Byznys z úspěchu ostatních

V příštím školním roce oslaví značka 2plus2 Škola matematiky již 5. výročí fungování na českém trhu. Polský vzdělávací koncept zastupuje v Česku od roku 2014 držitelka master-licence Alena Koubková. "Za tu dobu se nám podařilo otevřít 16 franšízových poboček. Ročně otevíráme průměrně 4 pobočky, rádi bychom v příštím roce otevřeli již dvacátou. Přednostně hledáme nyní franšízanty v Brně, Olomouci, Zlíně, Jihlavě a Ústí nad Labem," říká.
Koncept se podle jejích slov neustále vyvíjí a zlepšuje. "Jdeme hlavními dvěma směry: rozšiřování nabídky našich vzdělávacích programů a učebních materiálů pro klienty, a vývoj nástrojů pro lepší a jednodušší vedení našich poboček pro franšízanty," vysvětluje Alena Koubková. Nabídka její společnosti Business Language Center na doučování a vzdělávání dětí zahrnuje kromě matematiky také další vyučovací předměty jako je fyzika, český jazyk nebo angličtina.
Vyniknout a uspět
PŘEČTI ČLÁNKY

Příprava na praktický život dnes vyžaduje dobrou znalost technologií. Franšíza EDU3D přichází s konceptem volnočasových aktivit, které s nimi nejen děti naučí pracovat.
Děti ve škole tráví většinou minimálně 12 let. Mnozí z nich potřebují pomoc s učením. Franšíza Škola Populo nabízí profesionální řešení jako podnikatelskou příležitost.
„Rodiče si čím dál více uvědomují, že je třeba děti vzdělávat v této oblasti už odmala,“ říká Michaela Jelínková z franšízové sítě vzdělávacích IT kurzů pro děti Logiscool.
Makedonská franšízová síť IQ UP! Rozvíjí inteligenční kompetence dětí. Model vzdělávacích programů nyní nabízí i na našem trhu.
„Každý, kdo rozpozná krásu našeho vzdělávacího poslání, je způsobilý stát se franšízantem Young Engineers,“ říká zakladatel tohoto amerického vzdělávacího konceptu Amir Asor.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické