Franchisa pro děti

USA zažívá nový trend: rodiče začínají kupovat svým dětem franchisové licence. V nepříznivých podmínkách, které panují na americkém trhu práce, tak motivovaní rodiče hledají jiná řešení. Někteří přistupují k rodinnému podniku jako franchise. Odborníci předpovídají, že tento trend se především prosadí během dalšího desetiletí.
Společnost FranChild, která byla založena před rokem na Floridě, nabízí „mini“ licence pro děti ve věku od 5 do 15 let. Děti si tak mohou vybrat, s jakými produkty budou podnikat. Na výběr mají například svíčky z včelího vosku, šperky nebo oblečení. První poplatek za podnikání, s nímž začne dítě rozvíjet své byznys aktivity, činí 25 USD. Mladý franchisant pak obdrží osvědčení, které ho opravňuje k zahájení podnikání, včetně vizitek, pokynů k prodeji a propagaci svých výrobků na trhu. Za další 2 dolary za měsíc může získat také vlastní webové stránky se svým podnikatelským záměrem.
Zakladatelé konceptu tvrdí, že mini-licence nevyžaduje významné investice do času a že dokonce i velmi zaneprázdnění rodiče mohou dopřát svým dětem takovou zkušenost.

PŘEČTI ČLÁNKY

Příprava na praktický život dnes vyžaduje dobrou znalost technologií. Franšíza EDU3D přichází s konceptem volnočasových aktivit, které s nimi nejen děti naučí pracovat.
„IQ UP! nabízí franšízantům řešení na klíč s osvědčeným modelem, nízkou počáteční investicí a více toky příjmů," říká Valentina Dino, spoluzakladatelka IQ UP!.
Děti ve škole tráví většinou minimálně 12 let. Mnozí z nich potřebují pomoc s učením. Franšíza Škola Populo nabízí profesionální řešení jako podnikatelskou příležitost.
„Rodiče si čím dál více uvědomují, že je třeba děti vzdělávat v této oblasti už odmala,“ říká Michaela Jelínková z franšízové sítě vzdělávacích IT kurzů pro děti Logiscool.
„Každý, kdo rozpozná krásu našeho vzdělávacího poslání, je způsobilý stát se franšízantem Young Engineers,“ říká zakladatel tohoto amerického vzdělávacího konceptu Amir Asor.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
„Díky propracovanému vzdělávacímu systému dokážeme na podnikání v realitách připravit i franšízanta bez předchozích zkušeností,“ říká Petr Zelenka, ředitel sítě Next Reality.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
Přinášíme aktuální žebříček nejúspěšnějších globálních franšízových značek. V TOP 10 nechybí franšízy známé z tuzemského trhu. Nejsilnějším sektorem zůstává gastro.
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické