Byznys z úspěchu ostatních

V příštím školním roce oslaví značka 2plus2 Škola matematiky již 5. výročí fungování na českém trhu. Polský vzdělávací koncept zastupuje v Česku od roku 2014 držitelka master-licence Alena Koubková. "Za tu dobu se nám podařilo otevřít 16 franšízových poboček. Ročně otevíráme průměrně 4 pobočky, rádi bychom v příštím roce otevřeli již dvacátou. Přednostně hledáme nyní franšízanty v Brně, Olomouci, Zlíně, Jihlavě a Ústí nad Labem," říká.
Koncept se podle jejích slov neustále vyvíjí a zlepšuje. "Jdeme hlavními dvěma směry: rozšiřování nabídky našich vzdělávacích programů a učebních materiálů pro klienty, a vývoj nástrojů pro lepší a jednodušší vedení našich poboček pro franšízanty," vysvětluje Alena Koubková. Nabídka její společnosti Business Language Center na doučování a vzdělávání dětí zahrnuje kromě matematiky také další vyučovací předměty jako je fyzika, český jazyk nebo angličtina.
Vyniknout a uspět
PŘEČTI ČLÁNKY

Educenter – Edu3D reaguje na rostoucí zájem o mimoškolní vzdělávání rozvojem franšízové sítě. Jaké podmínky partnerům nabízí přibližuje jednatelka Nichole Trumpichová.
Franšízová síť Helen Doron English představuje příležitost pro ty, kteří chtějí spojit výuku jazyků s podnikáním. A to i v menších městech.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.
Příprava na praktický život dnes vyžaduje dobrou znalost technologií. Franšíza EDU3D přichází s konceptem volnočasových aktivit, které s nimi nejen děti naučí pracovat.
„IQ UP! nabízí franšízantům řešení na klíč s osvědčeným modelem, nízkou počáteční investicí a více toky příjmů," říká Valentina Dino, spoluzakladatelka IQ UP!.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Slovenská síť Mr. Kebab hledá master-franšízanta pro český trh. Detaily spolupráce a plány expanze přibližuje zakladatel značky Ľubor Lelovits.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické