které míří na náš trh. Které franšízové spolupráce můžete chytit hned na startu?
Franšízová síť prodejen dveří a zárubní roste počtem poboček i obratem. Kde je místo pro nové franšízanty?
Byznys, který nikdy nespí. Tak lze popsat provozování čerpacích stanic. Příležitost stát se jejich provozovateli nabízí například síť OMV.