Uspějte v realitním byznysu

Síť Re/Max vytváří prostor nejen pro zkušené podnikatele, ale i pro nové zájemce, kteří chtějí rozjet vlastní franšízu pod známou značkou.

Franšíza - co to je?

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!

Vůně kvalitní kávy a úspěchu

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.

Sedm poboček za čtyři roky

Tomáš Větvička vyměnil cukrářskou dílnu za podnikání pod hlavičkou sítě Traficon. Jak zvládl přechod do nového oboru a co ho na práci nejvíc naplňuje?

Regulace zákona nahrává franšízám

„Od ledna 2026 budou vybrané produkty dostupné jen ve specializovaných prodejnách. To nám přináší výraznou konkurenční výhodu,“ říká master-franšízant Cbweed Riccardo Ghibellini.

Čerstvě, zdravě a výdělečně

Slovenský Kaliforňan mění pohled na rychlé stravování. Zdravé bowls plné lokálních surovin míří po Brně i do dalších českých měst. Franšízanty hledá pro restaurace i foodtrucky.

Jak vydělat peníze na YouTube?

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?

10 kroků k založení firmy

Pokud se rozhodnete podnikat na vlastní pěst, máte na výběr ze dvou možností. Můžete otevřít vlastní podnik nebo podnikat formou franchisy. V následujících krocích Vám poradíme, jak založit vlastní firmu.

Bageterie Boulevard nyní ve všech krajích

Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.

Z Alp rovnou na české trhy

Tyrolské tradiční pochoutky Tiroler expandují v Česku. Franšízový model umožňuje stánkový i kamenný prodej a slibuje rychlou návratnost.

Franšíza s věrnou klientelou

Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.

Evropský franšízing zažívá bouřlivé týdny

Do regionu míří americké řetězce, Vodafone řeší spor a EG Group prodává část sítě čerpacích stanic. Franšízing potvrzuje svou sílu napříč obory.

Podnikatelů nadále přibývá

Češi zakládají živnosti a firmy rekordním tempem. První pololetí roku 2025 přineslo nejvíc podnikatelských startů za poslední roky. Jaký dopad má tento trend na franšízing v Česku?

Rozvoj franšízingu v Česku

Franšízing v České republice (dříve Československu) začal rozvíjet po roce 1989 společně s hospodářskými a politickými změnami v zemi.

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Pracovala ve financích, a toužila po McDonald’s. Dnes Silvie Muranská provozuje 2 restaurace na Černém mostě v Praze.

Doučování jako naplňující byznys

Opustila kancelář, aby se naplno věnovala vzdělávání. Dnes Veronika Bubeníková vede úspěšnou pobočku Školy Populo v Olomouci a pomáhá dětem i dospělým k lepším výsledkům.

Provozovatelem čerpací stanice díky franšíze

Byznys, který nikdy nespí. Tak lze popsat provozování čerpacích stanic. Příležitost stát se jejich provozovateli nabízí například síť OMV.

Mr. Kebab plánuje vstup do Česka

Slovenská síť Mr. Kebab hledá master-franšízanta pro český trh. Detaily spolupráce a plány expanze přibližuje zakladatel značky Ľubor Lelovits.

Největší realitní kanceláří jsou od července české M&M reality

Fúze s Angličany zajistila M&M realitám první místo na trhu v ČR, velký úspěch ryze české realitní kanceláře.

Mají blokační ochranné známky smysl?

Ochranná známka musí být vždy zapsána pro konkrétní výrobky a služby. Před přihlášením by si přihlašovatel měl rozmyslet, jaké výrobky a služby chce chránit.

McDonald’s posiluje pozice v regionu

McDonald´s jde zákazníkům blíž i do menších měst a rádi by našli nové franšízanty. Čím chtějí aktuálně zákazníky oslovit?

Finance a reality pod jednou střechou

Ivana a Ivan Dischingerovi otevřeli v Plzni pobočku franšízové sítě Broker Point Premium. Jak skloubili zázemí silné značky s vlastní vizí?

Čeští podnikatelé drží nastavený trend

Zájem o zakládání nových podniků již delší dobu roste. Data ukazují, že čísla převyšují i rekordní loňský rok. Pozornost si získává i trh s franšízami a to nejen u zdejších značek.

Nápad u piva, který vyšel

Franšízant Honza Stopek vede dvě úspěšné pobočky s pizzou Vosíme. Na počátku stála debata u piva na téma vlastní podnikání.

Fastfoodové franšízy míří na nové cíle

Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.

Investice do profesionality se vrátí

Tomáš Grec získal v rámci sítě Next reality ocenění za franšízovou pobočku s největším obratem. Jak se mu podařilo tohoto úspěchu dosáhnout?

Je nutné mít jasnou představu, co chci

Jaké byly začátky před 20 lety a jak se podniká dnes prozradila Hana Raková, jedna ze zakladatelů laserové estetické dermatologie v České republice a majitelka kliniky Esthé.

Nový hráč na fastfoodovém trhu

První pobočky by zde v příštím roce měl otevřít řetězec restaurací Popeyes. Do Česka vstupuje prostřednictvím master-franšízy.

Benefity franšízingu

Franšízing představuje jedinečný obchodní model, který nabízí významné výhody franšízorům i franšízantům. Jaké to jsou?

Z Prahy až do Hollywoodu

Od vzniku značky Dermacol uplynulo více jak 50 let, během kterých si získala celosvětový věhlas. Dnes obchoduje na zhruba 70 trzích. Jaký je její příběh?