5 "sociálních aut" potřebným

Poté, co byly státní a jiné dotace seškrtány v průměru o 1/3, si stále více firem uvědomuje, jak je důležité pomáhat potřebným. Proto nyní vznikají různé iniciativy, které podporují kvalitu služeb určených znevýhodněným skupinám obyvatel. Tyto iniciativy se stávají součástí firemních kultur a jsou zahrnuty do tzv. CSR aktivit – neboli činností podporující sociální odpovědnost firem. Jedním z takových počinů je také „sociální automobil“, pomocí něhož si společnost ATLANTIS MARSHAL, a.s. slibuje, že umožní tělesně a mentálně hendikepovaným zlepšit jejich mobilitu. Pilotní projekt se pro tento rok připravuje v Libereckém kraji. Po jeho odzkoušení přijdou na řadu i jiné regiony.
Roman Minařík, ředitel společnosti ATLANTIS MARSHAL, a.s., která se zabývá maloplošnou reklamou a marketingovými službami, k projektu vysvětluje: „Čtyři speciálně uzpůsobená auta chceme věnovat organizacím pečujícím o tělesně hendikepované děti i dospělé v České Lípě, Semilech, Jablonci nad Nisou a Liberci. Páté auto získá přímo do užívání Dopravní podnik města Liberce a Jablonce nad Nisou.“ Provoz sociálního automobilu Dopravním podnikem bude organizován tak, že klient zavolá na dispečink, řidič přijede přímo ke klientovu bydlišti a odveze ho například k lékaři nebo na úřad. Za službu klient zaplatí symbolických 20 Kč.
Jak Minařík dále uvedl, na provozu sociálních automobilů se bude podílet hlavní organizátor projektu ATLANTIS MARSHAL, a.s. tím, že vůz zakoupí, nechá jej speciálně uzpůsobit pro potřeby hendikepovaných, bude hradit veškeré náklady spojené s provozem vozu a ročně přispěje 12.000 Kč na jeho běžný chod. Tělesně hendikepovaní budou mít ve voze k dispozici zvedací plošinu, madla a ližiny pro připoutání s vozíčkem. Vnější plocha vozu poslouží marketingovým účelům, budou na ní uvedeni sponzoři sociálních automobilů.
Projekt sociálních automobilů se nachází ve fázi realizace, což znamená, že obchodní zástupci společnosti oslovují firmy a nabízejí jim možnosti sponzorování. Společnost vyhlásila výběrové řízení na dodavatele vozů v Libereckém kraji. Do tendru se přihlásilo několik autosalonů, vítězem se stala firma Auto Koutek. V srpnu tak dojde ke slavnostnímu předání klíčů od 1. sociálního automobilu.
V hledáčku má společnost franšízanty zejména na severní a jižní Moravě, jižních a západních Čechách. Do konce roku chce zprovoznit nejméně tři pobočky, které budou plně v rukách franšízantů, tedy samostatných podnikatelů, kteří za určitý poplatek budou provozovat reklamní a marketingové aktivity pod značkou ATLANTIS MARSHAL.
Pro více informací o franchisovém konceptu nahlédněte do Katalogu níže.

PŘEČTI ČLÁNKY

Business Network International (BNI) funguje už 37 let a patří k největším networkingovým sítím na světě. Jak vypadá spolupráce s franšízanty?
TAB Board chce růst do dalších regionů Česka. Jaké franšízanty hledá a proč roste poptávka po sdílení zkušeností a koučinku i v době umělé inteligence?
Synergy Stocktaking nabízí franšízovou příležitost v oblasti inventarizace zásob. Zájemci získají kompletní technologické vybavení, podporu centrály i první klienty.
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Slovenská síť Mr. Kebab hledá master-franšízanta pro český trh. Detaily spolupráce a plány expanze přibližuje zakladatel značky Ľubor Lelovits.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.