Anglicky, hlasitě!

Globalizace vede k situacím, kdy mnoho zahraničních firem zakládá své dceřiné pobočky v Česku a potřeba znalosti cizích jazyků rok od roku roste. Zejména angličtina se vyšvihla tak, že bez ní se už Čech neobejde. Jazykové společnosti tohoto trendu využili a kurzy anglického jazyka někde najdeme téměř na každém kroku. Společnost Speak Up, která úspěšně působí v Polsku a Rusku, věří, že i přes velkou saturaci na trhu je zde pro ni místo.
Po průzkumu trhu se firma Speak Up rozhodla pro svůj rozvoj na českém trhu využít master-franšízingu. V tuto chvíli hledá vhodného partnera, který by se postaral o založení prvního franšízového centra a následně vyhledával další franšízanty pro vytvoření sítě. Zatím takového partnera firma nenašla.
Trh jazykových agentur v Česku však trápí příliš velká přesycenost. Mnoho společností, ať už franšízových či rozvíjejících se vlastními silami dává velké prostředky spíše na svou propagaci k získání více klientů, než na větší expanzi. „Získat a hlavně udržet klienta je základním předpokladem pro jazykové agentury. V dnešní době už to není jen o kurzech, ale také o tlumočení, překladech a dalších doplňkových jazykových službách,“ dodává Marek Halfar, jednatel společnosti PROFIT system.
Franšízový koncept Speak Up to bude mít v České republice těžké, protože nabízí jen kurzy angličtiny. Ostatní jazykové agentury už do svého portfolia raději přidaly i další jazyky, protože poptávka po cizích jazycích stoupá. Firmě Speak Up může pomoci její dobré výsledky, které může využít pro expanzi. „V zemích, kde působíme, naše školy dosahují obratu až 40 %,“ říká Daniel Fischer, ředitel mezinárodního rozvoje Speak Up.

PŘEČTI ČLÁNKY

Příprava na praktický život dnes vyžaduje dobrou znalost technologií. Franšíza EDU3D přichází s konceptem volnočasových aktivit, které s nimi nejen děti naučí pracovat.
„IQ UP! nabízí franšízantům řešení na klíč s osvědčeným modelem, nízkou počáteční investicí a více toky příjmů," říká Valentina Dino, spoluzakladatelka IQ UP!.
Děti ve škole tráví většinou minimálně 12 let. Mnozí z nich potřebují pomoc s učením. Franšíza Škola Populo nabízí profesionální řešení jako podnikatelskou příležitost.
„Rodiče si čím dál více uvědomují, že je třeba děti vzdělávat v této oblasti už odmala,“ říká Michaela Jelínková z franšízové sítě vzdělávacích IT kurzů pro děti Logiscool.
„Každý, kdo rozpozná krásu našeho vzdělávacího poslání, je způsobilý stát se franšízantem Young Engineers,“ říká zakladatel tohoto amerického vzdělávacího konceptu Amir Asor.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Přinášíme aktuální žebříček nejúspěšnějších globálních franšízových značek. V TOP 10 nechybí franšízy známé z tuzemského trhu. Nejsilnějším sektorem zůstává gastro.
Téměř polovinu franšízových partnerů McDonald's v Česku tvoří ženy a jsou úspěšné. Jako majitelky vedou hned několik restaurací.
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické