rozhovor týdne

Sklizeno se připravuje na expanzi
„Ekonomická nejistota a výkyvy znamenají zvýšený zájem o franšízy sítě Sklizeno, zejména mezi zaměstnanci," prozrazuje její výkonný ředitel Aleš Kotěra.

Potenciál pro franšízy vidíme v regionech
„Naším cílem je stát se do pěti let největší společností zaměřenou na komplexní majetkové poradentství," říká Tomáš Jelínek ředitel Century 21 Česká republika.

Naše pobočky nabízí kávu i zážitek
„Pokud chcete být nejlepší, musíte mít všechny nejlepší znalosti a praxi,“ Crina Ciocian, Managing Partner a šéfka Business Development franšízové sítě Meron.

Pizzerie s mezinárodním brandem
„V rámci strategie se zaměřujeme na udržitelný růst, jehož cílem je generovat zisk,“ říká manažer rozvoje franšízy Pizza Hut Kacper Szczepański.

Český trh má velký potenciál
„Naše tržby vzrostly výrazně nad úroveň před pandemií," říká Alexandre Duque Lourenço, člen výkonné rady franšízové sítě DepilConcept.

Na expanzi do Čech jsme připraveni
„Zkušenosti z gastra nejsou nezbytné, u franšízantů oceňujeme hlavně férový přístup, ochotu učit se a naslouchat," říká Marek Svoboda, spolumajitel sítě Cartel Pizza.

Připravte franšízu na zahraniční expanzi
„Při vstupu na nový trh, musíte pečlivě analyzovat, zda vaše pravidla budou fungovat i v jiných zemích," říká Lenka Nováková, konzultantka PROFIT system franchise services.

Našim franšízantům zajistíme klienty
„Uchazeči o naši franšízu nemusí mít zkušenosti z oboru logistiky. Naším franšízantem je i bývalý bankéř," prozrazuje Stanislav Nečas, Head of Franchise konceptu DoDo.

Zájem o ochranu duševního vlastnictví stoupá
„Letos ná čeká řada legislativních novinek, které mohou ovlivnit fungování mnoha firem," říká Ivan Rámeš, společník advokátní kanceláře Havel & Partners.

Franšízing je pro nás dlouhodobé partnerství
„Po době covidového „temna“ se opět rozhlížíme po příležitostech pro franšízovou spolupráci," říká Lukáš Prauss, ředitel rozvoje UGO Trade.

Nový design do roku 2024
„Aktuálně má síť prodejen PONT to go jednoho franšízanta, to se může postupně měnit. Důležitá je pro nás kvalita," říká Marek Cagášek, ředitel společnosti JPServis.

Zákazníci se do našich obchodů vrátili
„Lidé rádi využívají online nakupování kvůli pohodlí a delší možnosti vrátit zboží,“ říká Paulina Żaczyk, marketingová manažerka franšízora Coccodrillo.

Zájem o naše franšízové licence roste
„V Česku vidíme prostor až pro 40 poboček, prozrazuje Milan Zocher," ředitel společnosti Fæncy Fries.

Máme za sebou rok plný výzev a změn
„Rostli jsme i v době pandemie, ani nám se ale nevyhnulo uzavírání prodejen," říká Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.

Franšízantům přibývají zakázky
„Nároky na dodržování bezpečnosti práce a hygienických předpisů vlivem pandemie vzrostly. Franšízanti z toho těží,“ říká ředitelka sítě Extéria Market Lucie Šimíková.

30 nových poboček v roce 2022
„Současná doba nás v mnoha směrech naučila novému uvažování, které do budoucna jistě využijeme,“ říká výkonný ředitel Fruitisimo group Michal Příhoda.

Školení připraví franšízanty na budoucnost
„Naše pobočky mohou úspěšně vést manažeři z korporací, bývalí sportovci i absolventi vysoké školy," říká Radim Štantejský, manažer projektu OK Point.

Do roku 2025 chceme mít 500 franšíz
„V Česku plánujeme aktuálně otevírat nové pobočky ve městech s více jak 50 tisíci obyvateli,“ prozrazuje Peter Straňák, majitel franšízové sítě La Donuteria.

Zisk díky úsporám klientů
"Obchodní model Expense Reduction Analysts je postaven na spolupráci, ze které těží všichni franšízanti," říká Michal Brzeminski, Head of CEE Development ERA.

Každá franšíza potřebuje aktivní přístup
„Pandemie naplno odhalila, jaké výhody skrývá podnikání pod zavedenou značkou," říká Marek Halfar, ředitel poradenské společnosti PROFIT system franchise services.