5 "sociálních aut" potřebným

Poté, co byly státní a jiné dotace seškrtány v průměru o 1/3, si stále více firem uvědomuje, jak je důležité pomáhat potřebným. Proto nyní vznikají různé iniciativy, které podporují kvalitu služeb určených znevýhodněným skupinám obyvatel. Tyto iniciativy se stávají součástí firemních kultur a jsou zahrnuty do tzv. CSR aktivit – neboli činností podporující sociální odpovědnost firem. Jedním z takových počinů je také „sociální automobil“, pomocí něhož si společnost ATLANTIS MARSHAL, a.s. slibuje, že umožní tělesně a mentálně hendikepovaným zlepšit jejich mobilitu. Pilotní projekt se pro tento rok připravuje v Libereckém kraji. Po jeho odzkoušení přijdou na řadu i jiné regiony.
Roman Minařík, ředitel společnosti ATLANTIS MARSHAL, a.s., která se zabývá maloplošnou reklamou a marketingovými službami, k projektu vysvětluje: „Čtyři speciálně uzpůsobená auta chceme věnovat organizacím pečujícím o tělesně hendikepované děti i dospělé v České Lípě, Semilech, Jablonci nad Nisou a Liberci. Páté auto získá přímo do užívání Dopravní podnik města Liberce a Jablonce nad Nisou.“ Provoz sociálního automobilu Dopravním podnikem bude organizován tak, že klient zavolá na dispečink, řidič přijede přímo ke klientovu bydlišti a odveze ho například k lékaři nebo na úřad. Za službu klient zaplatí symbolických 20 Kč.
Jak Minařík dále uvedl, na provozu sociálních automobilů se bude podílet hlavní organizátor projektu ATLANTIS MARSHAL, a.s. tím, že vůz zakoupí, nechá jej speciálně uzpůsobit pro potřeby hendikepovaných, bude hradit veškeré náklady spojené s provozem vozu a ročně přispěje 12.000 Kč na jeho běžný chod. Tělesně hendikepovaní budou mít ve voze k dispozici zvedací plošinu, madla a ližiny pro připoutání s vozíčkem. Vnější plocha vozu poslouží marketingovým účelům, budou na ní uvedeni sponzoři sociálních automobilů.
Projekt sociálních automobilů se nachází ve fázi realizace, což znamená, že obchodní zástupci společnosti oslovují firmy a nabízejí jim možnosti sponzorování. Společnost vyhlásila výběrové řízení na dodavatele vozů v Libereckém kraji. Do tendru se přihlásilo několik autosalonů, vítězem se stala firma Auto Koutek. V srpnu tak dojde ke slavnostnímu předání klíčů od 1. sociálního automobilu.
V hledáčku má společnost franšízanty zejména na severní a jižní Moravě, jižních a západních Čechách. Do konce roku chce zprovoznit nejméně tři pobočky, které budou plně v rukách franšízantů, tedy samostatných podnikatelů, kteří za určitý poplatek budou provozovat reklamní a marketingové aktivity pod značkou ATLANTIS MARSHAL.
Pro více informací o franchisovém konceptu nahlédněte do Katalogu níže.
PŘEČTI ČLÁNKY

Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Logistika, přeprava, tisk a marketing na jednom místě. Franšízová síť s touto kombinací uspěla už v 50 zemích světa. Nyní hledá franšízanty také pro český trh.
„Chceme zvýšit dosah našich programů a přinést novinky, které podnikatelům usnadní nejen řízení firem, ale i jejich osobní rozvoj,“ říká Šimon Mastný, ředitel franšízy TAB Board.
Franšízová síť Extéria Market řeší u podnikatelů a institucí otázky BOZP a PO. Formu spolupráce nám přiblížil Jaroslav Mesarčík, regionální manažer společnosti.
Irská franšíza Synergy Stocktaking založila svůj byznys na inventarizaci v gastronomii. Spolupráci s franšízanty nám představil master-franšízant Filip Cvrček.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?