Manufaktura i v zahraničí
Od začátku roku 2011 se partnerský koncept Manufaktura rozvíjí, jak pomocí sítě vlastních obchodů, tak také partnerských. Vlastní provozovny byly nejnověji otevřeny v obchodních centrech plzeňské Plazy, pražského PALLADIA a pardubické Afi Palace. Pobočky na bázi partnerství nově fungují v Nových Zámcích a na letišti v Bratislavě.
Petr Plazzer, obchodní ředitel společnosti Český národní podnik, s.r.o., která vlastní značku Manufaktura, k partnerskému systému vysvětluje: „Koncept Manufaktura Partner umožňuje aplikovat zkušenosti značky s provozováním vlastní obchodní sítě, jedinečného sortimentu i marketingové podpory. V současné době hledáme partnery v zajímavých lokalitách Ústeckého, Libereckého, Olomouckého a Jihočeského kraje a kraje Vysočina.“
Jak ředitel dále nastínil, několikrát do roka představuje firma nový sortiment výrobků vhodných pro koncept domácích lázní. Pro letošní léto byla vybrána limitovaná edice ŠVESTKA. Švestkový výtažek je bohatý na vitamíny a minerály má regenerační, omlazující a zjemňující účinky.
Další limitovaná edice bude uvedena na trhu v září. Nejčerstvější novinkou, kterou Manufaktura do svého produktového portfolia přibrala, jsou čaje, likéry a vůně do interiéru.
Více informací o možnostech spolupráce získáte níže v Katalogu.
PŘEČTI ČLÁNKY
Restart gastroprovozů díky novému směru
/31.01.2022
Nespěchat a franšízové partnery si důkladně prověřit. Taková je strategie konceptu DietaFit při rozšiřování sítě.
Většinu gastronomických konceptů ovlivnila současná situace negativně, výrazně omezila jejich provoz. Jsou však i takové, kterým krize přivedla zákazníky i franšízanty.
Franšízový koncept DietaFit usiluje o rozvoj v okresních městech. Vidí v nich skrytý velký potenciál.
„Zastoupení bychom chtěli mít v každém krajském městě. Vzniknout by však mohly i pobočky v těch menších,“ říká Robert Šefraný, majitel franšízy DietaFit - krabičková dieta.
Franšíza Fitness Food Menu rozšiřuje svou síť i nabídku pro zákazníky. Uspět chce i v zahraničí.
Nejčtenější
Jak vydělat peníze na YouTube?
/16.07.2021
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Stále více firem se rozvíjí na základě modelu franchisingové spolupráce. Zjistěte, zda již nastal čas, abyste „franšízovali“ vlastní podnikání.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Udržet konzistentní vizuální styl u desítek poboček není snadné. Digitální nástroje pomáhají franšízám s tvorbou a správou marketingových materiálů.
Karel Kotrba se rozhodl své manažerské zkušenosti přetavit do práce s podnikateli. Dnes vede regionální boardy franšízové sítě TAB Board. Co ho v této roli nejvíc naplňuje?
Populární na fóru
Hubnutí bez námahy
O tomto jsem neslyšela, ale evidentně vše je o jídle.
Naturhouse a hubnutí
Dakujem Vam za odpoved. Dufam, ze mi to pomoze pri chudnuti.
Naturhouse a hubnutí
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Dávkování je možné buď: 1.) do 1,5 litru vody dát 4 polévkové lžíce CINARKI a popíjet po celý den nebo 2.) přibližně 1,5 polévkové...
Naturhouse a hubnutí
Dobry den ... ake mate skusenosti s CINARKI? Ako sa ma uzivat? Dakujem za odpoved.
Naturhouse a hubnutí
Ahoj, posílám dobrý odkaz na podporu hubnutí. (xxxxxxxxxxxxx). *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí FranchisingINFO.cz odstraněna
Naturhouse a hubnutí
Každý nutriční speicalista se bude věnovat svému klientovi. Hlavně je to studovaný odborník, doplňky si koupíš všude.
Naturhouse a hubnutí
ahoj Kláro, nevím.Nutriční specialista se mi asi nebude věnovat tak jako v Naturhouse.Jsem zatím s Naturhousem velmi spokojená.Co se mi na nich líbí,že se mi přizpůsobují...
Naturhouse a hubnutí
To jsi měla asi štěstí. Jinak si myslím, že je lepší jít k nutričním specialistům. To je jistota.