Nová tvář Yves Rocher

Rekonstrukce obchodu souvisí s dřívější změnou loga společnosti Yves Rocher, která byla veřejnosti představena v září roku 2009. Obchodní centrum Palladium se tak v Praze stalo výstavním reprezentantem této vizuální změny. "Od roku 2009 jsou všechny nové obchody budovány dle nového konceptu a starší typy obchodů rekonstruovány. Následujícími obchody, které se chystají na přeměnu, jsou prodejny v Ostravě, Liberci nebo v Praze v nákupním centru Galerie Fénix," informuje mluvčí Yves Rocher Lucie Tomišková.
Nová koncepce obchodu se jmenuje Ateliér Rostlinné kosmetiky. Vyjadřuje dynamiku a odráží filozofii značky, která je založena na dostupnosti kvalitní rostlinné kosmetiky pro všechny a zároveň na ochraně životního prostředí. Ateliér Rostlinné kosmetiky je podle společnosti Yves Rocher ztělesněním dovedností a zkušeností značky a současně je návratem ke kořenům firmy ve vesničce La Gacilly v Bretani.
Francouzská kosmetická společnost Yves Rocher vznikla v roce 1959 v Bretani a dnes jsou její obchody ve více než 80 zemích světa. V České republice společnost provozuje 44 obchodů, z toho 16 je v rukou franchisantů. V tomto směru podnikání chce i nadále pokračovat. "V současné době nabízíme k franchisování jak obchody v České republice, tak i na Slovensku," dodává Tomišková.
PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová síť Yves Rocher patří k nejstarším konceptům na našem trhu. Jak franšízor pracuje na udržení pozice na trhu a co nabízí franšízantům?
„Rostli jsme i v době pandemie, ani nám se ale nevyhnulo uzavírání prodejen," říká Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Franšízovou síť Yves Rocher čeká v letošním roce optimalizace a modernizace. Značka chce ještě více podpořit svůj ekologický přístup.
„Franšízantům jsme v době „covidové“ pomohli i finančně," říká Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Nařízení vlády budou ještě nějakou chvíli ovlivňovat byznys v Česku. Franšízy tak hledají nové cesty k zákazníkům. Mohou se jim hodit i do budoucna?
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Populární na fóru
Hubnutí bez námahy
O tomto jsem neslyšela, ale evidentně vše je o jídle.
Naturhouse a hubnutí
Dakujem Vam za odpoved. Dufam, ze mi to pomoze pri chudnuti.
Naturhouse a hubnutí
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Dávkování je možné buď: 1.) do 1,5 litru vody dát 4 polévkové lžíce CINARKI a popíjet po celý den nebo 2.) přibližně 1,5 polévkové...
Naturhouse a hubnutí
Dobry den ... ake mate skusenosti s CINARKI? Ako sa ma uzivat? Dakujem za odpoved.
Naturhouse a hubnutí
Ahoj, posílám dobrý odkaz na podporu hubnutí. (xxxxxxxxxxxxx). *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí FranchisingINFO.cz odstraněna
Naturhouse a hubnutí
Každý nutriční speicalista se bude věnovat svému klientovi. Hlavně je to studovaný odborník, doplňky si koupíš všude.
Naturhouse a hubnutí
ahoj Kláro, nevím.Nutriční specialista se mi asi nebude věnovat tak jako v Naturhouse.Jsem zatím s Naturhousem velmi spokojená.Co se mi na nich líbí,že se mi přizpůsobují...
Naturhouse a hubnutí
To jsi měla asi štěstí. Jinak si myslím, že je lepší jít k nutričním specialistům. To je jistota.