Pralinkové podnikání

Leonidas je největším světovým producentem belgických pralinek. Vyrábí více než 100 různých druhů dle tradičních a originálních receptur. Síť tvoří více než 1.500 obchodů ve 40 zemích světa. V České republice působí již čtyři roky s osmi a na Slovensku se dvěma obchody.
Rozvoj v ČR
V České republice nyní působí z osmi obchodů dva franchisové, jedná se o pobočky umístěné v Ostravě a Praze 6. Tyto pobočky jsou provozovány formou shop-in-shop. Šest obchodů je pak v rukou masterfranchisanta, společnosti Pralinky, s.r.o. Prodejny Leonidas jsou umisťovány do velkých měst a jejich nákupních center, kde je velká fluktuace lidí.
Pralinkový příběh
Zakladatel konceptu je Řek Leonidas Kestekides, který emigruje do USA a začátkem 20. století začíná pracovat jako cukrář v New Yorku. V roce 1910 jako člen řecké delegace cestuje poprvé do Belgie na Světovou výstavu v Bruselu ukázat své cukrářské výrobky. Okamžitě se setkává s velkým zájmem o své originální výrobky. V Bruselu se následně usazuje a zakládá rodinný podnik Leonidas.
Pro více informace se neváhejte obrátit na redakci FranchisingINFO.cz.
PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová síť retailového zboží Relay nabízí kombinaci klasické „trafiky“, občerstvení a hojně využívaných služeb. Podnikání lze začít i bez kapitálu.
Prodejny PONT to go neboli Pohodlný Obchod Na Trase potkáváte na mnoha frekventovaných místech. Čím novým chce franšízová síť zaujmout zákazníky?
Prodejna novin a tabáku Relay je možností, jak podnikat pod známou značkou s minimálními nároky na počáteční investice. Jak se jim u nás daří a čím mohou oslovit zájemce?
Franšízový prodejce sypaného čaje a výběrové kávy letos získal podíl na čajové továrně přímo v Indii. Nové obchodní cíle nyní zaměřují především na zahraničí
„Celý náš byznys je postavený na lidech, jsou to nejcennější, co máme," říká Petr Adámek, franšízový specialista značky Náš chléb Vaše pekárna.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Populární na fóru
Fornetti se mění v Minit
Zdravím,no někde je asi problém.Co myslíte?Petr
Pont zamířil na Florenc
0:38, pondělí, obchod PONT na Florenci: Přijel jsem z cesty, mám chuť na jedno plzeňské pivo. Pivo se zde prodává pouze po čtyřech půllitrech. První kopanec....
Fornetti se mění v Minit
Dokud se nezmění i ceny tak se nic moc neděje. Fornetti obchod jsem otevřel v Ostravě a držel jsem bez to bez zisku 3 měsíce. Krásně jsem jim naletěl na jejich...
Fornetti se mění v Minit
Zajímavé, docela ráda bych se dověděla více. Bude nějaký rozhovor?
Tesco na odchodu?
Co myslíte, je odchod Tesca z ČR reálný?
Má šanci na úspěch?
Do České republiky míří rakouský koncept Tiroler provozující obchůdky s alpskými delikatesami. Jeho zakladatel Wolfgang Obermüller prozradil jeho plány. Co...
Výhodou je důraz na kvalitu
Ani bych nečekal, že české čaje takto uspějí ve světě. Výborně!
Konkurenční boj začíná
Já bych je hnal, dyť jim to ukradli!