Práce jako poslání

Mnoho lidí bere svou práci pouze jako způsob, kterým získávají peníze. Ale jsou tací, pro které je podnikání nebo zaměstnání něčím více. Jedním z nich je i Dana Wimmerová, která je franšízantkou konceptu jazykové výuky Hocus a Lotus – Light Point. „Mým přáním i posláním je nabízet našim malým klientům to nejlepší, a když jsem se seznámila s metodikou Hocus a Lotus, podařilo se mi obohatit a rozvinout výuku dětí v předškolním věku na jeho maximální potenciální úroveň,“ vysvětluje Wimmerová.
Vyučováním anglického jazyka se zabývá již sedmnáctým rokem. Než si otevřela svou vlastní jazykovou školu, živila se jako samostatná lektorka, ale již sedm let se zaměřuje především na výuku angličtiny pro předškolní děti. Poprvé se setkala s metodikou Hocus a Lotus v roce 2013. „Zaujala mě svou návazností a promyšleným konceptem, takže jsem absolvovala školení, stala se magickou lektorkou a následně i samostatnou franšízantkou,“ vysvětluje svou cestu k podnikání Wimmerová.
Vedle výuky ve své škole se Dana Wimmerová stále věnuje lektorské činnosti. „Vše je vzájemně provázáno a nelze to od sebe oddělit. Celkově to je rozhodně práce na více než plný úvazek,“ potvrzuje fakt, že je o její služby zájem Wimmerová.
Pravý čas
Správné načasování může být pro podnikatelský úspěch klíčové, proto je dobré promyslet kdy se do něj vydat. „Vzhledem k tomu, že se franšízový koncept Hocus a Lotus zaměřuje na výuku jazyků dětí, ideálním časem pro zahájení spolupráce je září,“ vysvětluje Veronika Ivakina, ředitelka společnosti Light Point, která franšízový koncept The adventures Hocus a Lotus zastupuje. Zároveň však upozorňuje, že přípravy na otevření zaberou několik měsíců, během kterých se škola musí připravit na své malé klienty.
Podle Veroniky Ivakiny jsou jazykové školy dostatečně vytíženy během celého roku. Potenciální mezeru v období letních prázdnin škola vyplňuje příměstskými jazykovými tábory, které zajistí, aby svěřenci své znalosti mohli rozvíjet i během letních měsíců.
V současnosti je v provozu celkem pět poboček, z nichž jsou tři franšízové. Zájem klientů o výuku jazyků neotřelou metodou, však vůbec neopadá. „V září 2015 budeme otvírat dvě nové franšízové pobočky. Jednu na jižní Moravě, v Břeclavi. Tato pobočka bude mít ve své kompetenci i Hustopeče. Druhá franšízová pobočka bude v Praze 6,“ komentuje Ivakina rozvoj sítě škol.
Budoucí franšízant může vyučovat děti jen jako lektor či si otevřít školu. Poplatky se liší v závislosti na tom, co si vybere. Poplatek pro lektory činní 40 tisíc korun. V případě licence na školu jde o počáteční investici ve výši 160 tisíc. K ní je potřeba si připočíst ještě 10 tisíc korun na vybavení učebny a pořízení didaktických pomůcek. Návratnost investice je zhruba 6 měsíců.
PŘEČTI ČLÁNKY

Příprava na praktický život dnes vyžaduje dobrou znalost technologií. Franšíza EDU3D přichází s konceptem volnočasových aktivit, které s nimi nejen děti naučí pracovat.
Děti ve škole tráví většinou minimálně 12 let. Mnozí z nich potřebují pomoc s učením. Franšíza Škola Populo nabízí profesionální řešení jako podnikatelskou příležitost.
„Rodiče si čím dál více uvědomují, že je třeba děti vzdělávat v této oblasti už odmala,“ říká Michaela Jelínková z franšízové sítě vzdělávacích IT kurzů pro děti Logiscool.
Makedonská franšízová síť IQ UP! Rozvíjí inteligenční kompetence dětí. Model vzdělávacích programů nyní nabízí i na našem trhu.
„Každý, kdo rozpozná krásu našeho vzdělávacího poslání, je způsobilý stát se franšízantem Young Engineers,“ říká zakladatel tohoto amerického vzdělávacího konceptu Amir Asor.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické