Naši franchisanti jsou nejčastěji aspirující podnikatelé, kteří hledají neotřelé nápady k podnikání
Jaké jsou novinky u ParfumBar?
V tomto roce intenzivně pracujeme na expanzi v rámci zahraničních zemí a na zlepšování našeho franchisového konceptu. V České republice hledáme master franchisanta, který bude rozvíjet síť franchisových poboček po celé zemi. V blízké budoucnosti plánujeme uvést na trh nový produkt “Crème Bar”, který představuje novou řadu přípravků pro pleť. Jedná se o individuálně připravované krémy po profesionálním otestování pleti klienta.
Proč jste zvolili franchising?
Každý byznys vyžaduje maximální nasazení jak je strany provozovatele, tak také zaměstnanců. Na základě naší zkušenosti víme, že se provozovatel pobočky v roli franchisanta věnuje více svému podnikání na rozdíl od “pouhého” managera. Přikládá svému byznysu větší důraz. Proto se zaměřujeme na akvizice takových franchisantů, jejichž cílem bude expanze značky. Tento model spolupráce nám dovoluje zaměřit se na kontinuální zlepšování našeho konceptu a implementaci nových řešení.
Jaký typ lidí se obvykle rozhodne připojit k Vaší síti?
Naši franchisanti jsou nejčastěji aspirující podnikatelé, kteří hledají neotřelé nápady k podnikání. Druhou skupinou jsou zkušení podnikatelé, kteří mají adekvátní zdroje, díky nimž mohou rychle a snadno rozjet své podnikání.
(rozhovor zrealizovala JaH)
PŘEČTI ČLÁNKY

Nespěchat a franšízové partnery si důkladně prověřit. Taková je strategie konceptu DietaFit při rozšiřování sítě.
Většinu gastronomických konceptů ovlivnila současná situace negativně, výrazně omezila jejich provoz. Jsou však i takové, kterým krize přivedla zákazníky i franšízanty.
Franšízový koncept DietaFit usiluje o rozvoj v okresních městech. Vidí v nich skrytý velký potenciál.
„Zastoupení bychom chtěli mít v každém krajském městě. Vzniknout by však mohly i pobočky v těch menších,“ říká Robert Šefraný, majitel franšízy DietaFit - krabičková dieta.
Franšíza Fitness Food Menu rozšiřuje svou síť i nabídku pro zákazníky. Uspět chce i v zahraničí.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Populární na fóru
Hubnutí bez námahy
O tomto jsem neslyšela, ale evidentně vše je o jídle.
Naturhouse a hubnutí
Dakujem Vam za odpoved. Dufam, ze mi to pomoze pri chudnuti.
Naturhouse a hubnutí
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Dávkování je možné buď: 1.) do 1,5 litru vody dát 4 polévkové lžíce CINARKI a popíjet po celý den nebo 2.) přibližně 1,5 polévkové...
Naturhouse a hubnutí
Dobry den ... ake mate skusenosti s CINARKI? Ako sa ma uzivat? Dakujem za odpoved.
Naturhouse a hubnutí
Ahoj, posílám dobrý odkaz na podporu hubnutí. (xxxxxxxxxxxxx). *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí FranchisingINFO.cz odstraněna
Naturhouse a hubnutí
Každý nutriční speicalista se bude věnovat svému klientovi. Hlavně je to studovaný odborník, doplňky si koupíš všude.
Naturhouse a hubnutí
ahoj Kláro, nevím.Nutriční specialista se mi asi nebude věnovat tak jako v Naturhouse.Jsem zatím s Naturhousem velmi spokojená.Co se mi na nich líbí,že se mi přizpůsobují...
Naturhouse a hubnutí
To jsi měla asi štěstí. Jinak si myslím, že je lepší jít k nutričním specialistům. To je jistota.