Příležitost pro odborníky

Síť, která na tuzemském trhu působí již více než čtyři roky, zde má momentálně 11 členů působících pod sedmi franšízovými licencemi. „Po více jak čtyřech letech se dá říci, že počáteční porodní problémy máme již za sebou. Během této doby se nám podařilo obsloužit desítky klientů, otevřít a pracovat na více, než stovce projektů, můžeme se opřít o řadu kvalitních referenčních obchodních případů, které potvrzují smysluplnost produktu Expense Reduction Analysts (ERA) pro jeho zákazníky a konceptu pro naše franšízanty,“ vysvětluje Jiří Rybár, držitel master-franšízové licence pro Českou a Slovenskou republiku.
Cílem konceptu ERA, který se zaměřuje na poskytování služeb v oblasti snižování nákladů, je v České republice vybudovat konzistentní tým partnerům, kteří se budou, zejména díky své odbornosti, vzájemně doplňovat. Proto i nadále síť počítá s rozšiřováním počtu svých partnerů. „V konceptu mohou najít uplatnění až tři odbornostní profily – business developer, tedy silná prodejní osobnost, relationship manager, tedy projektový manažer nebo expert se specifickými znalostmi z jednotlivých nákladových oblastí, jako jsou například energetika, logistika, průmyslové pojištění a podobně,“ říká Jiří Rybár.
Typicky se franšízovým partnerem ERA stává dle Rybára manažer na střední či vrcholové pozici, který je unaven korporátním prostředím, nemá dostatek času na rodinu, chce změnit životní styl a určovat si sám jeho tempo. Přitom se však chce nadále věnovat té činnosti, ve které se během svého ekonomicky aktivního života vyprofiloval a v podstatě ho baví, nechce přetrhat osobní a profesní vazby v daném oboru.
PŘEČTI ČLÁNKY

Business Network International (BNI) funguje už 37 let a patří k největším networkingovým sítím na světě. Jak vypadá spolupráce s franšízanty?
TAB Board chce růst do dalších regionů Česka. Jaké franšízanty hledá a proč roste poptávka po sdílení zkušeností a koučinku i v době umělé inteligence?
Synergy Stocktaking nabízí franšízovou příležitost v oblasti inventarizace zásob. Zájemci získají kompletní technologické vybavení, podporu centrály i první klienty.
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Opustila kancelář, aby se naplno věnovala vzdělávání. Dnes Veronika Bubeníková vede úspěšnou pobočku Školy Populo v Olomouci a pomáhá dětem i dospělým k lepším výsledkům.