Nasnídat se byznysu i v regionech
Business for Breakfast (B4B) se zabývá předáváním doporučení a referencí, které nabízí firmám všech druhů a velikostí. Vytváří strukturované a podporující networkingové prostředí, ve kterém mohou firmy zaujmout nové klienty, dodavatele a obchodní partnery. Je dobře známým faktem, že obchodní doporučení a reference generují o 80 % více kladných výsledků než neosobní telefonát nebo návštěva.
Kluby, které si B4B zatím vede jako vlastní, se nacházejí v Praze, Liberci a Plzni a v září k nim přibudou také České Budějovice. Kamila Zárychtová, ředitelka franchisové sítě Business for Breakfast pro Českou republiku, k firemním pobočkám upřesňuje: „Některé kluby rozjíždíme vlastními silami. Ale v plánu máme, že až je zavedeme a ony si získají stálou klientelu, tak je přenecháme našim obchodním partnerům, kteří v daných klubech působí od začátku a starají se o jejich rozvoj. Z nich se poté mohou stát naši další franchisanti.“
Franchisanti v současné chvíli provozují kluby B4B v Praze, Brně, Ostravě a Hradci Králové. Nový partner, který se nyní ke konceptu připojil, chystá otevření několika klubů na podzim ve městech jako je Zlín a Olomouc.
Kromě regionálních měst se Zárychtová soustředí také na rozvoj klubů v Praze. V průběhu léta se ředitelka sítě chystá otevřít další vlastní pobočky, které se budou nacházet přímo v centru Prahy. Přibudou tak k již šesti pražským klubům, které v současné chvíli spravuje tamní franchisant.
„Registrujeme zvýšený zájem ze strany podnikatelů o tento způsob získávání nových zakázek a kontaktů pro firmu. Podnikatelé pro svůj byznys hledají doporučení, přistupují k tomu jako k novému způsobu růstu jejich firem. Proto obnovují svá členství a současně s tím nám přinášejí nové klienty, se kterými oni sami mají ty nejlepší obchodní zkušenosti,“ pochvaluje si fungování doporučení Kamila Zárychtová.
PŘEČTI ČLÁNKY
BforB slaví 15 let v Česku
/28.04.2025
Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Franšízový koncept networkingových setkání Business for Breakfast slouží k navazování kontaktů při neformální příležitosti snídaní. Jak se mu u nás daří?
S franšízovou sítí Business for Breakfast se Regina Vondrová setkala před sedmi lety. Co ji přimělo stát se její součástí a rozjet vlastní podnikání?
Rok 2021 osobnímu setkávání příliš nepřál. I přesto si ale podnikatelé v Business for Breakfast zprostředkovali zakázky v hodnotě 64,8 milionu Kč.
Centrála franšízové sítě Business for Breakfast založila první online podnikatelský klub. Jak z toho mohou těžit franšízanti?
Nejčtenější
Jak vydělat peníze na YouTube?
/16.07.2021
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Stále více firem se rozvíjí na základě modelu franchisingové spolupráce. Zjistěte, zda již nastal čas, abyste „franšízovali“ vlastní podnikání.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Udržet konzistentní vizuální styl u desítek poboček není snadné. Digitální nástroje pomáhají franšízám s tvorbou a správou marketingových materiálů.
McDonald’s stále rozšiřuje síť restaurací. V lednu otevřela dveře zákazníkům nová pobočka v pražském Karlíně. Jak těžké je stát se franšízantem této značky?