Rostlinný byznys

Přírodní kosmetikou využívající pozitivních účinků rostlin se vyznačuje francouzská značka Yves Rocher, která se rozvíjí v Česku také pomocí franchisových obchodů. Franchisanti si velmi oblíbili koncept tzv. vázané franchisy, kdy společnost Yves Rocher je nájemcem prostor. V květnu byla takto převedena pobočka do rukou franchisanta v OC Lužiny.
V nabídce pro franchisanty má společnost Yves Rocher další už zavedené a dobře prosperující obchody. „V tuto chvíli nabízíme do nájmu pobočky v Karlových Varech, Liberci, Teplicích a Jihlavě,“ uvedla Alena Záhorská, master-franchisantka Yves Rocher pro ČR a SR. Firma se také chce zaměřit na tvorbu prodejních koutků v obchodních centrech. První takové místo bylo zprovozněno v OC Smíchov v Praze.
Na jaře firma Yves Rocher představila další kosmetické přípravky, které by měly rozšířit portfolio produktů. Na pultech objeví nová rtěnka, řasenka, sprchový gel s peelingem a peeling na ruce. Největší novinkou se stane Elixir 7.9 využívající rostlinné buňky na omlazení pleti, který na trh přijde v říjnu. „Mimo nových produktů pracujeme i na stabilizaci dalších obchodů, které bychom chtěli dát do franchisy,“ dodává Alena Záhorská.
PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová síť Yves Rocher patří k nejstarším konceptům na našem trhu. Jak franšízor pracuje na udržení pozice na trhu a co nabízí franšízantům?
„Rostli jsme i v době pandemie, ani nám se ale nevyhnulo uzavírání prodejen," říká Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Franšízovou síť Yves Rocher čeká v letošním roce optimalizace a modernizace. Značka chce ještě více podpořit svůj ekologický přístup.
„Franšízantům jsme v době „covidové“ pomohli i finančně," říká Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Nařízení vlády budou ještě nějakou chvíli ovlivňovat byznys v Česku. Franšízy tak hledají nové cesty k zákazníkům. Mohou se jim hodit i do budoucna?
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Populární na fóru
Hubnutí bez námahy
O tomto jsem neslyšela, ale evidentně vše je o jídle.
Naturhouse a hubnutí
Dakujem Vam za odpoved. Dufam, ze mi to pomoze pri chudnuti.
Naturhouse a hubnutí
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Dávkování je možné buď: 1.) do 1,5 litru vody dát 4 polévkové lžíce CINARKI a popíjet po celý den nebo 2.) přibližně 1,5 polévkové...
Naturhouse a hubnutí
Dobry den ... ake mate skusenosti s CINARKI? Ako sa ma uzivat? Dakujem za odpoved.
Naturhouse a hubnutí
Ahoj, posílám dobrý odkaz na podporu hubnutí. (xxxxxxxxxxxxx). *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí FranchisingINFO.cz odstraněna
Naturhouse a hubnutí
Každý nutriční speicalista se bude věnovat svému klientovi. Hlavně je to studovaný odborník, doplňky si koupíš všude.
Naturhouse a hubnutí
ahoj Kláro, nevím.Nutriční specialista se mi asi nebude věnovat tak jako v Naturhouse.Jsem zatím s Naturhousem velmi spokojená.Co se mi na nich líbí,že se mi přizpůsobují...
Naturhouse a hubnutí
To jsi měla asi štěstí. Jinak si myslím, že je lepší jít k nutričním specialistům. To je jistota.