Jemnost z Francie

Nový obchod s rostlinnou kosmetikou otevřela společnost Yves Rocher 21. května v pražském Atriu Flora. Jedná se o 47. prodejní místo. Zároveň s tím byl v Pardubicích v obchodním centru AFI Palace otevřen nově zrekonstruovaný obchod Yves Rocher. Rekonstrukcí v tomto roce prošly už 4 obchody a další 2 na svůj nový kabát čekají. Děje se tak v důsledku nové koncepce obchodu Ateliér Rostlinné kosmetiky, který byl představen v roce 2009.
Další pobočky na sebe nenechají dlouho čekat, i přesto že většina trhu už je pokrytá. Dopomohly k tomu i Výstava franchisingu v Praze a Franchise Meeting Point v Brně, jejichž mediálním partnerem byl i portál Franchising.cz. „Obě akce byly pro Yves Rocher vydařené. V Praze jsme nalezli cenný kontakt pro slovenský trh. V Brně jsme zaznamenali velký zájem o franchisu Yves Rocher a momentálně probíhají se zájemci finální jednání,“ říká manažerka pro franchising Lenka Křížová s tím, že konkrétní přínos událostí bude pro společnost jasný až během léta.
Od loňského června bylo úspěšně převedeno do rukou franchisantů 5 obchodů Yves Rocher. Jedná se o vázanou franchisu, kdy Yves Rocher je nájemcem a dává franchisantovi obchod do podnájmu. Na začátku roku spustil Yves Rocher pro franchisanty také možnost bankovní záruky. Novinka se setkala s velkým zájmem a firma už takto podepsala 2 franchisové smlouvy.
PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová síť Yves Rocher patří k nejstarším konceptům na našem trhu. Jak franšízor pracuje na udržení pozice na trhu a co nabízí franšízantům?
„Rostli jsme i v době pandemie, ani nám se ale nevyhnulo uzavírání prodejen," říká Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Franšízovou síť Yves Rocher čeká v letošním roce optimalizace a modernizace. Značka chce ještě více podpořit svůj ekologický přístup.
„Franšízantům jsme v době „covidové“ pomohli i finančně," říká Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Nařízení vlády budou ještě nějakou chvíli ovlivňovat byznys v Česku. Franšízy tak hledají nové cesty k zákazníkům. Mohou se jim hodit i do budoucna?
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Populární na fóru
Hubnutí bez námahy
O tomto jsem neslyšela, ale evidentně vše je o jídle.
Naturhouse a hubnutí
Dakujem Vam za odpoved. Dufam, ze mi to pomoze pri chudnuti.
Naturhouse a hubnutí
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Dávkování je možné buď: 1.) do 1,5 litru vody dát 4 polévkové lžíce CINARKI a popíjet po celý den nebo 2.) přibližně 1,5 polévkové...
Naturhouse a hubnutí
Dobry den ... ake mate skusenosti s CINARKI? Ako sa ma uzivat? Dakujem za odpoved.
Naturhouse a hubnutí
Ahoj, posílám dobrý odkaz na podporu hubnutí. (xxxxxxxxxxxxx). *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí FranchisingINFO.cz odstraněna
Naturhouse a hubnutí
Každý nutriční speicalista se bude věnovat svému klientovi. Hlavně je to studovaný odborník, doplňky si koupíš všude.
Naturhouse a hubnutí
ahoj Kláro, nevím.Nutriční specialista se mi asi nebude věnovat tak jako v Naturhouse.Jsem zatím s Naturhousem velmi spokojená.Co se mi na nich líbí,že se mi přizpůsobují...
Naturhouse a hubnutí
To jsi měla asi štěstí. Jinak si myslím, že je lepší jít k nutričním specialistům. To je jistota.