Anglicky, hlasitě!

Globalizace vede k situacím, kdy mnoho zahraničních firem zakládá své dceřiné pobočky v Česku a potřeba znalosti cizích jazyků rok od roku roste. Zejména angličtina se vyšvihla tak, že bez ní se už Čech neobejde. Jazykové společnosti tohoto trendu využili a kurzy anglického jazyka někde najdeme téměř na každém kroku. Společnost Speak Up, která úspěšně působí v Polsku a Rusku, věří, že i přes velkou saturaci na trhu je zde pro ni místo.
Po průzkumu trhu se firma Speak Up rozhodla pro svůj rozvoj na českém trhu využít master-franšízingu. V tuto chvíli hledá vhodného partnera, který by se postaral o založení prvního franšízového centra a následně vyhledával další franšízanty pro vytvoření sítě. Zatím takového partnera firma nenašla.
Trh jazykových agentur v Česku však trápí příliš velká přesycenost. Mnoho společností, ať už franšízových či rozvíjejících se vlastními silami dává velké prostředky spíše na svou propagaci k získání více klientů, než na větší expanzi. „Získat a hlavně udržet klienta je základním předpokladem pro jazykové agentury. V dnešní době už to není jen o kurzech, ale také o tlumočení, překladech a dalších doplňkových jazykových službách,“ dodává Marek Halfar, jednatel společnosti PROFIT system.
Franšízový koncept Speak Up to bude mít v České republice těžké, protože nabízí jen kurzy angličtiny. Ostatní jazykové agentury už do svého portfolia raději přidaly i další jazyky, protože poptávka po cizích jazycích stoupá. Firmě Speak Up může pomoci její dobré výsledky, které může využít pro expanzi. „V zemích, kde působíme, naše školy dosahují obratu až 40 %,“ říká Daniel Fischer, ředitel mezinárodního rozvoje Speak Up.

PŘEČTI ČLÁNKY

Educenter – Edu3D reaguje na rostoucí zájem o mimoškolní vzdělávání rozvojem franšízové sítě. Jaké podmínky partnerům nabízí přibližuje jednatelka Nichole Trumpichová.
Franšízová síť Helen Doron English představuje příležitost pro ty, kteří chtějí spojit výuku jazyků s podnikáním. A to i v menších městech.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.
Příprava na praktický život dnes vyžaduje dobrou znalost technologií. Franšíza EDU3D přichází s konceptem volnočasových aktivit, které s nimi nejen děti naučí pracovat.
„IQ UP! nabízí franšízantům řešení na klíč s osvědčeným modelem, nízkou počáteční investicí a více toky příjmů," říká Valentina Dino, spoluzakladatelka IQ UP!.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Společnost O2 nebude partnerům prodlužovat smlouvy. Místo toho je v průběhu roku 2016 převede na vlastní značkové prodejny.
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické