Franchising od školky

Síť předškolního vzdělávání pro děti KinderGarten anglické a firemní školky působí na českém trhu již sedm let. V současné chvíli disponuje pěti vlastními školkami, z nichž jsou dvě firemní a tři anglické. Dalších sedm školek je provozováno samostatnými podnikateli – franchisanty. Jako jediný koncept svého druhu se zaměřuje především na korporátní firmy a v rámci evropské iniciativy rovných příležitostí pro ženy a muže otevírá firemní školky.
„Provozujeme již dvě firemní školky - Žiraifka a Stodůlka - a intenzivně jednáme o další spolupráci s korporátními firmami. Obecně se dá říci, že o zaměstnanecký benefit v podobě firemních školek je velký zájem, jak ze strany firem, tak také zaměstnankyň,“ říká Zdeněk Fiala, franchisor konceptu.
Dle vyjádření franchisora je již lokalita Prahy soukromými školkami téměř saturována, proto se nyní zaměřuje na větší města v regionech, v nichž by školky nalezly uplatnění. Franchisant, který otevře školku pod hlavičkou KinderGarten, získá podporu například při vyhledání vhodné nemovitosti a lokality pro zřízení školky, doporučení pro vhodné vybavení, personální zabezpečení provozu, zaškolení zaměstnanců a marketingovou a administrativní podporu ze strany centrály.
Celková počáteční investice se pohybuje kolem 800.000 Kč a je v ní zahrnuta cena licence, náklady na zprovoznění školky a marketingový poplatek. Smlouva se uzavírá na 5 let s možností prodloužení na dalších 5 let.
Pro více informací nahlédněte do Katalogu franchis.

PŘEČTI ČLÁNKY

Educenter – Edu3D reaguje na rostoucí zájem o mimoškolní vzdělávání rozvojem franšízové sítě. Jaké podmínky partnerům nabízí přibližuje jednatelka Nichole Trumpichová.
Franšízová síť Helen Doron English představuje příležitost pro ty, kteří chtějí spojit výuku jazyků s podnikáním. A to i v menších městech.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.
Příprava na praktický život dnes vyžaduje dobrou znalost technologií. Franšíza EDU3D přichází s konceptem volnočasových aktivit, které s nimi nejen děti naučí pracovat.
„IQ UP! nabízí franšízantům řešení na klíč s osvědčeným modelem, nízkou počáteční investicí a více toky příjmů," říká Valentina Dino, spoluzakladatelka IQ UP!.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Slovenská síť Mr. Kebab hledá master-franšízanta pro český trh. Detaily spolupráce a plány expanze přibližuje zakladatel značky Ľubor Lelovits.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické