Úspěch na malém městě

Španělský koncept NATURHOUSE provozuje v Česku 44 poboček. Drtivá většina z nich je v rukách franchisantů. Vedle velkých měst jako Praha, Brno, Ostrava nebo Plzeň se soustředí i na menší typu Prostějov, Jindřichův Hradec nebo Beroun. Tuto orientaci potvrzují také poslední otevřené franchisové provozovny, které jsou v Příbrami, Písku a Žatci.
Někteří ze zájemců o získání franchisové licence jsou bývalými klienty NATURHOUSE, kteří chtěli zhubnout. "Čím více informací jsem o značce těchto dietetických center nashromáždila, tím větší důvěru v koncept a její metodu jsem získávala. Nápad vstoupit do jejích řad ne jako zákazník ale dietoložka a potažmo také samostatná podnikatelka, přišel zcela samozřejmě," říká Eva Straškrábová, franchisantka dietetického centra NATURHOUSE v Berouně.
Rozjet jakékoli podnikání na malém městě možná přináší větší rizika než ve velkých aglomeracích. "Beroun jako každé malé město je specifické tím, že se lidé vzájemně znají. Platí zde tedy, že novinky se velmi rychle rozkřiknou a spokojenost či nespokojenost s obchodníkem nebo jeho produktem se mezi lidmi rozšíří doslova geometrickou řadou," dodává Straškrábová. Jak je ale patrné, právě malá města prověřila rentabilitu konceptu a jeho obchodní model - franchising.

PŘEČTI ČLÁNKY

Když se řekne franšízové podnikání, většina si vybaví větší město a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to jde i jinak. Jejich koncept pracuje s věrnými klienty.
Značka Naturhouse u nás působí už zhruba 15 let. Za tu dobu otevřela i s pomocí franšízantů téměř 100 výživových poraden. Kdo se může stát majitelem dalších franšíz?
Značka Naturhouse nabízí franšízantům 2 typy poboček podle lokalit, ve kterých působí. Kolik peněz je potřeba investovat do rozjetí podnikání?
„Naše plány expanze nezměnil ani koronavirus. Stále bychom rádi dosáhli počtu 150 prodejen,“ říká Jan Gonda, master-franšízant sítě Naturhouse pro ČR a SR.
Stávající franšízanti, jejich zaměstnanci a klienti. Právě ti dnes nejčastěji stojí za expanzí sítě výživových poraden Naturhouse.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Slovenská síť Mr. Kebab hledá master-franšízanta pro český trh. Detaily spolupráce a plány expanze přibližuje zakladatel značky Ľubor Lelovits.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Populární na fóru
Hubnutí bez námahy
O tomto jsem neslyšela, ale evidentně vše je o jídle.
Naturhouse a hubnutí
Dakujem Vam za odpoved. Dufam, ze mi to pomoze pri chudnuti.
Naturhouse a hubnutí
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Dávkování je možné buď: 1.) do 1,5 litru vody dát 4 polévkové lžíce CINARKI a popíjet po celý den nebo 2.) přibližně 1,5 polévkové...
Naturhouse a hubnutí
Dobry den ... ake mate skusenosti s CINARKI? Ako sa ma uzivat? Dakujem za odpoved.
Naturhouse a hubnutí
Ahoj, posílám dobrý odkaz na podporu hubnutí. (xxxxxxxxxxxxx). *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí FranchisingINFO.cz odstraněna
Naturhouse a hubnutí
Každý nutriční speicalista se bude věnovat svému klientovi. Hlavně je to studovaný odborník, doplňky si koupíš všude.
Naturhouse a hubnutí
ahoj Kláro, nevím.Nutriční specialista se mi asi nebude věnovat tak jako v Naturhouse.Jsem zatím s Naturhousem velmi spokojená.Co se mi na nich líbí,že se mi přizpůsobují...
Naturhouse a hubnutí
To jsi měla asi štěstí. Jinak si myslím, že je lepší jít k nutričním specialistům. To je jistota.