Úspěch je v lidech

Jak byste našim čtenářům popsal společnost Poclain Hydraulics?
Poclain Hydraulics je rodinná francouzská společnost se sídlem na severu od Paříže, založená pod jménem Poclain v roce 1926, zaměřená na výrobu velice specifického hydrostatického systému na základě pomaloběžných hydromotorů s vysokým kroutícím momentem (První hydraulický motor byl vyroben firmou v roce 1958, a samostatná hydraulická odnož Poclain-Hydraulics byla založená 1985 – v Brně 1992). Používáme pořád nejnovější technologie, kde je důležitý každý mikron a každý prvek v materiálu. Každý rok minimálně 6 % obratu se investuje do výzkumu a vývoje. Firma zakládá svou strategii na 4 hlavních hodnotách: nezávislost, být celosvětový, inovace a to nejdůležitější nakonec: lidi.
Jak se Vaší společnosti dařilo v loňském roce?
V loňském roce se dařilo firmě velmi dobře. Vyrobili jsme kolem 103 000 motorů, otevřeli jsme v dubnu loňského roku pro zaměstnance nové šatny, novou kantýnu a nové školící místnosti. Firma investovala do nového parkoviště, jelikož počet zaměstnanců rostl a bude dále růst. Vyrobili jsme miliontý motor a provozní zisk byl jeden z nejlepších. Jak víte, získali jsme druhé umístění v soutěži Štiky českého byznysu, hodnocení AAA od Dun and Bradstreet a TOP100 od Bisnodu.
Jaké plány chystáte pro letošní rok?
Letos máme v plánu postavit novou halu, abychom navýšili výrobní kapacitu o 50 %, což představuje 150 000 motorů za rok. Zavádíme nové motory, začínáme nový projekt se zákazníkem Mercedes Daimler. Postupně budujeme nové designové centrum. Chceme ukázat, že Česká republika není jenom montovna Evropy, ale že je zde i možnost mít špičkový vývojářský tým. Cílem firmy je zůstat a být světovým lídrem v pomaloběžných hydromotorech díky rozšiřování portfolia, inovacím, výzkumu a vývoje a být všudypřítomný po světě.
Jak byste popsal konkurenci na trhu, na kterém působíte?
Je pořád jeden krok za námi. Díky investicím do výzkumu a vývoje nabízíme každý rok velké novinky na trhu hydrauliky, které můžete vidět po světě na výstavách jako je agrotechnika v Německu. Naším cílem je být pořád blízko zákazníka, a to se nám daří.
Co pro Vás znamená ocenění Štiky českého byznysu?
Ocenění vždy potěší. I když to firmě nepřinese žádné nové zakázky, jelikož naše firma má velice specifický trh, tak všechny zaměstnanci mohou být hrdí, že jsou ve firmě, o které se právě mluvilo, a to v dobrém smyslu. Je to výsledek, který patří všem zaměstnancům naší firmy. Není to zdaleka jen zásluha ředitele firmy.
PŘEČTI ČLÁNKY

Poptávka po úklidových, stěhovacích a řemeslných službách je velká. Jak z této situace těžit vysvětlí Jiří Bártík, obchodní manažer mezinárodní franšízové sítě Extra Services.
„IQ UP! nabízí franšízantům řešení na klíč s osvědčeným modelem, nízkou počáteční investicí a více toky příjmů," říká Valentina Dino, spoluzakladatelka IQ UP!.
„Chceme zvýšit dosah našich programů a přinést novinky, které podnikatelům usnadní nejen řízení firem, ale i jejich osobní rozvoj,“ říká Šimon Mastný, ředitel franšízy TAB Board.
Tak trochu jiná točená je franšízová síť s kompletním vybavením pro točenou zmrzlinu. Plány pro blížící se sezónu prozradila Markéty Fréharová, manažerka pro rozvoj franšíz.
Franšízová síť Extéria Market řeší u podnikatelů a institucí otázky BOZP a PO. Formu spolupráce nám přiblížil Jaroslav Mesarčík, regionální manažer společnosti.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
CrossCafe přichází s novým konceptem franšízingu. Kavárny buduje ve vlastní režii a nabízí je k odkupu až když jsou ziskové. Franšízant získá klientelu a vyškolený personál.
Stravování v krabičkách se prosadilo v českých domácnostech i kancelářích. Jak na to jde česká franšíza FITeat?
Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?
Populární na fóru
Česko jako domov pro nové značky
Blbost. Bylo jich skoro dvojnásobek. Viz https://www.retailguide.cz/cs/38-novych-znacek-na-ceskem-trhu/
Běžná výše poplatků
Dobrý den, poplatky se vždy stanovují individuálně dle finančních výsledků a výnosnosti daného konceptu, mohou to být % od 2-10% nebo fixní poplatky nebo kombinace...
Běžná výše poplatků
Dobrý den, zajímalo by mě, jaká je běžná výše poplatků. Jedná se o neznámou firmu podnikající na poli zábavy, něco jako lasergame, VR, únikovky. Děkuji za...
Franšíza - co to je?
Taky bych chtěl začít podnikat a nemám s tím skoro žádné zkušenosti. O franchisingu jsem si dost přečetl a příjde mi to jako ideální start do podnikání pro...
Ochranné známky je třeba kontrolovat
Má někdo zkušenost s monitoringem ochranných známek? Našel jsem www.ipdefender.eu a je bezonkurenčně nejlevnější i se zdarma verzí do 3 ochranných známek a má...
Franchisingová smlouva
Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...
Franchisingová smlouva
Hraapla@seznam.cz
Rozvoj franšízingu v Česku
Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI