PONNY anglická školka byla úplně první jazykovou školkou v Brně
Jaká myšlenka vedla ke vzniku PONNY anglické školky?
Od roku 1997 jsem vyučovala anglický jazyk jako soukromá lektorka, v roce 2000 jsem si založila LABYRINT jazykovou školu a zaměřila se výhradně na výuku cizích jazyků pro firmy v Brně. Dařilo se nám velmi dobře, byť jsme byli jedna z nejdražších škol. Nicméně v té době byl o výuku cizích jazyků skutečně velký zájem především ze strany soukromých firem, které chtěly rozšiřovat své byznys aktivity mimo hranice České republiky. Souviselo to také s očekávaným vstupem ČR do Evropské unie. V Brně tehdy působilo okolo 30 jazykových škol. Postupně však jejich počet narůstal a do pěti let vzniklo v moravské metropoli na 120 jazykových škol. Ne vždy však bylo možné danou instituci nazvat jazykovou školou, ale to je již jiná otázka.
Ovlivnila Vás daná situace?
Konkurující si školy proti sobě bojovaly především snížením cen namísto zvýšením kvality. Mně osobně tento boj připadal pod úrovní, a tak jsem se rozhodla svoji původní jazykovou školu prodat a zaměřit se na jinou cílovou skupinu, jejíž potřeby nebyly dosud saturovány. Rozhodla jsem se proto otevřít PONNY anglickou školku, která byla úplně první jazykovou školkou v Brně. Nejnověji získala licenci od MŠMT a služby jsme také rozšířili o vlastní anglickou základní a střední školou.
Jaké máte cíle s Vašimi školkami do konce tohoto roku?
Od nového školního roku 2011/2012 začínáme spolupracovat se zahraničními školkami ve Vídni a USA. Jedná se o projekty, na kterých se budou podílet především děti pod vedením učitelek. Také bychom chtěli vypracovat projekt pro další vzdělávání našich pedagogů, umožnit jim výměnné pobyty s našimi partnery v zahraničí.
(rozhovor zrealizovala JaH)
PŘEČTI ČLÁNKY

Educenter – Edu3D reaguje na rostoucí zájem o mimoškolní vzdělávání rozvojem franšízové sítě. Jaké podmínky partnerům nabízí přibližuje jednatelka Nichole Trumpichová.
Franšízová síť Helen Doron English představuje příležitost pro ty, kteří chtějí spojit výuku jazyků s podnikáním. A to i v menších městech.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.
Příprava na praktický život dnes vyžaduje dobrou znalost technologií. Franšíza EDU3D přichází s konceptem volnočasových aktivit, které s nimi nejen děti naučí pracovat.
„IQ UP! nabízí franšízantům řešení na klíč s osvědčeným modelem, nízkou počáteční investicí a více toky příjmů," říká Valentina Dino, spoluzakladatelka IQ UP!.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Slovenská síť Mr. Kebab hledá master-franšízanta pro český trh. Detaily spolupráce a plány expanze přibližuje zakladatel značky Ľubor Lelovits.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické