Podnikání od gruntu

Společnost ČESKÝ GRUNT CZ, s.r.o. byla založena v roce 2010 jako ryze česká firma s českým kapitálem. V témže roce otevřela svůj první kamenný obchod v Praze pod značkou ČESKÝ GRUNT. Nyní provozuje čtyři pobočky, v Praze na Vinohradech a v Uhříněvsi, v Pardubicích a Písku. Tři z nich jsou v rukách franchisantů.
Koncept je zaměřen na prodej tradičních českých potravin, především od malých a středních tuzemských výrobců a farmářů. Sortiment prodejen zahrnuje ucelenou nabídku uzenin, masa, mléčných výrobků, pečiva, ovoce, zeleniny, nápojů a dalšího zboží. Potraviny jsou zpracované běžným způsobem i v BIO kvalitě. „Koncept jsme založili ze dvou důvodů. Jednak nám nevyhovovala nabídka náhražkových produktů za co nejnižší ceny v supermarketech a současně jsme chtěli podpořit malé a střední farmáře,“ míní Jiří Málek, jednatel společnosti.
Partner, který se připojí ke konceptu, získá podporu ve formě know-how, asistenci při výběru vhodné lokality pro obchod, vstupní a průběžné školení, marketingovou podporu, doporučené dodavatele a pomoc s výběrem dalších dodavatelů.
ČESKÝ GRUNT plánuje do konce roku 2011 otevření dalších 2 až 3 regionálních prodejen.
Pro bližší informace nahlédněte do Katalogu franchis.

PŘEČTI ČLÁNKY

Tyrolské tradiční pochoutky Tiroler expandují v Česku. Franšízový model umožňuje stánkový i kamenný prodej a slibuje rychlou návratnost.
Franšízová síť prochází vizuální proměnou, rozšiřuje služby a digitalizuje. Konkurenceschopnost tak posílí všechny pobočky.
Franšízová síť retailového zboží Relay nabízí kombinaci klasické „trafiky“, občerstvení a hojně využívaných služeb. Podnikání lze začít i bez kapitálu.
Prodejny PONT to go neboli Pohodlný Obchod Na Trase potkáváte na mnoha frekventovaných místech. Čím novým chce franšízová síť zaujmout zákazníky?
Prodejna novin a tabáku Relay je možností, jak podnikat pod známou značkou s minimálními nároky na počáteční investice. Jak se jim u nás daří a čím mohou oslovit zájemce?
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Společnost O2 nebude partnerům prodlužovat smlouvy. Místo toho je v průběhu roku 2016 převede na vlastní značkové prodejny.
Opustila kancelář, aby se naplno věnovala vzdělávání. Dnes Veronika Bubeníková vede úspěšnou pobočku Školy Populo v Olomouci a pomáhá dětem i dospělým k lepším výsledkům.
Populární na fóru
Fornetti se mění v Minit
Zdravím,no někde je asi problém.Co myslíte?Petr
Pont zamířil na Florenc
0:38, pondělí, obchod PONT na Florenci: Přijel jsem z cesty, mám chuť na jedno plzeňské pivo. Pivo se zde prodává pouze po čtyřech půllitrech. První kopanec....
Fornetti se mění v Minit
Dokud se nezmění i ceny tak se nic moc neděje. Fornetti obchod jsem otevřel v Ostravě a držel jsem bez to bez zisku 3 měsíce. Krásně jsem jim naletěl na jejich...
Fornetti se mění v Minit
Zajímavé, docela ráda bych se dověděla více. Bude nějaký rozhovor?
Tesco na odchodu?
Co myslíte, je odchod Tesca z ČR reálný?
Má šanci na úspěch?
Do České republiky míří rakouský koncept Tiroler provozující obchůdky s alpskými delikatesami. Jeho zakladatel Wolfgang Obermüller prozradil jeho plány. Co...
Výhodou je důraz na kvalitu
Ani bych nečekal, že české čaje takto uspějí ve světě. Výborně!
Konkurenční boj začíná
Já bych je hnal, dyť jim to ukradli!