Byznys nejen pro cestovatele
Společnost UNIGLOBE Travel Czech Republic and Slovakia, s.r.o. je součástí jedné z největších franchisových mezinárodních cestovních agentur UNIGLOBE Travel International. Tyto agentury se specializují na poskytování služeb cestovního ruchu pro malé a střední podniky prostřednictvím členských agentur, které jsou provozovány na základě franchisové smlouvy. Organizace v současné době zahrnuje více než 750 agentur v 55 zemích Ameriky, Evropy, Asie, Afriky a Středního východu. Společnost UNIGLOBE má sídlo ve Vancouveru v Kanadě. Roční objem prodeje činí více než 4 mld. USD.
Na základě využívání franchisy UNIGLOBE je možno klientům snížit průměrné cestovní náklady o 10 – 40 %. Určujícím faktorem pro snížení ceny jsou moderní technologie. Jan Prášek, ředitel rozvoje sítě pro Českou a Slovenskou republiku, vysvětluje: „Náš koncept je vhodný zejména pro malé a střední podnikatele, stávající cestovní agentury a kanceláře díky relativně nízkým poplatků za nákup franchisové licence a minimálním nákladům souvisejících s přistoupením k síti.“
Vstupní poplatek a zřizovací náklady se pohybují v rozmezí 400 000 – 800 000 Kč v závislosti na konkrétních podmínkách franchisanta. Smlouva se uzavírá na minimálně 5 let. Jak ředitel dodal, ideální kandidát by měl mít k dispozici vlastní nebo dlouhodobě pronajatou kancelář, počáteční kapitál na pronájem a vybavení kanceláře, být připraven podřídit se pravidlům síťového podnikání a mít dostatečné manažerské a organizační schopnosti.
V České republice a na Slovensku zatím funguje po jedné pobočce, které jsou firemní. Do konce roku chce Prášek otevřít dvě provozovny, které budou vedeny samostatnými podnikateli - franchisanty. Celkem plánuje, že by uplatnění našlo v obou zemích až 25 franchisových poboček.
PŘEČTI ČLÁNKY
TAB Board rozšiřuje své portfolio služeb programem pro strategickou transformaci firmy. Co nyní franšízanti mohou firmám nabízet?
Máte rádi přesnost a pořádek v číslech? Právě to může být start vašeho nového franšízového podnikání se Synergy Stocktaking.
TAB Board propojuje majitele a manažery lokálních firem, kteří mezi sebou sdílí zkušenosti. Franšízant Tomáš Petrů pro setkání využívá i netradiční prostředí.
Franšízový koncept networkingových setkání Business for Breakfast slouží k navazování kontaktů při neformální příležitosti snídaní. Jak se mu u nás daří?
Franšízová obchodní síť Extéria Market se stará o BOZP, požární ochranu a další zákonné povinnosti klientů. Firmy, které je nemají splněné, jsou příležitostí k růstu na trhu.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Roste počet značek, které míří na náš trh. Které franšízové spolupráce můžete chytit hned na startu?
Franšízová síť prodejen dveří a zárubní roste počtem poboček i obratem. Kde je místo pro nové franšízanty?
Byznys, který nikdy nespí. Tak lze popsat provozování čerpacích stanic. Příležitost stát se jejich provozovateli nabízí například síť OMV.