Byznys nejen pro cestovatele

Společnost UNIGLOBE Travel Czech Republic and Slovakia, s.r.o. je součástí jedné z největších franchisových mezinárodních cestovních agentur UNIGLOBE Travel International. Tyto agentury se specializují na poskytování služeb cestovního ruchu pro malé a střední podniky prostřednictvím členských agentur, které jsou provozovány na základě franchisové smlouvy. Organizace v současné době zahrnuje více než 750 agentur v 55 zemích Ameriky, Evropy, Asie, Afriky a Středního východu. Společnost UNIGLOBE má sídlo ve Vancouveru v Kanadě. Roční objem prodeje činí více než 4 mld. USD.
Na základě využívání franchisy UNIGLOBE je možno klientům snížit průměrné cestovní náklady o 10 – 40 %. Určujícím faktorem pro snížení ceny jsou moderní technologie. Jan Prášek, ředitel rozvoje sítě pro Českou a Slovenskou republiku, vysvětluje: „Náš koncept je vhodný zejména pro malé a střední podnikatele, stávající cestovní agentury a kanceláře díky relativně nízkým poplatků za nákup franchisové licence a minimálním nákladům souvisejících s přistoupením k síti.“
Vstupní poplatek a zřizovací náklady se pohybují v rozmezí 400 000 – 800 000 Kč v závislosti na konkrétních podmínkách franchisanta. Smlouva se uzavírá na minimálně 5 let. Jak ředitel dodal, ideální kandidát by měl mít k dispozici vlastní nebo dlouhodobě pronajatou kancelář, počáteční kapitál na pronájem a vybavení kanceláře, být připraven podřídit se pravidlům síťového podnikání a mít dostatečné manažerské a organizační schopnosti.
V České republice a na Slovensku zatím funguje po jedné pobočce, které jsou firemní. Do konce roku chce Prášek otevřít dvě provozovny, které budou vedeny samostatnými podnikateli - franchisanty. Celkem plánuje, že by uplatnění našlo v obou zemích až 25 franchisových poboček.

PŘEČTI ČLÁNKY

Business Network International (BNI) funguje už 37 let a patří k největším networkingovým sítím na světě. Jak vypadá spolupráce s franšízanty?
TAB Board chce růst do dalších regionů Česka. Jaké franšízanty hledá a proč roste poptávka po sdílení zkušeností a koučinku i v době umělé inteligence?
Synergy Stocktaking nabízí franšízovou příležitost v oblasti inventarizace zásob. Zájemci získají kompletní technologické vybavení, podporu centrály i první klienty.
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Opustila kancelář, aby se naplno věnovala vzdělávání. Dnes Veronika Bubeníková vede úspěšnou pobočku Školy Populo v Olomouci a pomáhá dětem i dospělým k lepším výsledkům.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.