Yves Rocher otevírá nové obchody

Yves Rocher nadále svou síť prodejních míst a kosmetických salonů rozšiřuje. I v příštím roce chce otevřít nové pobočky na co nejdostupnějších místech po celé České republice. A některé již zavedené vlastní obchody předává franchisantům, jako například 1. listoadu pobočku v Ústí nad Labem manželům Klímovým. Zároveň 15. listopadu společnost otevřela další nový obchod v Bondy Centru v Mladé Boleslavi.
Velké plány má Yves Rocher i na slovenském trhu, kde působí druhým rokem. Otevíráním nových obchodů se snaží dostat do povědomí stále většího počtu žen a potenciálních zákaznic. „Na český a slovenský trh uplatňujeme v podstatě stejný marketing. Nákupní chování a zvyklosti zákaznic se, stejně jako i v jiných zemích, lehce odlišuje, například v preferenci výrobků nebo vůní,“ dodává Lenka Fenclová, vedoucí oddělení marketingu Yves Rocher.
Yves Rocher nabízí 2 typy franchis – vázanou a volnou. Vstupní poplatek pro oba typy je 100 tisíc Kč. U vázané franchisy je potřeba zhruba 1,3 až 1,8 milionu Kč na první závoz zboží, u volné franchisy si zájemce musí připravit ještě peníze na úpravu obchodu, nákup nábytku nebo vybavení kosmetického salonu.
PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová síť Yves Rocher patří k nejstarším konceptům na našem trhu. Jak franšízor pracuje na udržení pozice na trhu a co nabízí franšízantům?
„Rostli jsme i v době pandemie, ani nám se ale nevyhnulo uzavírání prodejen," říká Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Franšízovou síť Yves Rocher čeká v letošním roce optimalizace a modernizace. Značka chce ještě více podpořit svůj ekologický přístup.
„Franšízantům jsme v době „covidové“ pomohli i finančně," říká Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Nařízení vlády budou ještě nějakou chvíli ovlivňovat byznys v Česku. Franšízy tak hledají nové cesty k zákazníkům. Mohou se jim hodit i do budoucna?
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Populární na fóru
Hubnutí bez námahy
O tomto jsem neslyšela, ale evidentně vše je o jídle.
Naturhouse a hubnutí
Dakujem Vam za odpoved. Dufam, ze mi to pomoze pri chudnuti.
Naturhouse a hubnutí
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Dávkování je možné buď: 1.) do 1,5 litru vody dát 4 polévkové lžíce CINARKI a popíjet po celý den nebo 2.) přibližně 1,5 polévkové...
Naturhouse a hubnutí
Dobry den ... ake mate skusenosti s CINARKI? Ako sa ma uzivat? Dakujem za odpoved.
Naturhouse a hubnutí
Ahoj, posílám dobrý odkaz na podporu hubnutí. (xxxxxxxxxxxxx). *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí FranchisingINFO.cz odstraněna
Naturhouse a hubnutí
Každý nutriční speicalista se bude věnovat svému klientovi. Hlavně je to studovaný odborník, doplňky si koupíš všude.
Naturhouse a hubnutí
ahoj Kláro, nevím.Nutriční specialista se mi asi nebude věnovat tak jako v Naturhouse.Jsem zatím s Naturhousem velmi spokojená.Co se mi na nich líbí,že se mi přizpůsobují...
Naturhouse a hubnutí
To jsi měla asi štěstí. Jinak si myslím, že je lepší jít k nutričním specialistům. To je jistota.