Škola hrou

Jak byste zhodnotila rok 2014 pro franšízový koncept The adventures Hocus a Lotus? Co se Vám podařilo?
Rok 2014 si dinokrokové Hocus a Lotuska zpříjemnili návštěvou veletrhů a programů pro děti v Praze, Brně a Havlíčkově Brodu. Díky svému šarmu a znalostem cizích jazyků si je oblíbilo mnoho dětí. Takže se těšíme nejen z nárůstu studentů, ale i zájmu o studium cizích jazyků již od raného věku.
Jaké plány máte pro letošní rok? Co byste chtěli stihnout?
V roce 2015 představíme dětem Dino-pracovní sešit, který bude skvělým doplňkovým výukovým materiálem na doma pro malé i velké. V květnu bude školení pro nové magické lektorky, které se zapojí do našeho týmu. Od září 2015 plánujeme otevřít další franšízovou pobočku v Praze a Břeclavi.
Jak se do vzdělávání dětí angažují rodiče?
Každé dítě má doma CD a DVD s příběhy dinokroků Hocuse a Lotusky. Rodiče tak mohou společně s dětmi poslouchat písničky a dívat se na pohádky v cizím jazyce. Nejdůležitější je čas, který rodiče společně s dětmi tráví. Proto pořádáme pravidelné akce pro rodiny s dětmi.
Musí Váš franšízant mít odborné vzdělání či stačí volná živnost?
Nejdůležitější je láska k cizímu jazyku a dětem, pedagogické vzdělání v oboru je výhodou, ale ne podmínkou.
Nabízíte výuku v 5 jazycích. O jaký jazyk je největší zájem a plánujete jejich počet rozšířit?
Největší zájem v mateřských školách a centrech je o anglický jazyk. Prozatím se rozšíření nabídky jazyků nechystá.
Více informací o franšízovém konceptu Hocus a Lotus si můžete přečíst také v novém čísle magazínu Vlastní firma FRANCHISING, který vychází tento týden.
PŘEČTI ČLÁNKY

Educenter – Edu3D reaguje na rostoucí zájem o mimoškolní vzdělávání rozvojem franšízové sítě. Jaké podmínky partnerům nabízí přibližuje jednatelka Nichole Trumpichová.
Franšízová síť Helen Doron English představuje příležitost pro ty, kteří chtějí spojit výuku jazyků s podnikáním. A to i v menších městech.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.
Příprava na praktický život dnes vyžaduje dobrou znalost technologií. Franšíza EDU3D přichází s konceptem volnočasových aktivit, které s nimi nejen děti naučí pracovat.
„IQ UP! nabízí franšízantům řešení na klíč s osvědčeným modelem, nízkou počáteční investicí a více toky příjmů," říká Valentina Dino, spoluzakladatelka IQ UP!.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Slovenská síť Mr. Kebab hledá master-franšízanta pro český trh. Detaily spolupráce a plány expanze přibližuje zakladatel značky Ľubor Lelovits.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické